לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

היפה והחנון 2, פרק 1 - ביקורת


 

מסתבר שערוץ 10 עבר לעסוק בזנות, זו ההרגשה שלי אחרי צפייה בפרק הראשון של היפה והחנון, לוקחים גברים שהסיכוי שלהם להריח אישה מקרוב זה רק באירועים משפחתיים וגם אז רוב הסיכויים הם שיהיה מדובר בקרבה משפחתית מקרבה ראשונה. מצד שני לוקחים חבורה של בומבינות, שהסיכוי שלהם להיתקל בגברים כאלה הם רק בטלוויזיה, גם אם הן יהיו איתם בקרבה משפחתית ראשונה לרוב הן יתביישו בה. תוקעים את כל המכלול הזה בווילה זוגות זוגות ואומרים להם תביאו לנו אקשן, רק שיהיה עניין, רק תמחישו את הסטריאוטיפ ואנחנו כבר נערוך את השאר משם. עבד לתחקירנים הפעם, הטייפקאסט יושב בול. מה שלא יושב בול זה תחושת המראה שממחישה את החברה הישראלית בפריים טיים, זה החינוך שלנו, ולא לטובה. לא בשביל זה שולמית אלוני/גדעון סהר/לימור לבנת נכנסו לתפקיד, הם היו צריכים להפנות את התקציב שלהם לפסיכולוג אם הם היו רוצים שדברים כאלו בטלוויזיה היו נראים אחרת. 

 

אני גר בשכונה יחסית שומרת מסורת, אחד החילונים היחידים בה, כל יום בדרך לעבודה אני עובר ליד שלט חוצות מאיר עיניים בה רואים את אחד החנונים יושב עם פפיון ועל ברכיו יושבת לה צ'יצ'ולה יפהפיה, והיד שלה נמצאת מילימטרים ספורים מירכו, אני לא אתפלא אם גרפיטי מעושן יעלה את השלט באש בימים הקרובים, לא אתפלא בכלל. במיוחד אחרי שפעם ראיתי שלטים ענקיים ומאירי עיניים שהאינטרנט גורם לסרטן, אז על פרובוקציה בפתח של השכונה אף אחד לא ירים את האף, קשה לי להאמין. 

 

הפרק הראשון הציג את כל קולקציית 2010 של היפה והחנון, לא ראיתי את העונה הראשונה והסיבה היחידה שהתחלתי לראות אותה עכשיו זה בגלל שיש אנשים שמדברים עליה אז ניסיון ראשון תמיד אפשר לתת לה, השוס הגדול של הפרק היה לראות את המופע של דן כנר, אני יכול להישבע שהאיש שאב הנאה מלראות את דור הקלוקלת של ימינו, אני בטוח שהצ'ק שהוא קיבל כיסה לו את ההתדרדרות במצבו שעזר לו להגיע לתוכנית, בטוח ברשות השידור כבר לא נותנים לו להופיע אז הוא עוסק בחלטורות. הכי כאב לי לראות את הבנים מפגינים את חוסר היכולת שלהם באינטארקציה, זו הייתה השפלה, אני די בטוח גם שאם הם רואים את זה עכשיו בבית הם לא מבינים למה ערוץ 10 לקח אותם, גם להם קשה להבין למה צוחקים מהסיטואציה הזו שהם בעצמם יצרו. הגברים יצליחו בחיים, ואלו שירוויחו מספיק כסף ימשכו אליהם מספיק בחורות, אפילו יותר יפות ממה שהביא להם הערוץ, זה שהן לא בטוח יאהבו אותם בגלל מי שהם אלה בגלל הסטטוס שלהם בחיים זה סרט אחר. 

 

העריכה זרמה והפרק היה משעשע, המתבונן הקופיפי המצוי בטוח שאב הנאה מלצפות בשטויות האלה, לא פחות מתוכנית ריאליטי אחרת. לי, אישית, התחשק לסגור את התוכנית ולחכות שיגיע משהו יותר אינטיליגנטי. אבל את האמת, אני עלול לעשות גם פליי על הפרקים הבאים, בבקשה, שמישהו יגיד לי שזה לא הפריים טיים של ימינו

 

נכתב על ידי , 10/11/2010 16:16   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, היפה והחנון  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-10/11/2010 17:16




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)