לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

גם לג'וקים יש בית


כשאני חושב על איך בני האדם מתנהגים אל בעלי החיים שלהם אני מתבייש. אולי היה עדיף אם היינו נוהגים כפי שנוהגים אנשי מדינות העולם השלישי, פשוט חיים לצד החרקים ולא כאלילים מדבירים אימתניים. במזרח הרחוק יש שני סוגים עיקריים של בני אדם: אלו שאוכלים שרצים, גם בפינות רחוב, ואלו שחיים בהרמוניה עם הטבע ונותנים לעכבישים את מרחב המחיה הטבעי שלהם.

 

ניסוי פשוט שנערך במיקום מסתורי בישראל לאחרונה (ממש כמו פורמט "האח הגדול" הנוחת עלינו בקרוב) בדק עד כמה הרמשים אכן משפיעים על חיי היום יום בדירת רווקים טיפוסית בדרום תל אביב. הניסוי בדק בעיקר מי פולש יותר לתחום המחיה של השני; בן האנוש או החרק.

 

הניסוי נערך, אובחן וקוטלג על ידי מיטב הפרופסורים ושלושת מסקנותיו העיקריות ברורות:

 

-         הזבל ושימושיו: שקית האשפה של בן האנוש חייבת להיות סגורה ואטומה, מיטב השאריות יכולות לחכות בקערה גדולה המונחת על הרצפה לצד הכיור. ואם ישנה פלישת נמלים, אז פשוט צריך לתת ללהקה לסיים את המשתה ואז לנקות.

 

-         מרחב המחיה באיזור המקלחת: עכבישים אוהבים לחות אך שונאים מים. רצוי לשמור להם ולחרקים החנוטים שלהם (משתה החורף) מספיק מרחב לנשימה ואפשרות להתפרסות על פני שטח רב. הם לא אוהבים לראות אותנו עירומים בדיוק כמו שאנו לא אוהבים לראות אותם מתקלחים איתנו.

 

-          ניקיון הלובי: אין כמו לראות מקק מבסוט, כשנקי הוא מרגיש חופשי, הוא גם לא תמיד נשאר. מקק שצועד על פני רצפת לובי נקייה הוא מקק שלא סובל, הוא מקק שתר אחרי פיסת לכלוך אימתנית להתפלש בה, הוא מחפש אוכל ורק לחיות. הוא לא בא להפריע, הוא רק מחפש חבר.

 

למרות עשרות סיפורי האימה על הג'וקים הקיימים אצל כל אדם, למרות שהמדבירים כבר ממזמן תפסו מקום של כבוד כאנשים שעוזרים לנו לבזוז את עולמם התרבותי של הרמשים, זה עדיין קצת מציק בעין לראות את כל ארגוני זכויות בעלי החיים באים וזועקים פעם אחר פעם על זכויות בעלי החיים, אך לא ראיתי עוד גוף שבא ונלחם למען זכויותיהם של הג'וקים לא למות מידיו של רעל אימתני בצורת בקבוק K500 . נגדיל ונספר שרבים מהמדבירים יצאו באחרונה במבצע שיוודא הריגה בגופות הרמשים, המבצע נקרא 'אחריות' והלוגו שלו: "גם אם לא הרגנו את כולם בגל הראשון, אנחנו עוד נחזור לסיים את העבודה".

 

על פי אתר האינטרנט של "המשרד להגנת הסביבה": בעלי חיים מוגדרים כמזיקים לאדם כאשר הם עלולים לגרום להעברת מחלות, לפגיעה בגוף האדם, לנזק לרכוש, או להוות מטרד בלתי נסבל לאדם.

 

אז אם כך הדבר, למה אף אחד לא עוצר את הטבח הקיים במקקים שלא עושים דבר מלבד להיות קיימים.

 

חוץ מזה, אחרי שסוף סוף הבנתם איך להסתכל מנקודת מבטו של הג'וק על החיים, אולי הגעתם למסקנה היחידה והנכונה, אולי פשוט צריך להפסיק לנקות את הבית ולהתחיל לחיות עם הג'וקים בהרמוניה.

 

חג שמח


 
נכתב על ידי , 29/9/2010 22:35   בקטגוריות כתיבה יוצרת, מצחיק, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-4/5/2012 21:56




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)