לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

האח הגדול 3, פרק 11 - ביקורת


פעם אנשים שהיו רוצים לראות ליצנים וגמדים וסתם עיוותים מול העיניים היו הולכים לקופות וקונים כרטיס לקרקס, בימינו כל מה שצריך לעשות אם רוצים לראות יותר מעשר אנשים נכנסים לתוך חיפושית זה להדליק את הטלוויזיה פעמיים בשבוע. איזה כיף שמתחילים לראות ניצוצות של פסיכוזה מתקדמת, כולה חודש עבר ואחד אחד אנשים בתוך הבית של האח הגדול מתחילים לאבד את השפיות שלהם. יגאל בטח ישב היום בתחילת הערב וכעס, מה זאת אומרת כעס - בליינד היה רותח, לא מספיק שיש תיאוריית קונספירציה ( או שהיא אמיתית לגמרי) שהוא הודח כי ההפקה רוצה להכניס לבית את ארוסה לשעבר של ליהיא רק בשביל שיהיה מעניין ולכן לא נתן לה ללכת, בנוסף הוא ראה גם אנשים פותחים עליו חופשי, דבר שהם לא הרשו לעצמם לעשות כשהוא היה קיים בסטטוס "דייר מן המניין". חוץ מזה גם סיוון שינתה סטטוס, אני תמיד שונא לראות את המצבי 'מערכת יחסים' בפייסבוק כי זה תמיד קצת בולשיט, כאילו בכוח אנשים רוצים שעשרות אנשים שהם איתם ב"קשר" ידעו שיש להם סוג של אהבה, פעם זה לא היה ככה, אבל פעם גם אם מישהו היה מתקשר הביתה ולא הייתי נמצא היו מחכות לי הודעות על המקרר, אולי זה הקטע בימינו, סוף עידן הפרטיות.

 

אז סיון חתכה ועמיר מבסוט מהמצב, על הדרך גונב עוד חפוזון בלי באמת לזיין, לעומת זאת ליהיא ועתי מזדיינים במקלחת ועושים את זה יותר מדי שקוף, אני לא בטוח כל כך כמה זה יעזור להם בהצבעות, כי בסופו של דבר קשה לי להאמין שאחד משניהם ייקח את העונה, הם משעממים מדי, הם לא עושים את העונה ליותר מעניינת, מקסימום רק גורמים לאנשים לטקבק עליהם קצת יותר. לעומתם יש עניין בבית, יש פסיכים, יש דג שמילא פיו מים והפסיק משום מה לדבר, בכלל יפה לאח הגדול לגרום לסמל סטטוס החדש שלו לא להודות במשהו שהוא יצר ועל ידי כך לגרום לליעוז לצאת קצת פסיכי, העם כבר יודע ממזמן שמשהו אצלו לא בסדר, רק צריך לבחון את ההתנהגות שלו בכל פעם שאסי עזר אומר "נא להתנהג בהתאם" והוא מתחיל להזיז את הידיים כמו כלב תחש שתקעו לו מקל מטאטא בתחת, אפילו שהוא עושה את זה מקסים, מהרגע הראשון שליעוז יצא מהלימוזינה וזחל על השטיח האדום זה היה שקוף שהילד עשה כמה טיפות ואנחנו רואים את כל הפלשים שלו בדיליי.

 

אז יש רביעייה בבית, סיון, עמיר, ליהיא ועתי, וכל אחד מבין הארבעה חי בסרט משלו, כל אחד מקנא אחד לשני, כל אחד שוקל עניינים, כל אחד חופר לעצמו, וכל אחד שוקל מעשים. ליהיא חושבת שבוגדים בה כי היא אישה קנאית, סיון נפרדה מעמיר ומודה לאח הגדול שהחזיר את התכנונים שלה על עתי, עתי יכול לנצל את המצב ולעשות מנאג' ועמיר בכלל נכנס להיריון מרוח הקודש, כי סקס הוא לא בדיוק קיבל כבר לפחות חודש.

 

באופן כללי אפשר להגיד על כל הדיירים בבית שכל אחד מהם מכיל בתוכו משהו שמשליך על כולנו, גם הקללות, גם הקטנות, גם הקנטורים, גם הבכי והדמעות על שטויות, גם ההצקות, אם יורדים על התחקירנים שהביאו את הקאסט אז אפשר קצת לחשוב על עניינים אחרת, יש עריכה למופת ויש עניין בבית, כיף לראות אנשים מאבדים את השפיות משבוע לשבוע ות'אמת אין יותר מדי מה להתפלא.

 

בקטנה: ליהיא היא התככנית הכי גדולה בבית, אולי אנשים לא שמים לב לזה אבל היא לא מפסיקה לרכל ולהשתמש במה שאומרים לה ועל הדרך מתסיסה אחרים אחד נגד השני, פרידה משתמשת במה שנותן לה את האפשרות לצאת על אחרים, גם אם לא עשו לה את זה אישית, כמו שהיה לה עם יורם, כמו שהיה לה עם עמיר, כמו שקורה לה עם דנה וכמו שיקרה לה עם רוב הדיירים האחרים בבית, דנה מהצד שלה היא כלבה לא קטנה, אבל היא לא שולטת בזה, אין יותר מדי מה להאשים אותה כי רואים שהאגרסיות והפה שלה שנפתח לא מתוכנן מראש, וזה לא שאפשר להאשים אותה, במיוחד שנתנו לה בתור קונטרה את פרידה שלא מפסיקה לפתוח על כל דבר בבית. יואב הוא שיא החופר אבל הפעם לראות את נופר יוצאת עליו בלי פרופורציות ושניות קצרות אחרי הוא גם מנסה לפשר עניינים כי היא בוכה בעצמה גורם לו להיות אחד האנשים בבית, אפילו שהוא חנון.

 

ביום שישי ההורים של רינת ושירן יגיעו עם טונה של אוכל לבית, חבל שיום למחרת אחת מהן הולכת לעוף הביתה אם לא שתיהן.

נכתב על ידי , 12/1/2011 22:47   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)