לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

האח הגדול 3, פרק 14 - ביקורת


אין לדעת מה היה קורה אילו היו נוחתים חייזרים שהיו משייטים להם מעל רחובות הערים הראשיות במדינת ישראל, בדיוק כמו שאין לדעת מה היה קורה אם ליהיא הייתה מודחת היום מהבית, קשה שלא לתהות שוב ושוב ושוב אם ההפקה לא מתערבת בהדחות השבועיות כי זה הבייבי שלה, ואם היא מפיקה את ההפקה אז יש לה את כל הלגיטימציה לכך, קשה שלא לחשוב שאם הבלונדינית הייתה עוזבת היום מישהו אחר שנמצא כרגע צפון בביתו מול מסך הטלוויזיה היה יכול להגיד לעצמו 'דחילק', כי הוא ידע שהסטנד ביי שהוא עמד בו וחיכה לטלפון שיצלצל ויגיד לו 'קח הזדמנות לעשות מיליון שקל בחודש וחצי' היה יכול לקרות, אבל לא, יותר קל למי שאחראי על הפרויקט הביזארי והאותנטי הזה (אולי ורוצים להאמין שכן) בעונתו השלישית הסדירה לקחת צעד אחורה ולתכנן מראש עניינים, להכניס את האוס מ-LA זה יותר נכון פוטנציאלית ללראות קצת אטרקציות, כי מה בעצם הצד המציצני של הצופה הממוצע בבית רוצה להתבונן בו - מכות, קללות ובלבולי ביצים, ואם ייכנס ארוס לשעבר לתוך בית סגור בו הקומבינה שלו לשעבר משתרללת (ושתסלח לי ליהיא אם היא תקרא את זה אי פעם, סביר להניח שאני לא יודע כלום ולא מבין כלום, רק צופה מהצד) וזורקת לו את הטבעת לייב מול כל העולם ואחותו, אני לא אתפלא אם יש עליו כתבות בכל מיני אתרים על איך להתמודד כשבת זוג שלך בוגדת בך מול כל הרשת ואחותה, מה לעשות, מציצנים זה אנחנו.

 

ליאם היום עזבה ואין מה לדון בסרט כי היא הפסידה ונפלה בין הכיסאות והיא לא ניסתה יותר מדי ולא עשתה יותר מדי, הייתה אמיתית למופת ולא ראיתי יותר מדי נחשיות יתר, אם כבר מי שאמרה עליה את זה ושרה את זה מאחורי גבה היא הנחש האמיתי, ואני מאמין שליהיא יודעת את זה וחיה את זה אבל מעדיפה להיתמם כי זה יותר קל לשתוק ולחכך ידיים במזימתיות וזימתיות יתר מאשר לצאת כמו שאתה, זה עדיין משחק על מיליון וכדי לשחק בו אי אפשר לשחק דוקים כל היום ולדבר על הא ודה ועדיין לצפות לא לחטוף ריקושטים, אבל עדיין, אם כל הצער שבדבר ליאם הייתה צריכה ללכת, על כס המלוכה של שואבות תשומת פרידה ודנה, אין אפס, כי זה קל למצוא ויכוחים זוטריים ולנפח אותם הרבה מעבר לפרופורציות, וזה גם כיף כי מי שמשתתף בהם נותן ליצירתיות הלשון לפרוש כנף ועל הדרך ליצור קצת קרעים ואנטוגניזם, וכמו שנרשם ממקודם ויירשם עוד בעתיד, זה עדיין משחק על מיליון, לתפוס עולם בכנף ולהמריא אומר להתלכלך קצת בבוץ, בדרך אחת או אחרת, אחרת נופלים, אפילו שפרה קורנפלד כיסתה עץ בשמיכה ועל הדרך קנתה לה עולם.

 

אמצע ביקורת בלי לרשום מילה אחת אפילו על אחד הגברים שנותרו בבית, אין מה להתפלא, בטוח לא יותר מדי, העונה הזו זו עונה בלי ביצים, הנשים דומיננטיות בה לחלוטין, כמעט אחת אחת, לפחות ממי שנותרו שם עכשיו.

 

נתחיל עם אלעד, נתעלם מהצחוקים של ליעוז על חתונה גמדית וכנס הגמדים הראשון בישראל, הוא לא הכי מעניין בבית, הוא לא מנסה יותר מדי להתבלט, הוא הדמות שהכי קל לה להסתתר שם ואם זאת הוא מסובב לצופים את הלב, לא בגלל שהוא עלול לזכות, סביר להניח שלא, למרות שמותר לחשוב שאולי כן. אלעד רוצה לפשר ורוצה לגרום לאנשים להרים שלטי 'שלום עכשיו' כי הוא מעדיף לא לשמוע על קרעים-אינטריגות-פוליטיקות, וכשהוא ניגש למישהו הוא מדבר אליו תיד בגובה העיניים, תמיד. ואם נרצה לרגע להשוות בין השיחה שלו עם יואב מרביעי לשיחה עם עמיר מהיום מרגישים את הפער בין אדם שהכין את כל הנאומים שלו ואת כל הסיפור חיים שלו אחד לאחד לרגע שהוא יצטרך לשלוף אותו מהמותן לעומת אחר שמקשיב לעצה. יכול להיות שיואב משתמש במצלמות אבל מצד שני נלחם עם עצמו בגלל הכפות שהוא חוטף, יכול להיות וסביר להניח שכן, אבל זה לא מרגיש ככה, לא לצופה הממוצע או לפחות לא לי.

 

ולגבי המריבות, חופשי אידיוטי, אבל אין מה לעשות, אישה צריכה קרם במאה שקל כמו שאחרת צריכה שהשיער שלה יהיה מסודר, כל אחת והסרטים שלה, אחת אחת, וזה כיף לראות, לחוות ולהבין. אין מה להאשים אף אחת מהן, שתיהן קרועות, לחלוטין. דנה והאורקל פרידה משתמשות הכי הרבה בריב הזה כדי לתעל לעצמן את הסאונד, אחרת הן סתם יישבו שם ויעבירו את ימיהן בתימהון עד שהאפילה תדיח אותן. חלק רצוי ממשתתף מצוי מן השורה זה לדעת להשתמש במה שנופל לך לידיים, אז אם כבר נפלנו, נרשמנו לאודישנים והצלחנו להשתחל ל-16-17 הראשונים וגם שמו לנו מישהו שיעלה לנו את הסעיף, גם אם זה יהיה בסוג של משחק, למה לא לנצל את זה, במיוחד אחרי שאת העונות האחרונות והראשונות כאחד ראינו והבנו שאין שום דבר רע בלהשתמש במה שנופל לך בידיים.

 

אני לא יודע מי הולך להיכנס ביום רביעי, מחיפוש קצר בגוגל על יו"ר מפלגת הירוקים (זה לפחות מה שאני שמעתי מהטלוויזיה) עולה שם אחד - פאר ויסנר והצרות שהוא גורם לעיריית תל אביב, אין לי מושג אם בו עסקינן, אבל היה לנו כבר מישהי ש/נכנסה לבית עם אג'נדה ומפה גדולה של השטחים, יותר מדי היא לא עשתה, למרות שהשורות רעשו וחלק מהחיילים החלו לזעוף.

 

ובקטנה לגבי הבית, כשסוערות הרוחות והבית חווה כמה סטירות יצר התאווה שוצף את קרבנו וגורם רק לתהות אם הפריים טיים באמת זכאי לשם שהוא קיבל, כולה רייטינג, לא ברור מדוע, אבל אני מעדיף להישאר נאיבי.

נכתב על ידי , 22/1/2011 23:23   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)