לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 7 - ביקורת


 

 

היה לי כבר נאום מוכן על כמה שמארטי טיפש ומטומטם, על כמה שאין דבר יותר טיפשי בעולם מלתת את הביטחון היחיד שיש לך במשחק ועוד ליריבים שלך, על כמה שצריך ללמוד מג'יי טי שנתן לראסל בעונה הקודמת את האליל ועל ידי כך זכה להיכנס לרפרטואר המהלכים הכי מטומטמים שאפשר לעשות במשחק, אבל במקום זה המהלך עבד לו, הוא גם ניצל על ידי מסירת אליל שלא היה שלו באמת מלכתחילה, הוא גם הצליח לגרום לשלושה מתוך ארבעה אנשים לא להצביע לו והוא גם גרם לג'יין לעלעל עוד קצת בעיני ההילבילי שלה על כמה שהיא רדנקית. הדבר שהוא הכי יצא ממנו מופסד מהמשוואה זה לווא דווקא הפסד האליל, זה יותר הפסד האדם היחיד שהוא היה יכול לסמוך עליו במשחק, אבל זה סיפור אחר. בהתחלה לא הבנתי עד כמה טיפש מארטי יוצא, איך יכול להיות שהוא סומך על אנשים שמראש מודיעים לו שהם ייצאו עליו, ועוד מוסר להם את הקלף הצלה היחיד שיש לו. כשסאש בא אליו עם התוכנית החדשה שלהם - להציע לו חסינות חברתית תמורת אליל, ועוד עם אופצייה להחזיר לו את האליל בפרק הבא, לא הבנתי איך מארטי לא מנסה לקרוא מבין השקרים שלהם עוד קצת קדימה, שהם הולכים גם לקחת לו את האליל וגם להעיף לו את התחת לאמריקה. בסוף היחיד שלא זרם עם התוכנית היה פאביו, אבל לו יש בעיה פרוידאנית, אי אפשר להאשים אותו שלא משתפים אותו בכל מקטע מהעלילה השכונתית ברחוב שומשום של עונה 21.

 

הפרק של היום היה הראשון בעונה שהיה בו יותר ממשימה אחת ובעזרת שתיהן גרם לתחושת תסכול גוברת אצל שבט שמפסיד פעמיים אל מול אחד שמנצח פעמיים, וכל זה בכולה 42 נקודה משהו דקות, מה שנקרא עריכה למופת. אהבתי איך ראו את הצער על פניה של נאונקה שהיא מתחילה להבין את גודל הטעות שלהם מהפרק שעבר על מצבו של דן, כשהיום הוא הוכיח שהוא באמת לא יכול לעשות שום דבר אלא סתם מושך זמן. עוד יותר היה מעוות לראות את הזקנה המשוגעת מבשלת לעצמה דג ורוב הזמן מדברת לעצמה (למרות שזה בטוח קורא רק כשהמצלמה לא מצלמת), ובכלל כשמארטי בא ושאל אותה פנים לפנים אם היא אשכרה הצביעה לו בפרק הקודם אז כל מה שהיא עשתה היה למלמל משהו לא ברור, לחייך קצת, ולברוח. אני לא מבין איך היא עדיין לא קוברת את עצמה, במיוחד כשהיא נראית כאילו היא יצאה ישר מהעלילה של עמי ותמי. ולגבי נאנוקה, פרק הבא לפי הפרומו היא מתחילה להתפרע, מה שנקרא - כשאפקט הראסל משפיע, כולם זורמים. וסאש, בכלל מתחיל לעלות לו השתן לראש, מקבל את מה שהוא רוצה בלי להשתדל יותר מדי, גם הוא מגיע לאיחוד עם מספרים, גם יהיה לו 2 אלילים פוטנציאליים (אחד שהוא כביכול אמור להחזיר למארטי, ואחד אצל נאנוקה שנמצאת בברית המקורית שלו) וגם הוא לא נמצא בשום איום מאסיבי כלפיו - אלא אם כן היציאה שלו היום במועצה תבוא ותנשך אותו בתחת.

 

 

ונותרה ג'יל, נאיבית, מפגרת אפילו, היה לה אליל, היא נתנה אותו, היו לה מספרים, היא הפסידה אותם בקולולושה של השבטים, הייתה לה תוכנית ברורה שנשברה מפרק לפרק והיה לה את מארטי ב-100 אחוז, שהוא היה בעצם הדבר היחיד שהיא עשתה כמו שצריך. הכול היה יכול להיות אחרת אם האליל היה נותר רק שלה מלכתחילה אבל אין מה לעשות, העשן כבר סיים להסתלסל ובמקום למכור את מארטי (דבר שהיא לא הייתה עושה בכל מקרה) היא נותרה קרובה לאיחוד מרחק פסיעה אבל רחוקה ממנו יותר מדי, יהיה מוגזם מדי להגיד שהכול היה בגלל זקנה בלונדינית משוגעת?

נכתב על ידי , 28/10/2010 17:37   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-29/10/2010 01:57




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)