לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

חזון אחרית הרשת


יום אחד האינטרנט ייפול, לא יהיה בו אתרי חדשות, לא יהיה פייסבוק, לא יהיו בלוגים או אתרי צפייה ישירה, לא יהיה בו כלום, הוא גם לא יהיה דף חלק, סביר להניח שברגע שהאינטרנט יתקלקל זה גם ישליך על המחשבים של כולנו, כל מה שאי פעם נוצר ייהרס. יכול להיות שזה יקרה בגלל וירוס על או בגלל איזה האקר מעאפאן, יכול להיות שזה יקרה בגלל קבוצה של אנשים ששמים לעצמם למטרה להרוג את הטכנולוגיה בינקותה (גם 20-30 שנה זה ינקות), יכול להיות שזה יקרה בגלל מלחמות סייבר בינלאומיות ויכול להיות שזה יקרה בגלל שאף אחד לא באמת מרוויח עליו כסף וועידה כלל עולמית תחליט לעשות קאט ולהתחיל את הכל מחדש.

 

יום אחד האינטרנט ייפול ואז אנשים יחפשו מה לעשות עם עצמם, ולא מדובר בקבוצה קטנה של אנשים, יותר כמו קבוצה של מיליארדים שהרשת זה החיים שלה וברגע שלחם קיומם יילקח מהם הם יסתובבו סביב עצמם סחור סחור. יהיו אנשים שיעשו כסף מהמצב, יקימו קבוצות תמיכה, יקימו IA (אינטרנט אנונימוס) ויעשו מיליארדים מהמצב, יהיו קבוצות ענקיות של מתאבדים, יהיו קבוצות טרוריסטים שייקחו על עצמן אחריות, יהיו ממשלות שייפלו ויהיו גם חיות שיזרקו עצמן מגגות של בניינים גבוהים.

 

יום אחד האינטרנט ייפול ונצטרך להתחיל לבנות עולם שלם מההתחלה, תחשבו שאין יותר מנועי חיפוש, אין תשובה לכל שאלה מגוגל, מאות כתבים/עיתונאים/בלוגרים/סתם חרטטנים ללא תעסוקה יצטרכו לעבור לדף ולעט או מינימום למצוא מערכת עיתון. העיתונות הכתובה ללא ספק תרוויח מהמצב ותזכה לתחיה מחודשת, גם אם היא תהיה זמנית. אבל עדיין הנזק הכלל עולמי מהמצב יהיה עצום, חשבונות בנק יתאפסו, חוקות "כתובות" שהיו קיימות רק בתור מסמך וורד ייעלמו, חובות רשומים יתקזזו ועולמות שלמים ימותו. אפשר להסתכל במה שקרה ב'מועדון קרב' ולשלב אותו עם הסרט הראשון של אנג'לינה ג'ולי, והתוצאה תהא דומה, עולם ללא רשת וחיים וירטואליים.

 

אז יום אחד האינטרנט ימות, וגם עולם המחשוב, ואז כדי להוציא משהו לאור נצטרך ללכת להוצאת ספרים או מינימום לעורך במקומון התורן ולהתחנן אליו להתייחס אלינו, כי להעלות פוסטים בימי האינטרנטיזציה זה קל מדי, גם את הפוסט הזה לא יוכלו לקרוא אחרי "נפילת הפצצות", ככה שגם אם נגיד ש'הילד זעק זאב' והתריע אף אחד לא יאמין.

נכתב על ידי , 17/1/2011 21:06   בקטגוריות אינטרנט, דרמה, כתיבה יוצרת, מבוסס על אירועים אמיתיים, פנטזיה, שחרור קיטור  
1269 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של v2eyeq ב-25/6/2017 19:40




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)