לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

האח הגדול 3, פרק 9 - ביקורת


יצא חוק חדש בישראל לפני כמה שבועות, דגלים של ארץ ישראל חייבים להיות מיוצרים רק בארץ, צריך להשליך את החוק הזה קצת יותר רחוק, שירים בישראל חייבים לעשות רק בעברית (למעט אבידן והמוג'וס ועוד כמה) אחרת ההופעה שהייתה היום מול הקהל תייצג אותנו בכל העולם אירוויזיון אחרי אירוויזיון. גרוע יותר מדי, שירה לא ברורה, ריקוד מושחת מינוס, נשים מאופרות בכבדות של שנות ה-90 והכי מכוערות שיש (ליהיא יצאה זוועה יהודית למכביר).

 

השירה של כמעט כל הדיירים בבית הייתה פשוט גרועה, מצד אחד לראות אנשים שלא ממש יודעים לשיר וכל אחד מקבל זמן מסך קצוב לעשות לעצמו כרטיס יפה ליום שהם יעופו מהבית ויצליחו לצחוק על יכולת השירה הקלוקלת שלהם בעצמם, ומצד שני עתי יוצא היחיד מהגברים שאיכשהו יצא נורמלי ולא קיבל טיפה קרדיט מלידיה, הקרדיט שהוא קיבל היה משמונדינית לא ברורה שלא בטוחה בעצמה אם מותר לזרוק ארוס ולהציע נישואין לקראטיסט, היא צריכה להתארס גם לעתי רק בשביל שבריאליטי הבא שהיא תשתתף תזרוק אותו בתור קונטרה עם החבוב התורן הבא בתור שלה.

 

פרידה משוגעת ומאבדת את שפיותה, עושה נאום שלם לאומה על איך מותר או אסור להתנהג לבחורות והכול בגלל יציאה מטומטמת של עמיר, עם כל הריספקט הראוי לחבר של עמיר שמחכה לבחורות שישתכרו רק בשביל להתחיל איתן פרידה הוציאה דברים מחוץ לפרופורציה, למה לו מותר לדבר טמטמת ואז לחטוף ריקושטים ולפרידה אסור לחטוף את אותם הריקושטים כשהיא יוצאת על מתנחל וספר תנ"ך, זה מה שנקרא צביעות טלוויזיונית נורמלית, להשתמש במה שאחרים מוציאים מהפה ואז להוביל מזה קו אג'נדי, הכי בושה שיכולה להיות, זה כל כך ברור שהיא משתמשת בבית כמקפצה למסעדה, ואם לא למסעדה אז כדי שישאירו אותה יותר מהצפוי בבית כי היא צריכה את הכסף כדי לקנות מרצדס. בכלל האישה הבולבוסית רוצה קצת יותר תשומת לב ממה שמגיעה לה, היא עשתה את אותה הסצנה גם ליגאל שלא שתק מצידו. אז פרידה אולי תעוף (וסביר להניח שלא) ויגאל סביר להניח שיעוף (וסביר להניח שלא אבל רצוי שכן), ומכל האישיו שיצטבר לו לממדי גועל נפש אני בוחר שיעיפו את ליהיא, הגיעה זמנה, היא לא כל כך מעניינת, הרומן שלה רק גורם למסך להיסדק פעם אחר פעם, אין בה שום אישיו, והקרדיט היחיד שאני אתן לה זה בלצטט את יואב: "היא אמריקאית מדי", עדיין לא קיבלנו מטוסי קרב חדשים אז האמריקאים עדיין לא יקבלו שום קרדיט, וליהיא נכללת גם.

 

 אם הייתי יכול לבחור בדיירים אחרים שיעופו הביתה בראש וראשונה זו דנה, אין דברים כאלה, הצביעות והרפש שיוצא לה מהפה, והחוסר טקט והפוליטקלי קורקט קאלק כשעל עצמה היא מסתכלת עמוק במראה על בסיס קבוע אבל לא רואה את הקיר שמשליך על עצמה, התגובה הראשונית שלה על לידיה ומשפט האיכס ג'יפה שלה צריך על אוטומט להעיף את התחת שלה כמה שיותר רחוק מהפריים טיים. יש דברים שבאים טוב בעין, אבל נשים שלא מודעות לאיך שהן נראות כלפי חוץ ועדיין חושבות שהן מלכות זה כבר תת רמה, קאלק דוקטורט בגברים. אבל מה אני יודע, כולה חוות דעת אינטרנטית.

 

לידיה עשתה את השבוע שלה על הצד הטוב ביותר, איכשהו לא ראינו ממנה כלום חוץ מביקיני קעקוע ויואב שלא הפסיק לחשוב שיש לו באמת סיכוי לחפוז לפני שהוא חוזר לתאומה שמתייחסת אליו כמו כלב, אז הוא מצא מישהי אחרת להתחנחן אליה, אולי חשב שזה יעזור ליהודיה שלו להתייחס אליו קצת יותר, הבעיה שקל לקרוא אותו, במיוחד שהוא עושה רונדלים הלוך ושוב להציע לספרדייה ארוחת בוקר ועוד שתייה ועוד תחתון לכביסה ועוד נייר טואלט לשירותים ועוד אי אלה פאפי מי פאפי שבחיים לא היה עוזר לו בבית סגור מול המצלמות להשיג חפוזון.

 

לפחות ג'קי חזר, אפילו שבחר לחבק את אלעד הרבה יותר מהתשומת לב שנתן לנופר, לפחות השיגעון גדלות שהיה לו חייב להיפסק, בארץ יותר קשה למשוך תשומת לב, אצלנו רוב המדינה יודעת אנגלית.

נכתב על ידי , 5/1/2011 23:23   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)