לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 1 - ביקורת



בשקט בשקט בלי שמעריצי הישרדות שמו לב שמו להם טוויסט חדש במשחק שבערוץ 10 בטח ישתמשו בו בעונות עתידיות, מי שראה את הפרק בטח שם לב לזה ושאל את עצמו WTF, גם אצל האמריקאים משנים את המשחק ריאליטי היחיד בעולם שהחוקים בו לעולם לא ברורים? יכול להיות? אם ג'ף פרובסט יכול להרשות לעצמו להסתלבט במודע על המתמודדים החדשים שקיבל לעונה 21 בניקרגואה אז הוא יכול להרשות לעצמו להמציא דבר חדש, קוראים לזה המדליון של הבלה בלה והוא משמש את השבטים ביתרון בכל משימה אחד על גבי השני, אם הם בוחרים להשתמש בו במשימת חסינות אחת הוא יבוא וישמש לרעתם בפרק הבא, מה שנקרא במילים פשוטות קיצור דרך. עונה 21 של הישרדות התחילה ביום רביעי האחרון, גג חודש וחצי-חודשיים וגם היא תסתיים, אם אצל הישראלים עונה של חודש וקצת לוקחת 4-6 חודש בשביל לעשות קצת מסחרה מכל העניין אז כרגיל אצל האמריקאים כל פרק נמשך 42-44 דק', מכיל בתוכו אינטריגות, פסיכוזות, טמטום, ביזאריות, מסקנות מיותרות מידיות והדחה אחת. אבל אני מאמין שאין לי מה לפרגן או להסביר כי אם מישהו קורא את הפוסטים שלי על הישרדות אז סביר להניח שהוא ממזמן כבר מכיר את ההבדל בין הפקה יהודית להפקה של מארק ברנט.

 

את האמת ורק את האמת הפרק עצמו לא היה פצצה, הוא היה סיפתח פשוט, קודם כל גורמים ל-20 איש לחשוב שהם כבר מצאו את השבט שלהם, דקה אחרי פרובסט מכריז שיש הפתעה שמחכה למי שיזיז את התחת יותר מהר, דקה אחת נוספת והוא מכריז שהשבטים שהמתמודדים חשבו שהם נמצאים בהם כבר לא מהווים משקל, הגיל שלהם אמור לבוא להם לרועץ ואם יצא שאתה עברת את גיל 40 תעבור לצד אחד של הבמה ואם לא אז תעבור לצד השני. מה שזה יצר יותר מהכול זה את האפשרות לראות שגיל לא באמת מהווה משקל בהישרדות, זקן או צעיר אנשים עדיין יצאו טמבלים, מי שמלכלך מאחורי הגב מסתכלים עליו בעין צרה יותר ומי שמדבר בגובה העיניים מקבל פחות תשומת לב בדיוק כמו שהוא רצה.

 

בגלל שאת השמות של המתמודדים לא קל לזכור על תחילת העונה אני רק רוצה להגיד שאצל הצעירים יש את ההיא בלי הרגל, סטייל חנוך מערוץ 10, שבתחילת הדרך הסתירה ודקה אחרי קירבה את כולם אליה והתחילה להתפשט, סביר להניח שזה היה כדי לגרום להם להבין שהיא בדיוק כמו כולם, אבל אני מאמין שעל ידי כך שהיא עשתה אסיפת שבט כדי לספר להם שאין לה רגל היא חשפה את העובדה שיהיה לה יותר קל לקבל קולות של סימפטיה באם תגיע לסוף במקום פשוט להתפשט בלי לעשות מהאישיו כל כך עניין. אבל בשבט של הצעירים היא לא האישיו, יש את ההוא שיורד על פאביו (או במילים אחרות הבלונדיני המטומטם) שרואים שנלקח לעונה בזכות ולא בחסד, ישתמשו בפאביו קצת והוא יעוף נורא מהר הביתה כי המוח שלו הוא סגנון טייסון, להנות מכל הדרך ולא מהתרגילים שיכולים לעזור לו להתקדם הלאה. בשבט של המבוגרים יש את מנהל ה-NFL בעברו, ג'ימי ג'ונסון, שמתחילת המשחק נקט בשיטת הפסיכולוגיה ההפוכה על ידי כך שהציג את עצמו כאחת הדמויות הכי חלשות במשחק, שהוא שם לעצמו מטרה רק להנות מהחוויה ולא באמת לנסות ולזכות במיליון. הוא אפילו אמר שהוא רק רוצה שמישהו מהשבט שלו יזכה ולא משנה לו כמה רחוק הוא יגיע במשחק, על ידי כך הוא קנה לעצמו כמה קולות שהושפעו מהנאום חוצץ הלהבות שלו ומי שרצה להצביע לו לפני שינה את דעתו, בעיקר בגלל שיש בשבט של המבוגרים כמה הילבילים מוזרים שיושפעו מכל מה שהופיע בטי-וי בעבר.

 

אבל יותר מהכול כוכבת הפרק הייתה לא אחרת ממי שעפה ראשונה, וונדי, מתחילת הפרק בווידוי למצלמה היא אמרה שיש לה בעיה שהיא אוהבת לדבר המון וכל מה שמכיר אותה יודע כמה היא פטפטנית, ודווקא היא שמה לעצמה מטרה לא לדבר יותר מדי ובגלל שלעצמה היא לא הקשיבה ופצחה בנאום בסוף הפרק על כך שהיא יודעת מה הבעיות שלה אבל עדיין היא השתמשה בדיוק בהם וזה מה שגרם לה להיות הראשונה לעוף, ובטיל. אפילו שרוב האש לא הייתה עליה. ובכלל היא הראשונה שרצה אצה לעשות ברית והייתה הראשונה לראות שברית על ההתחלה לא אומרת כלום, בייחוד אם את לא טורחת להחליף יותר משלוש מילים עם מי שלחצת לו את היד.

 

שבוע הבא מתחילים ללכלך

 

מי שרוצה לקרוא את החוות דעת של ג'ף פרובסט על הפרק + קטעים שלא שודרו להלן הלינק.

 

 

סיום הפרק הראשון של ניקרגואה

 

נכתב על ידי , 17/9/2010 09:16   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-18/9/2010 19:55




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)