לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

האח הגדול 3, פרק 13, בלי ביקורת


נרדמתי, יש גבול לדברים שאני מכוון אליהם שעון מעורר, כשפתחתי עיניים התוכנית כמעט ונגמרה. מצטער, אין לי הוט מג'יק וגם לא יהיה, האינטרנט של מאקו לא מספיק חכם להעלות את הסדרות במקביל לקצב העלאתם בטלוויזיה. ביקורת לא תקראו היום כי אין לי מושג, לפחות לא לרגע כתיבת שורות אלה, מה באמת קרה היום. אפשר רק לנחש.

 

אולי ג'קי ניסה שוב את נופר, אולי עתי עשה שוב את ליהיא, אולי פרידה שוב נכנסה לאמוק, אולי דנה צבעה לבלונד, אולי אלעד הצטרף לקרקס, אולי הייתה משימה ביזארית, אולי ואולי ואולי, די, אין לי כוח לכתוב או מינימום ליצור משהו רלוונטי אחרי כל פרק ופרק, במיוחד שבן אדם צריך קצת חיים ולא להיות תלוי בגחמות של חיפושים אקראיים בגוגל שמובילים אליו, פחות או יותר.

 

הפרק עוד מעט ייגמר, החרטטת היומית צלחה במשימתה, אני חושב לחזור לישון, אולי אחרי שנקום הפרק כבר יהיה מוכן ויעלה ויהיה ארוז לתפארת כדי ללחוץ עליו פליי, אולי, אני באמת לא יודע, לפעמים זה לוקח חצי יום.

 

גם ככה בשבת (סביר להניח) תהיה הדחה, גם ככה את מה שקרה היום אפשר יהיה למצוא בסרגל כלים והפופ=אפים ברגע שכל אחד מותח שם רגל, גם ככה אחרים כותבים, גם ככה הטוקבקים מספרים, לפחות לפרק אחד נוותר, חבל על המילים, גם ככה 90% מהנכנסים לכתבות האלו לא מגיבים :)

נכתב על ידי , 19/1/2011 22:21   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)