לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

האח הגדול 3, פרק 8 - ביקורת


מה שרואים משם זה לא מה שרואים מכאן, פרידה יושבת בחדר וזועמת ולא מצטרפת/משתתפת בטקס הפרידה האותנטי של פרידת בית ישראל מהמתנחל היחיד שלה, בדיעבד מבינים את מה שהמצלמות לא סיפרו לנו, שהסיבה זה לא הכעס על סאגת התנ"ך והקקי (ובחיים שלי לא חשבתי שאני אשתמש בשתי המילים הללו ברצף אחד), זה בגלל שגם לנשים עם שיער קצוץ יש יום שיער רע. לא שרואים יותר מדי הבדל גם אחרי התספורת שעשו לה, אבל זה כבר סרט אחר. קל להבין נרקסיזם של אנשים אחרים אבל רק אם לא נוכחים בסיטואציה, ככה סתם פתאום לראות אנשים בלייב נכנסים לסטרס ולסרטים על כלום, העיקר שבין עשרות המראות שמקיפות אותם על בסיס קבוע תהיה מראה אחת שתספר לנו את השקר הנכון, לאו דווקא האמיתי אלא יותר זה שאנחנו רוצים לשמוע.

 

הדייר היחיד שלא עומד לעולם להדחה בבית זה הדג, ופעם אחר פעם הוא מצליח להוכיח שגם לדגים יש ביצים, ואפילו בלי פרופורציות, א' כי מותר לו וב' בגלל שהוא מרשה לעצמו (מי שזה לא יהיה שמדובב אותו) להיות אותנטי ורשע כאחד. עוד לא שמעתי קול אחר מדובב את הדג ולכן אין להתפלא אם לפעמים הדיירים מנסים לדבר לאקווריום, סוג של חדר האח הגדול 2, ולא מקבלים מענה, יש לו סרטים אחרים בראש מאשר לשבת ולחכות שפינת העישון תהיה פנויה לגמרי מאנשים ואז כל פעם, באקט של רולטה שמי שנופל נופל יקבל סוג של משימה סודית שהוא לא יוכל להגיד לה לא.

 

העונה היא סוג של עונת פורנו, כדי שלא יגידו שבישראל לא יכולים לייצר טורנטים להורדה של קצת ציצים ואקטים מיניים, אז עתי עומד דקה אחרי הסילבסטר במקלחת עם הגברת ליהיא ושואל/שוקל בכובד ראש אם באמת כדאי, ואת רגע ההיסוס שלו הכי קל לקלוט, כי מצד אחד הוא אומר לעצמו בא לי אבל מצד שני הוא יודע שאם הוא יעשה אחורה פנה יקלטו שהכול זה חלק ממזימה שלו לגרום לאף אחד בקהל לא להצביע נגדו כי הוא מכניס קצת זימה לבית, נראה לי לפחות, מה שבטוח שאם הוא או ליהיא לא יעופו בקרוב ויכניסו את הארוס של ליהיא לשעבר לבית אז יהיה שם מכות, זה בטוח יהיה אמיתי, כי בצער בעלי חיים יש כלבים שנובחים שמישהו ייקח אותם, והארוס לשעבר מרגיש בדיוק ככה, שארוסתו לשעבר נמצאת כרגע בתוך כלוב אנושי והוא זה שמרגיש כמו כלב. בכלל לא ברור לי מדוע הייתה שיחת הסלון בין כל הדיירים לליהיא ועתי, בכוונה? כדי להביך אחרים? כדי לצאת פוליטיקלי קורקט שאישה לא תבגוד בארוסה לייב מול כל הבית והעולם על הדרך. אין מה לשפוט את הזוג השמונדיני, צריך להסתכל בעין רעה על כל שאר הדיירים שגרמו לשיחת הסלון הזו לצאת אל הפועל, הכי בושה ישראלית שיכולה להיות, להיכנס לתוך התחתונים של אחרים רק בשביל לחפש שם כתמים, אחרי זה מתפלאים למה ישראלים מציצנים. העונה הזו הכי ישראלית שיש, יש שם יותר מדי אקטים שקשה להתעלם מהם, וכמו שהגדיר את זה עזר בתוכנית - סיפור אהבה?

 

ושוב, אל דמות הכלבה התורנית נכנסת דנה, הכי לא ברורה שיש, מצד אחד רוקדת ושמחה עם חבר מרעותיה שנייה אחרי שיורם עוזב, אחרי כמה דקות בדיוק אותה הסצנה עם אותן המרעות, רק להיפך, היא הציגה את עצמה הכי ברור שיש - ואני מצטט - "זה ביזיון כאילו". גם לראות את יואב עם כובע סגול על ראשו ובטן משתפלת בג'קוזי היה ביזיון, בעיקר בגלל שמשחקות בו חופשי, ויותר גרוע בגלל שהוא נותן לזה לקרות, מודע לכל פסיעה ופסיעה ועדיין סותם את הפה, אני לא מאשים אותו, זה לא קל לראות דמות יפה עושה לך עיניים, משחקות איתו בבננות, נותנת לו לעשות לה נעים בגב, מחבקת, מלטפת ורק דבר אחד לא עושה - זורמת. לפחות יש בבית פסיכולוג, אחד שלא רואים אלא רק שומעים, אבל עדיין פסיכולוג שמקשיב ועוזר לדיירים להגיע למסקנות הנכונות בעצמם בלי באמת לייעץ משהו משמעותי.

 

במחשבה תחילה הסצנות המשותפות של ג'קי ונופר נראות כמו סיפור אהבה, מרגישות כמו סיפור אהבה, ערוכות כמו סיפור אהבה ומתנהגות כמו סיפור אהבה, בת'כלס עד שהילדה לא תשתחרר כבר ותבין שהיא הברירת מחדל המועדפת של הילד שכל הבחורות הספרדיות לא מפסיקות לכרכר סביבו לא יהיה פה שום רומן. לג'קי היה פלפל בארץ ויש לו פלפל גם בספרד, בשבילם זו אטרקציה, זה משהו חדש לשחק איתו ולהשתעשע בו, לא ברור כמה שיחות פוליטיות יהיו שם אבל ג'קי בינתיים לא נח על משכבו, שבוע אחד הוא מרוויח של נופש מהנופש, קיבל מז'יק, קיבל קצת עלילה, לא נראה מתרגש יותר מדי ואפילו שומר על פאסון, משבוע לשבוע הילד צובר תאוצה ויש לי הרגשה שהוא עלול להישאר בבית עד שלביו האחרונים אם לא יותר מכך. ות'כלס, אם בן גוריון היה עומד על הראש אז ככה גם ג'קי, האטרקציה הניידת התורנית.

 

אם אפשר להעביר דמות אחת שלא נמצאת כרגע במשחק אבל כן נמצאת בפריים טיים אל הבית, אז אני מבקש לעשות את זה כמה שיותר מהר, מיכל (מישל) שפירא חזרה לתודעה, מי שלא ראה את האח הגדול הישראלי הראשון ביס לפני שאסי עזר הפציע אל המסכים צריך להרים טלפון מהר אל עדן הראל (שעזר וארז טל תפסו לה את הג'וב) ולשאול מה צריך לעשות, היא הייתה האטרקציה דאז, רק חבל שמה שהיה היה, אני הייתי מצביע לה אם היא הייתה חוזרת, מישהו זוכר בכלל את אלון חמאווי בא וצועק דקות אחרי יציאתו מהבית "אין אהבה בעולם כמו אהבה של אימא"? מישהו זוכר את צ'ינו? מישהו זוכר את המשפט האלמותי של רוני לאהובה לשעבר "רן הכין לי תה". מי שזוכר את כל אלו בטוח זוכר את מיכל (דאז) יוצאת מהמשחק ליומיים וחוזרת בהפתעה הכי אטרקציונרית שיש. אבל זה סרט מהעבר, לנו יש את הבררה.

נכתב על ידי , 1/1/2011 23:05   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)