לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

האח הגדול 3, פרק 7 - ביקורת


יש בארה"ב אישה ששמה לעצמה מטרה לשקול 450 קילו ועל ידי כך לזכות בטייטל 'האישה הכי שמנה בעולם', כרגע היא שוקלת רק 294 קילו ואחרי ארוחת בדידות בחג המולד שנמתחה כשעתיים והכילה יותר מדי מזון הדרך שלה מתקצרת, אמיתי, קראתי על זה היום בבוקר. עכשיו, למה אני רושם על זה בביקורת על האח הגדול, בגלל שזה מה שנקרא כותרת, זו סנסציה, סקס בבית האח הגדול זה לא חדשה חדשותית, זה עוד משהו שעשו כבר בלעז והישראלים למדו את השיטה שמה שעושים שם פה גם אפשר. אבל סקס בישראל בפריים טיים מול העיניים של כל המדינה ולא במסגרת פורנו, זה כבר משהו אחר. אני די בטוח שבתור קונטרה לכל הבלגאן שליהיא יצרה כדי למשוך לעצמה קצת תשומת לב אותה היא לא מקבלת כמו שצריך מתחילת העונה יכניסו לה לבית בסבב ב' של המתמודדים החדשים את ארוסה לשעבר, ואני מדגיש לשעבר, אני אפילו בטוח שהסיבה שהיא נכנסה לבית הייתה כדי לברוח ממנו ומכל ההבטחות שכן או לא הובטחו, לא בטוח שהיו אירוסין טרום הכניסה לבית. אז ליהיא עושה את מה שהיא עושה הכי טוב, לבלבל לכולם את המוח, לתפוס ילד כאפות ולתת לו קצת תשומת לב ולגרום לשם שלה להיות מוזכר ברשת ובטוקבקים יותר מדי פעמים. לא ברור לי עדיין למה כל המגיבים בפורומים של האח אוהבים לקרוא לה שרמוטה כי יש שניים לכל סרט ואת עתי רק מגדירים כילד מסכן שלא יודע להיות לבד לרגע ואם לוקחים לו את סיוון בה התאהב ועמיר לקח לו את הסיוון השנייה אז הוא עובר לאופצייה ג' מבחינתו, אחת שנשענה בצורה כל כך יפה על אדן החלון בזמן שהוא היה שרוי במלנכוליה התורנית ששום כדור פסיכיאטרי לא היה עוזר לה בפרק האחרון. רק דבר אחד באמת לא ברור לי, או שקשת מתקמצנת על זמן מסך או שסקס לא היה שם, רק קצת מזמוזים והסערה היא סתם בלאי, מזמוזים סתמיים כבר ראינו ועוד נראה, עירום ברור עדיין לא.

 

אז ליהיא רוצה לחזור אחורה בזמן לרגע הכניסה שלה לבית אבל במקרה הזה ספציפית כבר מאוחר מדי, לשקר זה מותר ולשקר זה אפשר ולשקר זה אף פעם לא מאוחר אבל יש דברים שאי אפשר לסובב בהם את הגלגל אחורה, במיוחד לא כשאת יצרת את העלילה מראש ואז עשית אחורה פנה כששמת לב שיש דברים שהשתיקה יפה להם, היית יכולה ליהיא היקרה להציג את המצב אחרת, בכך שיש לך אקס שהציע לך נישואין ואת נכנסת לבית מתוך מטרה לשקול עניינים ואם יש מישהו אחר שימצא חן בעינייך אז מותר לזרום אם חופה עדיין לא הייתה בנמצא, אבל רק אם אף אחד לא רואה. לא הבנתי את הסרט של יגאל שחטף עליה חום, יש דברים שהשתיקה יפה להם, לא צריך להיות אבא ולראות אחרת בוגדת וישר לרוץ ולספר לכל הבית, לא עניינו, הם אמנם בסוג של תיכון טלוויזיוני, אבל מפה ועד לקבל משרה על תקן היועץ הפסיכולוגי שיודע מה טוב או לא טוב לבת שלו הדרך עוד ארוכה.

 

גם ליאם עושה עיניים לעתי, אחרי הנאום הסופר פרפקציוניסטי שלה בתחילת הדרך שהיא אמרה שלהיות במקום הזה זה כמו להיות על אי בודד שהיא פוחדת להתאהב מתוך ברירת מחדל ולא כי היא באמת רוצה מישהו ספציפי היא עשתה את מה שבדיוק היא לא רצתה שיקרה, את האמת היה קצת סרט רע לראות אותה מנסה לדבר עם ההר אדם מאבן שלא ידע איך לאכול אותה כשהיא מתוודה על הרגשות שלה, היה עוד יותר אידיוטי לראות איך ליעוז וג'קי מלקקים את הקצפת על הזכוכית כדי להכניס אקט קומי לסצנה יותר מדי טעונה, כמו חבורה של ילדי תיכון שצוחקים על הרומן הביזארי התורן, רק שרובם שואפים ל-30 ולא ל-12. הילדה לא רוצה סימפתיה, היא רוצה שמישהו רק יקשיב לה ובינתיים האנשים בבית לא ממש מבינים אותה, לא קל לליאם בבית, אני מסוגל להבין אותה, אבל כמה קל זה באמת לנסות לבנות אינטימיות בבית בלי פרטיות, כמעט ולא ריאלי, אלא אם כן אתה חי בשביל תשומת לב כמו חלק מהאחרים בבית, להם יותר קל. היא יותר עברה לחיות בבית ופחות בגלל החוויה הטלוויזיונית שהסרט בו היא נמצאת נותן לה, חבל, בינתיים היא אחת הדמויות היותר מעניינות שיש שם, למרות האנפוף.

 

הדג יצא אחד הדברים היותר מעניינים שהיו יכולים ליצור העונה, גם בסרט עם ליעוז ובמיוחד בעלילת המשנה עם ג'קי, אין איתו פאקים בעלילה, הכול מתוכנן והוא באמת תקוע בתוך חלל סגור וצר והופך אט אט להיות הדג הכי מפורסם בעלילה. לא ברור לי עדיין איך ג'קי הולך להסתדר בספרד עם האנגלית שלו, לסבול הוא לא יסבול כי תהיה בטוח מישהי שתעשה לו שם עיניים ובכלל לא בטוח שהוא ירצה לחזור לנופר אחרי שהוא יפגוש במנואלה תורנית, ת'כלס מגיע לו.

 

יורם ניסה לעורר משהו אחר בבית ופרידה נותרה אי שם במיטה כשהכריזו כשהוא עף, יותר היא לא תצטרך להיכנס לשירותים ולהחביא את החטא המיוחד שלה עם הספר תנ"ך, אם מישהו אחר ירצה להרים את הדגל נגדה זה כבר יהיה סרט אחר. קצת חבל לי שהמתנחל עוזב, כי פרובוקציות וקצת אנטיתזה למלח הארץ זה דבר שחייבים שיהיה בבית, אבל לא נורא, אחד הלך ייכנסו אחרים, מתנחלים יותר או פחות זה לא האישיו, העיקר שיש ג'קי שיכול לחלום בעברית בספרד.

נכתב על ידי , 29/12/2010 22:48   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)