לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 4 - ביקורת


 

אני יודע, עוד מעט פרק חדש כבר עולה לאוויר ואני מתעסק בשטויות של שבוע שעבר, ככה זה מחשב חדש, הולכים לאיבוד ולא תמיד מספיקים. בכל מקרה לא אני ולא אתם פספסנו יותר מדי. המבוגרים ממשיכים להפסיד, עסוקים בלתת לעצמם תירוצים, מתאמנים 5 שעות לפני משימה רק בשביל לראות עצמם מפסידים 5 שעות בדיליי, יכול להיות שהסיבה היא באמת הגיל, מכשיר שמיעה מישהו צריך? במיוחד במשימה שצריכה להתבסס על לשמוע אחרים צורחים עליך. העיפו את המאמן ונשארו עם חבורה של שקרנים שחסרים את הכישרון המינימלי בלהיות כנים עם עצמם (אני מתכוון ספציפית להדחה האחרונה של ג'ונסון בה הוא היחיד שהודה שהוא הצלע החלשה פיזית בשבט, כל השאר מילאו פיהם מים ופשוט זרמו עם האווירה). זה בסדר, אין יותר מדי מה להאשים אותם, כמו שזה נראה עכשיו מאטי עושה להם בית ספר, מי שמלקק לו את התחת יותר מחזיק מעמד עוד שבוע. היחידה שם שבאמת מסקרנת היא איב, אולי זה המראה שלה ואולי העובדה שהיא מתחת לראדאר (או שהעריכה המגמתית משקרת), אבל אני עוד לא רואה אותה הולכת.

 

ואצל הצעירים המצב יותר בבלבלות - נאונקה מחזיקה בפסלון חסינות, ברנדה עזרה לה, צ'ייס גם מצא רמז לאליל, ברנדה סיפרה לו את האמת. מה שמותיר שבט חצוי ל'מעורבים של סאש' אל מול קלי B(לי רגל) וחברה שלה, ובתוך המעורבים יש עוד תת שבט. מה שאומר - כל הקלפים פתוחים, מי שיחפור פחות ירוויח. מה שכן - כולם הפסידו את ההזדמנות להיות עם ג'ימי ג'ונסון באיחוד ונראה לי שהם מאוכזבים קלות. אבל כל עוד הם ממשיכים לעשות בית ספר זה לא ממש משנה. גם אם המדליון כוח לא היה אצלם הם היו ממשיכים לזכות, רואים את זה בתחרויות ולא משנה כמה תירוצים הקשישות ממשיכים לתת זה לא באמת מהווה משקל. שבוע הבא משחקים עם השבטים ונאונקה מתמוטטת, וכרגיל - ברנדה מרוויחה.

 

 

מכתב לג'ימי T: היה שלום אדון חפרן, היה נעים מאוד שבאת לבקר, אתה יודע שבלכתך הדבר היחיד שבאמת אזכור ממך יהיה שפעם ראשונה בהישרדות שני ג'ימי הולכים בהדחות רציפות שבוע אחרי שבוע, חוץ מזה לא תרמת נאדה למשחק. היית עסוק בלהתלונן, היית עסוק בלנבור, היית עסוק בלבקש טובות במקום להבין שאולי עדיף לסתום את הפה אם אתה לא רוצה שיעיפו אותך. רק במשימה האחרונה השתמשו בך וגרמו לך להעיף סלבריטאי מהשורה, וכל כך התגאית במצב שישר חשבת לעצמך שתפקיד המאמן התפנה לחלוטין, רק דבר אחד שכחת, שבט לא תמיד צריך מנהיג, הוא לא תמיד צריך מישהו שיתפוס את ההנחיות וייתן לכולם הוראות. קח דוגמא ממרטי לדוגמא, לכולם ברור בשבט שהוא משחק בהם והם נותנים לו, גם אם הם לא מראים את זה כלפי חוץ, יש לו את קצוצת השיער שנתנה לו פסלון חסינות חופשי, יש לו את טיירון שהופך משבוע לשבוע להיות מלקק הפינכה העיקרי שלו, יש לו את דני החלשלוש של השבט שאחרי שניצל היום מהדחה יתרפס לרגליו וגם איב איכשהוא זורמת איתו. ואתה נותרת עם שתי הבלונדיניות של ג'ימי ג'ונסון שדקה אחרי שבגדו בו הבינו יותר ויותר את גודל הטעות שלהן, עכשיו הן לבד ולא אתה והשיגעון גדלות שלך יצליחו להציל אותן מלהתקדם במשחק (וכמו שזה נראה עכשיו - יש מצב שהבלבלות שבוע הבא בקולולושה של השבטים תעזור להן קצת). גם כן דייג, במקום לדוג אוכל קיפודי ים עם כפית, דיג לא ראינו ממנו.

 

ההתחלה של ג'ימי

 

נכתב על ידי , 10/10/2010 16:46   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)