לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 5 - ביקורת


 

 

מעניין אותי לדעת כמה טעויות אפשר לעשות ברגע שמשנים את החוקים במשחק, אפשר ליפול כי שחצנים יותר מדי, אפשר ליפול כי הופכים להיות בוסים ומשתלטים על משבצת המנהיג, אפשר להתמוסס כי הרוח הקרה מפריעה לכם ואפשר גם ליפול אפילו אם יש לכם את כל הסיבות להישאר. בפרק של היום שינו את החוקים במשחק, עשו קולולושה לשבטים, הראו מה קורה לתוכניות המקוריות כששמים להם חיץ והוכיחו למתמודדים במשחק שכרגיל, אין חוקים, יש רק זרימה עם הלך הרוח של ההפקה, אחרת הסיכוי הקלוש שהיה לקחת את העונה בהליכה נעלם יותר מהר ממה שציפיתם.

 

נתחיל בנאונקה, יש לה אליל, אין לה ברית, היריבה שלה אלינה משבט הצעירים המקורי הופכת להיות המשענת היחידה שלה במשחק, וגם זה זיוף אחד גדול. הנרי (זה רק אני או שלא שמנו אליו לב בגרוש עד עכשיו במשחק) מלטף לה את הכתף אך יודע שהוא עדיין צריך אותה איתו כי אם היא תיפול כל התכנון להדיח קודם את הזקנים עלול להתמוסס לאט לאט. בשבט המקורי שלהם הוא היה מחוץ לברית המעורבים (סאש, נאונקה, ברנדה, קלי פרפל וצ'ייס) ביחד עם ג'אד, קלי ואלינה. אחרי שפרובסט טרפד שוב פעם את החוקים ועשה להם קולולושה הוא, אלינה וצ'ייס צריכים להיאחז בנאונקה שלא תברח מוקדם מדי, אחרת המספרים יהיו לרעתם. המזל הכי גדול שלהם הוא שלטיירון יש פה גדול, וכשהוא פותח הוא שוכח שאף אחד לא אוהב בוסים (בלי קשר לגיל), זו הייתה הטעות הכי גדולה שלו בפרק, לבוא ולהתחיל להגיד לאנשים איך דברים קורים אצלו "בבית", לא עושים כאלה דברים, במיוחד עם אנשים שלא הכרת לפני. וזה מבלי בכלל להזכיר את מקרה התרנגולת שכשמתמודדים עם 7 אנשים רעבים אסור להראות כאילו אתה אוכל יותר מהם, במיוחד אם אתה היית היחיד שעשה את מקרה 'קפון' ולא רצית לרצוח את התרנגולת. איב הייתה היחידה שזרמה איתו נגד נאונקה שהביעה בקול רם את תחינותיה לרחמים עצמיים, אני מקווה מאוד שזה לא יעלה לאיב במשחק, אבל עוד מוקדם מלהגיד. במיוחד שאין יותר את מדליון הבלה בלה ויש מצב שפרק הבא תהיה חסינות עצמית תוך שבטית. וחוץ מזה אני מאמין שהיא יכולה לשחק בתוך הצעירים שצצו לה פתאום. הולי הרוויחה מהמצב קצת ודן לקח את הג'ק-פוט, ממתמודד שכל הקלפים עומדים לרעתו הוא פתאום הופך להיות עדיין מחוץ לסבב אבל במיקום טוב.

 

 

וזה מותיר לנו את השבט שניצח היום בחסינות, השבט שאליו עברו מאטי, ג'יל ואחת הזקנות הבלונדיניות (הולי או ג'יין, עדיין לא קלטתי את ההבדל המהותי חוץ מאורך השיער שלהן). למאטי וג'יל היתה אחלה ריצה עד עכשיו, ופתאום הם בודדים, אחת היריבות שלהם מהשבט הזקן נגדם מתחילת הערבוב של השבטים וכל הצעירים אליהם הצטרפו מרימים סופר גבה שכמאטי בא ותולה על 'אדן החלון' של השבט את הפסל חסינות שלו, מעשה עם חוכמה, אבל יש מצב שהחוכמה הזו היא סופר מטומטמת כי היא עלולה לבוא יותר מאוחר ולעקוץ אותו בתחת. אז ברנדה וסאש נותרו ביחד עם קלי פרפל, יופי, אבל ג'אד וקלי B יכולים להרים את עצמם ולזרום עם הבלונדה המיושנת ואיכשהוא לסובב את מאטי לכיוונם, בנוסף לברנדה כבר אין אליל (מצב נאונקה) והיא צריכה לחזור ולהיות תלויה במילות החוכמה של סאש, לא יודע  - הפרק של היום קצת בלבל אותי. כל הבריתות סונוורו ונפרדו והתחילו להיווצר חדשות, הכול קורה מהר מדי ואנחנו כולה בפרק חמש.

נכתב על ידי , 14/10/2010 18:27   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)