לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 2 - ביקורת


 

 

כשקוראים לפרק השני העונה "עייפות גורמת לכולנו להיות פחדנים" הצופה הממוצע כבר יודע מה עלול לצפות לו בפרק; אנשים עייפים, רעבים, מלוכלכים וטיפה מסריחים שנלחמים אחד בשני ועל הדרך מראים כמה המוח מפסיק לפעול כשלא נותנים לו את התזונה הנכונה.כמה טמבלים יצאו היום בפרק?

 

בוא נתחיל בהולי, על פניו יש לה פוטנציאל להתקדם, ג'ימי ג'ונסון בעדה, פרק שעבר היא כרתה ברית עם וונדי והתפלפה עליה שנייה אחרי, אז מה הפעם? היא ראתה אנשים אחרים רעבים והחליטה לזרוק את האוכל למים כי זה לא נראה לה הגייני לאכול חלזונות בלי הקליפה, היא גם החליטה לזרוק לדני את נעלי עור התנין שלו והמהלך הכי מטומטם שלה היה להגיד לכולם שהיא חטאה ופשעה והיא רק רוצה לשמור על משחק כנה ואותנטי. המזל של השבט שהם הפעם הצליחו להינצל בעור ובשיניים מהדחה נוספת, אם לא היה להם הפעם את המדליון אז הם חופשי היו נופלים, ולא משנה כמה הם רצים או מנסים לרוץ מהר. המזל שלהם זה ג'ימי, הוא מעודד אותם לנסות למרות שהם עייפים, אבל גם הוא בשלו יוצא מעט טמבל, הוא נכנס למשבצת של המנהיג בלי להראות שהוא מתחרט על כך, כנראה הוא מנסה להוביל מהלך חדש בהישרדות, גם לגרום לאנשים ללכת איתך וגם לא לחטוף עליך את הג'ננה אם השבט מפסיד. לא ברור עדיין אם יעבוד לו, זה תלוי בהמשך הדרך ובהפסדים הרבים הצפויים לשבט שלו בעתיד. לפחות עד ה"בלבול" בשבטים או מינימום עד לאיחוד. עוד אחת מטומטמת היא נאנוקה, היא רבה עם אנשים שאין להם שום ביף איתה והיא מוציאה יותר מדי פרסונה במקום להצניע את העובדה שהיא קצת רועשת, נא לקחת כדוגמא את ג'אד (פאביו), על פניו לא רואים שהוא מעצבן אף אחד חוץ ממנו, אז יש לו יציאות מטומטמות, אבל הוא לא היחיד, הוא פשוט היחיד שעושה צחוקים בתוכנית ומראה שלא ממש אכפת לו מה חושבים, אז נאנוקה (שכנראה מישהו גנב לה את הגרביים) לוקחת לג'אד את הגרביים אבל לא ממש חושבת על זה שהיא תוקפת אחרים בלי הסבר משמעותי, צריך תירוץ כדי לתקוף אחרים או מינימום לעשות את זה בשושו כדי שלא יחטפו עליה את הג'ננה בהמשך הדרך. אבל לנאנוקה יש גם טיפה מזל, היא אמנם גזענית כלפי אנשים עם רגל אחת אבל מצד שני היא יכולה להיאחז בברנדה ובצ'ייס, על הדרך גם לקחת אליה את סאש שמשום מה תומך שכל מי שלא "לבן מלא" יגיע לסוף, והנה - יש לה סיפתח, ההערכה לגביה היא גם פשוטה, אם היא לא תלמד לשלוט בפרסונה שלה אז השבט יחליט בשבילה שלהניע את הראש מצד לצד לא באמת יעזור לה להגיע למיליון.


ומי הטמבל האחרון - שאנון, הוא הלך הביתה בפרק כי הוא הגיע להישרדות במטרה לעשות מיליון (בעצם כמו כולם) אבל שכח על הדרך ללמוד לסתום את הפה כשהיו לו יציאות לא ברורות, הדוגמאות הן פשוטות, אם בפרק שעבר הוא אמר שגבר צריך לקחת את העונה כי בעונות האחרונות הנשים תמיד לקחו את הצ'ק מתחת לראדאר אז בפרק הזה הוא בא ואמר ועוד במועצה (איזה טמבל) שכל ההומואים באים מניו יורק וניסה איכשהו לשייך את העובדה שסאש הוא הומו לעובדה שהוא לא מצביע ביחד עם החבורה שלו. לשאנון הייתה ברית, ברית ברורה, היה לו את צ'ייס ואת נייט (נראה לי שלשני קוראים נייט), היה לו את קלי (לא זו בלי הרגל) והיה לו עוד מישהו/מישהי שאני כרגע לא זוכר את שמם או את פרצופם. אבל הוא שכח שלכל ברית יש ברית נגדית, ואם הוא יוצא נגד כל השנואים אז הם עלולים להתאגד נגדו, אז את סאש הוא הפסיד, את נאנוקה הוא מעולם לא הרוויח, את קלי בלי הרגל הוא לא טרח לגייס ואת ברנדה הוא הפסיד כי הוא יצא נגדה רק כי יש לה ציצים יפים והוא חשש שהיא תסובב את צ'ייס חבר הברית שלו בגניחה קלה. נוסיף להכול את היציאה ההומופובית במועצה ואין פלא שהוא עף, גם כן טמבל.

 

נכתב על ידי , 23/9/2010 12:18   בקטגוריות ביקורת, SURVIVOR, טלויזיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-23/9/2010 18:19




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)