לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 6 - ביקורת


 

אני לא בטוח אם מרטי הוא שחקן חכם, אני לא בטוח גם שהוא כל כך טיפש כי אחרי המעללים שלו בפרק האחרון הוא יכול לזכות בתחרות עם עצמו על המהלכים הכי מוזרים שאפשר לעשות במשחק אבל העובדה היחידה שקובעת בשטח היא שהצליח לו, הוא גם לא השתמש באליל, גם נשאר במשחק, גם טרפד צעיר אחד במשחק של מספרים שהגיל המבוגר היה אמור להפסיד בו והכי חשוב - גרם לברנדה יריבתו "המושבעת" להצביע נגד הברירת מחדל שלה. בתחילת הפרק היתה לברנדה ולסאש תוכנית ברורה, למארטי ולג'יל יש אליל, מצביעים לשניהם, אחד ניצל והשני עף, דקה אחרי זה ג'יל משום מה זכתה בחסינות, אז התוכנית הבאה בתור זה להעיף את קלי B (ולא את הזקנה הבלונדינית) שמשום מה מאיימת עליה מתחילת המשחק, אפשר להגיד שזה עבד לה, לא כמו מה שרצתה במקור אבל במבחן התוצאה שתי הבחירות שהיא העמידה להדחה עמדו ראש בראש ולא הייתה דרך אחרת מלבד להעיף את הנכה החוצה. מצד שני הברית של ברנדה תקועה עם זקנה בלונדינית משוגעת (הולי) שלא תזרום איתם יותר מדי כשימאס לה, היא גם תקועה עם ג'אד שתקוע בתוך הראש של עצמו, היא גם תקועה עדיין עם מארטי וג'יל שמשום מה מצליחים להתחפר בעמדה שלהם בתור מובילים בשבט שכולו מספרים נגדם. זה מותיר לברנדה את אהובה סאש ואולי גם את קלי פרפל בתור 'מזחלת-נגררת'. בינתיים מבחינת מספרים הברית שלה ושל סאש עדיין מובילות, זה מעל השטח, מתחתיו הולי המשוגעת תתפלפ על כולם בהזמנות הראשונה שתהיה לה, פרפל תזרום לאן שתיקח אותה הרוח, ג'אד יילך רק עם מי שיביא לו שקית מלאה בממתקים ובזה מסתכם לו השבט. לא היה יכול להיות יותר פשוט להשתמש במצב של מאטי לטובתה במקום לצאת נגדו בפומבי, אין לי מושג? הטעויות או הניצחונות יגידו את שלהם בפרקים הבאים.

 

ובשבט השני דן קנטרן לא מצליח לסחוב את היום-יום, הוא מתלונן שיש לו בבית מספיק כסף שהוא בעצמו לא מבין למה הוא יצא לטיול מחנאות הכי מוזר שיכול להיות, הוא מתלונן מבוקר עד ערב ומזריחה עד שקיעה וברגע שבמועצה איב מצביעה עליו כמישהו שרוצה ללכת הביתה בזמן שיש אחרים שרוצים להישאר הוא ממלא את פיו מים, מגחך לעצמו קמעה ושותק. התוכנית שלו אט אט מצליחה, גם הוא לא מהווה איום על אף אחד אז שומרים אותו עוד קצת, גם פרק אחרי פרק אומרים עליו שהוא סתם שם ולכן הוא מצליח להישאר, גם הזקנים בשבט מתמעטים מפרק לפרק והוא עדיין שם למרות שכל הסיכויים הם נגדו וגם כל מה שהוא עושה בתוכנית זה לשבת בלי להתאמץ יותר מדי. רק צריך לארגן לו שקית מלאה בממתקים והוא ייראה כאבא שומר בטיול שנתי של הבית ספר של הילדים שלו. כל הדנים הם תחמנים?

 

אז המודחים החדשים לא הצליחו למשוך לאיחוד, למרות הרצון הטוב, נתחיל בקלי B, התוכנית הזו היא כנראה התוכנית ריאליטי היחידה בטלוויזיה שאשכרה משתמשת בנכות כמשהו מאיים ולא להיפך, במקום להסתכל על קלי כמישהי שאפשר להעריך ולהעריץ על הכוחות הנפשיים והרצון הטוב מסתכלים עליה כמישהי שמהווה איום למיליון, שלא משנה מה הסטטוס שלה בחשבון בנק העובדה שאין לה רגל עומדת לרעתה בעוד סוג של קונטרה, כי קולות של סימפטיה זה דבר שקל לקבל, אז מהר להעיף מהשבט את כל מי שחסר לו מאפיין פיזי, עם טמטום אפשר להתמודד, עם מחסור בגפה לא. ולגבי איב, לא היה לה סיכוי, אחד אחד הצביעו נגדה כולם ולא משנה שהיא הייתה היחידה בשבט שזעקה 'זאב-זאב' על דן, אף אחד לא באמת הקשיב לה, זה יעלה להם הרבה יותר אחר כך אבל עדיין הצדק איתם, אם היא הייתה מגיעה לאיחוד צמד-חמד-ג'יל-מארטי היו מחכים לה בסיבוב ונותנים לה טרמפ למיליון, אז היה עדיף להיפטר ממנה עכשיו, אולי במקום ללכת נגד דן היא הייתה צריכה ללכת איתו, לנסות איכשהו לסובב אליה את ג'יין ואז רק לקוות שמישהו מהצעירים, אולי נאונקה וצ'ייס, היו זורמים איתה. אבל כשכל הקלפים רעים לא הייתה באמת סיבה להישאר. לא נורא, אולסטאר הבא היא תפציעה ותעוף בדיוק באותה צורה, אנדרדוגית, שקטה ולא ברורה בשיט. 

 

נכתב על ידי , 22/10/2010 09:59   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)