לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 9 - ביקורת




I AM ME, SO FUCK YOU

 

נאונקה במלוא הדרה מוכיחה שגם אם יש סיבה לא לקלל בפריים טיים של הטלוויזיה האמריקאית במקרה שלה זה לא תופס. מותר לגנוב, לשקר, להדוף האשמות ולהפנות אצבע משולשת ומאשימה באותו הזמן ובדיוק באותה הזדמנות לא לקבל אפילו קול אחד, להיפך, לגרום לכך שכולם ירצו לסחוב אותה עוד קצת ועוד שלב ויותר רחוק ממה שהיא חשבה שהיא אי פעם תגיעה. את האמת, היא מרוויחה מפרק לפרק את המקום שלה ביושר במשחק, בלי להשתדל היא מוכיחה עצמה כמעצמה של בן אדם אחד שגם אם כולם שונאים אותה, באותו זמן כולם רוצים אותה איתם לשלבי הסיום של המשחק. הדבר היחיד שכאב לי על הפרק של היום זה שבגלל שג'יין לא עפה אז מארטי הלך, זה לא היה אמור להיראות ככה מלכתחילה, העדפתי שהזקנה המשוגעת שבמועצה הקודמת מארטי הפנה אליה את מלוא תשומת הלב, ובכנות הוא גם צודק, העדפתי שהיא תלך הביתה. אנשים יצביעו לג'יין אם היא תגיעה לסוף, אבל זה רק אם השחקנים שיגיעו איתה לשם לא יהיו יותר מדי משמעותיים או בעלי אסטרטגיה, יותר בגלל שהסיפור קורע הלב שלה והאישיות הרבגונית (במושגים אמריקאים ככה"נ היא באמת רבגונית) יביאו לה את המיליון, כמו טינה מעונה 2, רק בדיליי של איזה עשור.

 

מי בגד זו השאלה הראשונה שצצה לי לראש אחרי שחזיתי בהדחה של היום, התוכנית של מארטי להדחה להיום הייתה לכאורה מושלמת, קודם נגרום לנאונקה לחשוב שהמקום שלה בשבט מוטל בספק, דבר שיגרום לה לאבד את האליל, דבר שני זה שהיא לא תקבל אפילו קול אחד (ואפילו הייתה לזה המשכיות של 'עבודה בעיניים' בזמן המועצה, גם על ידי מארטי וגם על ידי ג'אד), ודבר שלישי זה לעשות בליינדסייד לג'יין. כשהתוכנית החלה להתפורר אמרתי חליק, מילא האליל של נאונקה שעדיין מסתובב אי שם בכף רגלה (שאין לי מושג עד עכשיו מי חשף את זה, כי רק סאש וברנדה אמורים לדעת עליו ופתאום הנושא פתוח אצל כולם) עדיין מסתובב לו, אבל שמארטי יילך, והבלונדינית תישאר, רציתי לזרוק את המאוורר על המסך. לא בגלל שאני כל כך אוהב את מארטי, מתחילת העונה ניסיתי להבין אותו והסיבה ששנאתי אותו בהתחלה הייתה בגלל מה שאדון קוצים גרם לג'ימי ג'ונסון, אבל גם למדתי לאהוב אותו, כי הוא למד לספור את האנשים, למד לחשב צעדים ולמד להציל לעצמו את התחת פרק אחרי פרק, בסוף אחרי הפרק של היום הוא נפל, ולא בגללו, יותר בגלל השניים היחידים שהוא היה אמור לסמוך עליהם לחלוטין, שלקחו צד במערכה והחליטו להדיח אותו, המעצמה של ברנדה וסאש מתחילה לצבור תאוצה ואולי מה שהם עשו היום יעלה להם בפרקים הבאים כי לאט לאט הם מתחילים להתבודד כקולות צפים, דקה אחרי שדן, בנרי וג'אד יעופו אז תורם יגיע. יש מועצת קונטרה נגד ברנדה-נאונקה וסאש, היא מורכבת מג'יין שניצלה היום, מהולי שמתמודדת בעיקר מול עצמה מתחילת המערכה, מקלי שהיום פצחה פה לראשונה במשחק ומצ'ייס שהבחירה שלו היום בשבט המפסיד הוכיחה שגם אם הצד בו אתה בחור מפסיד אתה (צ'ייס) אישית יכול לנצח.

 

נסיים איפה שהתחלנו, נאונקה עושה להם בית ספר, גם שייכת לברית עילית (יחסית), גם יש להם ביחד 2 אלילים, גם נותרו 10 שחקנים כולה במשחק, וגם הפרסונה שלה מקנה לה מקום בסיום, אפילו ג'ף אמר את זה היום, שהיא כנראה עושה משהו טוב הילדה, למרות שמתמודדת בוטה כמוה עוד לא הייתה להם בתוכנית.

 

שלום חבר, נתראה בשבט הנבלים הבא

נכתב על ידי , 11/11/2010 17:26   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)