לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

הישרדות 21, ניקרגואה, פרק 10 - ביקורת


איזה אפס סאש, ממש אפס, היה לו אליל בכיס והוא בחר לשמור אותו לעצמו, על ידי כך הוא הפסיד את הקול הבטוח היחיד שהוא היה יכול לקבל בגמר, קול של מישהי שזרמה איתו מתחילת הדרך, אני לא יכול להצביע אם מדובר בטעות או שלא בגלל שאי אפשר לדעת מתי הוא יצטרך להציל את התחת שלו עם אליל שהוא גזל ממישהו אחר. בכלל נדמה כאילו האלילים הפעם נגזלים אחד מהשני, מארטי קיבל את האליל בגלל ג'יל, נאונקה קיבלה את האליל בגלל ברנדה וסאש קיבל את האליל בגלל הבטחה קלוקלת שהוא נתן למארטי, בינתיים למרות שבכל פרק יש איום להשתמש באליל ולהראות לנו אותו במועצה אף אחד לא טורח לפתוח את הכיס. כולם אינטרסנטים וחושבים שהם לא יצטרכו להשתמש בו בכלל, בסוף יקרה לנו את מקרה ג'יימס (ששמר 2 אלילים והודח כשהם עוד בכיס שלו). הייתי רוצה להגיד לברנדה ולסאש "אמרתי לכם", הם הדיחו את מארטי שהיה הולך איתם עד הסוף, היה יכול להיות להם רוב אם הם היו שומרים אותו במשחק (ביחד עם ג'אד, דן וצ'ייס), אבל הם בחרו להעיף אותו כי הוא איים על אישה קשישה שהוא הודה שהוא ייתן לה את הצ'ק אם היא תגיע לסוף, ואז, יומיים אחרי, הם (ברנדה וסאש) מוצאים עצמם מחוץ לסבב, לבדם. סאש מרים גבה ומתנהג כאילו אין דבר שהוא יכול לעשות, שאם הוא רוצה להגיע לסוף הוא לא יכול לתת לברנדה את האליל, ויותר מכך הוא גם רשם את השם שלה כדי שתלך הביתה. היחיד שאיכשהוא המשיך לתמוך בברנדה היה צ'ייס, שרואה ציצים שעושים לו עיניים אז זה הדבר היחיד שמעניין אותו.

 

הבריתות נכון לכרגע יותר מדי מבולבלות, כי בכל פרק החלשלושים (ככה אני מגדיר את כל מי שנשאר בינתיים במשחק) בוחרים לעצמם דמות אחרת שמעלה להם את הסעיף, ובינתיים חלקם בונים לעצמם מעצמה שתוביל אותם עד הסוף, לא אנשים שציפיתי בתחילת הדרך שייחשבו כל כך ופתאום הם הופכים להיות הברירות מחדל שנותרו, באם מדובר בג'יין שאיכשהו מצליחה היום לקחת חסינות משום מקום באחד האתגרים היותר קשים שראיתי במשחק, באם מדובר בהולי שרצתה בכלל לברוח בימים הראשונים, באם מדובר בג'אד (פאביו) שממלא פיו מים ואיכשהוא אנשים עדיין לא שמים לב שהוא שם, באם מדובר בדן שבכלל אבל בכלל לא עושה כלום ומתנהג כאילו הוא הגיע למחנה נופש, באם מדובר בקלי, שהיום לראשונה פצחה פה במועצה וקיבלה 3 שניות של זמן מסך וגם אותם היא בחרה לנצל ב:"אני באמת לא מדברת הרבה". וזה מותיר לנו עוד ארבעה שבכלל לא נחשבים, אבל מבין מי שנשאר במשחק הם היחידים שמהווים משקל: סאש, נאונקה, בנרי וצ'ייס. לאף אחד מהם לא יגיע לזכות אבל בגלל שאין ממש כוחות העונה הייתי מעדיף שאף אחד לא יזכה. חבורה של קלפטעות, אפילו לדאוג לא לשרוף את המחסה הם לא הצליחו, מטומטמים, אם עוטפים את כל המדורה שלכם שקרשים אין פלא שכל המדורה תבער, ותאכל על הדרך את כל האוכל שנותר.

 

לא הגיע לברנדה ללכת, אבל נראה כאילו לא הייתה דרך אחרת לצאת מזה, בכל פרק אנשים נמצאים בברית מסויימת בתחילת הפרק ובסיומו כל הברית מתפרקת, על זה בנויה הישרדות?? אני רוצה להאמין שלא, ממש לא. כאילו כולם שם מנסים לנקוט באיכשהוא לזרום מתחת לראדאר ושלא ישימו אליהם יותר מדי לב, על הדרך כל התסמינים של מעצמה שמדיחה אחרים באופן קבוע ואבסולוטי לא מהווה משקל, זה יותר כמו שילוב של כמה אנשים שמנסים לשרוד כל יום מחדש על ידי התאגדות אקראית להדחה אחת בלבד, אולי זה הקטצ', ליצור עונה של לוזרים.

נכתב על ידי , 18/11/2010 16:39   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)