לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 3 - ביקורת


 

בשבט הקשישא לג'ימי ג'ונסון הייתה את ברית הכוסיות, אמנם לא כולן באמת יכולות להיחשב כדוגמניות שער בווג אבל במקרה של ג'ונסון אני מאמין שככה הוא מגדיר אותן - הן שלי, הן איתי והן יעשו את מה שאני אומר להן. היה לו קצת שגעון גדלות להיות הסלבריטאי היחיד העונה ועוד לבוא עם תעודות שמוכיחות שהוא באמת נחשב מי שהוא אומר- מאמן על, ומה בסוף, נגיע גם לזה. ברית הקוסיות של ג'ונסון כללה לה את ג'יין והולי, אחת בלונדינית עם שיער קצר והשנייה עם קצת יותר ארוך, היה לו גם את איב שנראית היחידה שלא שייכת לתמונה של שבט מבוגר. גם טיירון היה שלו ואפילו נפריז ונגיד שגם ג'ימי טי המאפיונר לוק אלייק היה זורם איתו אם המשימה של היום הייתה נראית אחרת. אחרי שוונדי עפה הם נותרו תשעה ומהברית של ג'ימי היה לו רוב, הוא רק לא ידע איך להשתמש ברוב כמו שצריך, קצת כמו להיות מרחק נגיעה מטבעת NFL ועדיין להכניס גול עצמי או איך לעזאזל שמגדירים סטנגה עצמית בפוטבול.

 

ומה אצל השבט של נאונקה, אני בכוונה מגדיר אותו ככה כי גברת "ראש לא מפסיק לזוז וללכלך" לוקחת את כל תשומת הלב, היום היא דחפה אישה בלי רגל מהדרך כי היא ראתה מול העיניים מיליון דולר, את האמת - בצדק. לקלי B ולשנייה (לא זוכר עכשיו את שמה) יש בעיות אחרות, הן ופאביו הבאים לעוף מהשבט אם הם לא ייזהרו, ברית המעורבים (על פי הגדרתו של סאש מהפרק הקודם) עומדת להותיר אותם בבלבלות לפחות עד לאיחוד. כל השבט היום הרוויח בננות (קצת מרוסקות בגלל קרב מוזר) ועוד כמה תבלינים, הרוויח את ההזדמנות להוכיח לזקנים שגם בלי מקדמה הם יכולים עליהם וגם בפרק הבא יהיה להם יותר קל, ואפילו הלאה. המדליון הזה יצר אצלי בהתחלה הרגשה מוזרה של לתת כוח למקום בו לא זורחת השמש, בסוף יש לו קאטצ' - אני רק לא בטוח שהוא כל כך פייר.

 

 

 

 

ג'ימי לא חשד או לפחות לא הראה את החשד שלו שמאטי עומד לצאת עליו, הוא גם לא חשב שהג'ינג'ית עם הקוצים תתפלפ. במקום להתעסק בתככנות נטו הוא ראה כמה בחורות שעושות לו עיניים ומעריצות את העבר שלו אז הוא הופנט מספיק ולא הסתכל יותר מדי על העתיד, עד כדי כך שבאתגר של היום הוא נתן את כל הקלפים לטיירון שהפציץ בחלק הראשון של המשימה אבל אחר כך שכח את הגאווה שלו במזווה ולא ירד מהפודיום עד שכבר היה מאוחר מדי והם הפסידו. ואיך ג'ימי קשור לעניין- הכינוי שלו נכנס לו לנשמה יותר מדי עד שזה השפיע עליו לקחת חלק במשחק בתור בובת מחמד בצורת מאמן, מה שנקרא אצל האמריקאים כקמע, ואם נסתכל על המשימה היום באופן אובייקטיבי - אם באמת ג'ימי היה מאמן של הקבוצה הוא היה מוריד את טיירון הרבה יותר מהר מהפודיום, הם הובילו בהרבה ואז הנפילה, זה מה שגרם לכולם להיאחז בעובדה שג'ימי מאמן, וככה הם שמרו אותו עד הסוף המר. ג'ימי תכנן בכלל לצאת על דני ברך פצועה אבל הוא שכח שאם כולם במועצת שבט אומרים שהם לא השחקנים החלשים בקבוצה אסור לו לבוא ולהגיד משהו הפוך מכולם, זה אמנם קונה הערכה אצל הקהל הבית שמסתכל ואומר עליו "איזה מלך" אבל במשחק עצמו הוא השליך את עצמו עד כדי כך החוצה שאפילו הקוסיות שלו יצאו עליו אחת אחת, דני בסוף קיבל רק קול אחד וכל השאר התנקז למאמן. צדק מאטי שהציע הצעה לג'ימי טי היום ואמר לו שאם משהו אחד ייזכרו מהפרק של היום ומהעונה בכלל - הם היו אלו שהיו אחראים לעשות בליינד סייד למאמן האגדי, ובצדק. בכלל מאטי מתחיל לתפוס תאוצה, הג'ינג'ית הקצוצה עושה בשבילו הרבה (אליל + הצגה לכל השבט) והוא לוקח לעצמו קרדיט, המאפיונר זורם איתו, טיירון שהתגמגם בהתחלה הבין לאן הרוחות נושבות והעדיף לא להיות מחוץ למהלכים אלא לזרום איתם, והבנות - זרקו קול אבל הרוויחו לעצמן עוד יום. וחוץ מזה אם ג'ימי היה מגיע לאיחוד הוא היה עושה ביה"ס או עף בלי בליינדסייד. מה עדיף - צריך לשאול אותו, לפחות בעתיד יהיה לו סיכוי אם יזמינו אותו לאולסטאר. רק שיילמד לא לגנוב את אור הזרקורים שנמצא עליו מלכתחילה.
נכתב על ידי , 30/9/2010 17:21   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)