לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 8 - ביקורת


 

שקרים, נקמה וגניבה, זה העיקר במה שהאיחוד הביא לנו מהפרק הנוכחי, וטוב שכך, הפרק היום היה אחד המעניינים העונה, למרות שהעונה עצמה עלולה להיחשב כקלולקלת היא הרבה יותר מעניינת מבד"כ (אם לא מחשיבים את עונות 19-20 בהם היו דמויות חזקות), כל פרק מביא התמקדות בדמות אחרת ורואים כמה בליל של דמויות יכול לגרום לעונה הכי משמימה להיראות יחסית זורמת. אתם יכולים להגיד שהעונה הזו זוועתית כמה שתרצו אבל ת'כלס, ורק ת'כלס, יש בה כמה יציאות/דמויות שאני יותר מאשמח לראות באולסטאר הבא (אם בכלל יטרחו להגיע למצב הזה). נאונקה, עם כל הטעויות שהיא עושה במשחק, מצליחה ליצור לעצמה סימן מטרה ענק על הגב אבל בדיוק אותן הטעויות יביאו אותה רחוק במשחק, אם לא עד הסוף, זה שהיא לא תזכה זה סרט אחר. סאש מצד אחד מצטייר כתחמן ומצד שני כמלא באתיקה, גם נמצא בברית ששולטת במשחק וגם יכול לשבת רגל על רגל ולראות איך דברים מסתדרים לבד בלי יותר מדי להתאמץ. מארטי, שמושג הנקמה של ג'יין המשוגעת לא זר לו, מצליח לקרוא את התסמינים במשחק, לראות איך עומדים להתפלפ עליו ועדיין להצליח לצאת מהחצים שמופנים לכיוונו (למרות שאחרי הפרק של היום אני תוהה לגביו). דן יושב בצד ולא עושה כלום, פשוט כלום במשחק, ועדיין מצליח להיות הרבה יותר מעניין מדמויות אחרות שכן מנסות ליזום ולא מצליחות לעשות דבר. ברנדה לא חושפת שום קלף עד הרגע האחרון ותמיד מחליטה ברגע האחרון לפי מה שיזרום לה בסופו של דבר. וג'יין, אחת המשוגעות אי פעם במשחק, אישית אני לא סובל אותה, במיוחד אחרי שכל מה שהיא רוצה זה לנקום בלי לדאוג להשלכות על המשחק הלאה מבחינתה, אחרי הנאום שמארטי אמר היום במועצה, שהוא בעצמו יצביע לה אם היא תגיע לסוף, היא הפכה להיות אחת המיועדות להדחה הלאה, מארטי גרם לכולם לחשוב לגביה, גם אם עד עכשיו אף אחד לא שם לב אליה עד עכשיו, אחרי המועצה האחרונה ואחרי החסינות האחרונה אנשים יתחילו להבין כמה למשוגעים יש הרבה יותר כוח רצון להוכיח, יותר לעצמם מאשר לכל שאר השחקנים, שהם יכולים לנצח חזקים מהם, זה מה שעלול לעלות לה במשחק, העובדה שהיא מנסה להוכיח ולא נשמרת אל הכלים, במיוחד שיש לה את כל הסיבות ללכת מתחת לראדאר, יש לה (או לפחות) היו לה מספרים עד המועצה היום, מהפרק הבא זה ישתנה.

 
פרק האיחוד היה פשוט, זורם, מעניין וערוך לתפארת, גם לא צריך יותר מדי הילולה מהאיחוד, גם דחפו לנו משימה שנגמרה תוך 2.5 דקות, גם ראינו אישה מטורללת מוכיחה שעם קצת רצון טוב גם לה יש ביצים וגם היו הרבה דיבורים על אסטרטגיה, לא בטוח שכל הדיבורים גרמו לטוב לפרקים הבאים (דוג' ברית הנשים שקרייזי ג'יין ניסתה ליזום) אבל היה מעולה לראות איך גונבים אוכל ואיך צריך להיזהר שלא יתפסו אותך (ושהבאים בתור אי שם בהישרדות ילמדו מכך), איך ג'אד (פאביו) משחק הכי מתחת לראדאר והכי מעליו, איך אף אחד לא יודע עדיין מי זו קלי פרפל, 20 יום לתוך המשחק, אה כן, גם אין יותר מדי התמקדות בבנרי, בצ'ייס ובהולי (שחוץ מלהציע לוונדי ברית ולבגוד בה אחרי דקה, מלזכות בחסינות בלי יותר מדי סיבות וגם מלהטביע לדן נעלי תנין ששוות 1,600 דולר) שלא מורגשת בשיט.

 

אלינה היום עפה הביתה, הטעות הכי גדולה שלה הייתה שהיא לא הלשינה על נאונקה דבר ראשון, אפילו שהיא חלקה איתה את התפוז, ואז במקום להיות המורווחת מהסיפור, גם וויטמין סי וגם עוד הדחה שלא עליה, היא בחרה לקחת על עצמה קרדיט לא טוב, ונאונקה שגנבה במו ידיה את האוכל של כל השבט, וגרמה על ידי כך לאנשים להבין שכמה שהיא יכולה להיות רעה היא יכולה להיות מועילה בקרדיט הסיום של העונה. במקום לשבת ולשתוק ולא להצטרף או מינימום להלשין היא הפילה את עצמה, חזק, כל הדרך להיות המושבעת הראשונה. זה היה יכול להשתנות אם היא לא הייתה זורמת עם ג'יין על מארטי, אם היא הייתה מציעה את עצמה אליו, הוא היה לוקח אותה והיה פה איזה מהלך כוח אחר. היא הגדירה את עצמה הכי טוב דקה לסיום; אני פיון במערכה, מי שרוצה שישתמש בי, ובמקום היא ניסתה ללכת עם מהלך אנטי. זה חשוב לראות את הדברים האלה כי אם אי פעם מישהו ימצא עצמו בסיטואציה הזו שיידע לאן נושבת הרוח.

נכתב על ידי , 5/11/2010 10:04   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)