לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

האח הגדול 3, פרק 10 - ביקורת


 

 

 

 

 

 

יאללה ג'קי, כולם כבר יודעים שאתה חי בסרט, תוכניות פארודיה כבר העלו אותך לנאום באו"ם, חדשות בספרדית הגדירו אותך כהכי ישראלי שיש ולא בטוח שיוצא מזה יותר מדי כבוד, חוץ מזה גם בתוך הבית בטלוויזיה של הפריים טיים אתה לא מביא לעצמך יותר מדי כבוד, לראות אותך מחבק את אלעד שניות ארוכות במקום להשקיע תשומת לב במישהי אליה אתה באמת נמשך ואחרי כמה שעות לנסות להיכנס איתה למיטה ולחשוב שזה באמת יכול להצליח לך, ואז היא אומרת לא אז כמו ילד קטן אתה מחפש מישהי אחרת לזרום איתה כי קר לך בכפות רגליים. גם לנשק מישהי ישנה ולראות איך היא מתעוררת ישר לתוך הנשיקה, כי היא חושבת שאחרי חודש בבית גם לה מגיע קצת חום ואהבה, אז היא זורמת כי קר בחוץ, וג'קי והיא נרדמים ובבוקר הכול על מי מנוחות, הוא יוצא החוצה והיא רצה לספר, זה לא אמור להיות הפוך? הגבר רץ לספר והבחורה שותקת עד שעניינים יהיו יותר ברורים? לא ברור, משהו שם מסריח. בכלל ג'קי מנצל את המצב ועל הדרך צריך לספוג הרבה בולשיט, באמת עלה לו השתן לראש, רואים את זה, מרגישים את זה ויש אנשים בבית שאפילו חיים את זה, עם כל הסימפטיה בעולם. אבל עדיין, המז'יק לא נעלם, הוא עדיין גורם לטלוויזיה של ערוץ 2, על כל המשמעויות שבה, להיות יחסית יותר מעניינת ממה שהיא בלעדיו, אפילו שכלפי חוץ הוא נראה כמו בלון מלא אוויר.

 

יאללה יגאל, אתה מאוד דורסני, הקשבת לעצמך פעם מהצד איך אתה נשמע, אתה גורם לאנשים לפחד ממה שאתה עומד להגיד להם דקות רבות מדי לפני שזה קורה, תתבייש לך, יש לך משהו להגיד תנסה להגיד את זה ישר, אל תבנה בראש מנטרה שלמה על דרכים להשפיל אחרים, אפילו אם אתה צודק ואפילו אם אתה עושה את זה מתוך דאגה לילדה האהובה שלך. זה לא דרך שכל מילה שיוצאת לך מהפה היא "אני אוכל אנשים כמוך לארוחת בוקר", על כל סרט שיעשה לך את הסעיף תשתמש באותו המשפט, אין דרך אחרת, גם לי היו ערסים בחיים, והיו לי גם בוסים שהתנהגו והתבטאו בדיוק כמוך, אישית אף פעם לא ידעתי איך להתמודד עם הצורת דיבור הזו, ואני לא מתכוון רק למילים שיוצאות מהפה, זה יותר התקיפות מאשר הבוטות, לאף אחד לא אכפת ממילים קשות שיוצאות לך מהפה, זה לא הכי מפריע בעולם, יותר מפריע הנזק שאתה גורם לאנשים שגורם להם שלהם לרוץ ישר לחצר להדליק עוד סיגריה כי התוקפנות גורמת ללחץ דם שלהם לעלות עוד קצת שניות אחרי שסיימו פאקט ביום. ולא, אף אחד לא קנה את הסולחה המאולצת שדנה יצרה, ראו שהיה שם סוג של עמק השווה גם כי היו עוד אנשים בסיטואציה וגם כי היה להם את הלילה לחשוב על מה הם רוצים להגיד, אם יש פיצוץ עדיף לשמור אותו ולתפעל לייב ולא אחרי כל הלילה, אם יש פיצוץ באמצע הלילה צמצמו זמן מסך, תנצלו את הבוקר למחרת לאורגיה המונית ולא לכאילו מכות לא ברורות שנופר משמשת קו מתווך, זה לא עסק, זה הורס את המומנטום של משהו לראות לצופים באמצע השבוע.

 

יאללה פרידה, היה שלום, גם אם לא הלכת היום את תלכי מחר, גם אותך לא קונים ולאמירות שלך אין הרבה משמעות, את טוענהת שכולם בבית צבועים במיוחד למצלמות אבל יש סיטואציות בהן את עושה בדיוק את אותו הדבר, יש גבול למה שאת מנסה ליצור איזו נורמת התנהגות ואז פועלת בדיוק נגדה, אבל זה מובן, אולי את באמת אמיתית, אני לא כל כך בטוח, אבל לא הייתי לעולם באותו בית סגור שלושה חודשים עם אותם אנשים שאת חלקם אני לא סובל, זה עלול להשפיע משמעותית על המוח.

 

היה חסר לי את שימי, הוא הדבר היחיד שמעניין בימינו, ואם לא שימי אז אפשר לדאוג לרהיטים אחרים שידברו, אין גבול.

נכתב על ידי , 8/1/2011 22:30   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)