לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

האח הגדול 3, פרק 18 - ביקורת


"קחני אל מחנה בני ישראל, אצל ההר; לראות את התעסוקה הזו, שבמדבר - במעברת העולים, שוכני האוהלים. קצת אשוטט, אשאף, אנשום לי ריח פועלים במעברת העולים - ריח פועלים... ושוב אני בתור לקבלת דמי אבטלה, אולי אמכור גם את כיס המרה להשתלה, אם לא אשלם קנסות אשב במאסר, קחני אצל בני ישראל אצל ההר לראות את התעסוקה-הזאת שבמדבר"

(אריאל מאיר-שיר התעסוקה)

 

יואב, אנחנו לא מכירים, לא ברור אם אי פעם נכיר, אבל אתה לוקח דברים קשה, אני מסוגל להבין אותך, רצית את המיליון, כל כך רצית, וגם ניסית ועשית והפגנת ויצרת ועוררת עניין, ובמבחן התוצאה, הן בגלל קרש שלא נשבר והן בגלל שלא קיבלת מספיק SMSים, בגלל שניהם ויותר מכך נפלת, אל תקח את זה קשה, קל להיות סרקסטי, קל להיות כואב, קל לאכול סרטים והכי קל לתקוף, אבל זה לא ישנה את העובדה שיצאת מהבית, הריאליטי בארץ מלא באנשים שנכנסו אליו כדי לקדם אג'נדה מסויימת אם לא את עצמם וחכמים הם האנשים שלוקחים את המכשיר הנייד שלהם ושולחים הודעה קצרה עם הספרות 2020 למי שהם חושבים שמדבר מעומק הלב ולא מעומק הכיס, עכשיו - סביר להניח שמה שרואים מכאן זה לא מה שמרגישים משם, אני אפילו בטוח בכך, זה קל לשפוט כשמתבוננים מהצד, אבל קידמת צבע אחד, וראו את זה, אחד אחד בעם ראו את זה, אפילו הקימו קמפיין במיוחד בשבילך, האתר שלך בישראבלוג ממשיך לפעול פרפקט, יש לך יותר כניסות מאי פעם, וברגע שייתנו לך סוף סוף גישה לאינטרנט שקשה לי להאמין שהוא לא אחד הדברים שהכי חסרים לך אתה תגלה שיש עליך מאות אלפי תוצאות בגוגל והתיבת דוא"ל שלך בכלל מופצצת, השגת את מה שרצית, וגם אם לא עשית מיליון קשה לי להאמין שלא הרווחת מהמצב משהו, לפחות זה - לא? עזוב, תנשום עמוק, כולה טלוויזיה, שבוע הבא אתה תראה, זה היה שווה הכול, גם להתבגר, אפילו בפריים טיים, זה סרט טוב, אחרת לא היית עושה את זה לעצמך.

 

מחר נכנסת בר רפאלי לבית, לג'קי זה יהיה סבל בלתי יתואר, ורק בשביל לראות את הפרצוף של נופר כשג'קי ירחוץ לה את הכתף שווה את כל עשרות אלפי השקלים שהיא מקבלת ליום הזה, בכלל שבוע שעבר גברת רפאלי נכנסה לבית, עמדה קצת מאחורי הקלעים ורצתה לדעת מי זה הבן אדם הזה שמדבר אליה כיפה מכולן, זה לא שהיא או שציפי לא יודעת את זה או לפחות חושבות את זה, אבל ללכת ולראות בן אדם סגור במתחם כמו קופיף בכלוב שלא נותנים לו דבר מלבד לפנטז על עולם אחר שלא או כן מחכה לו בחוץ, זה שווה, חופשי שווה, אחלה קידום עצמי ויופי של רייטינג לקשת, בשביל זה פנו אליה, אני חושב.

 

עתי גם עזב היום את הבית, עשו הפרד ומשול בינו לבין ליהיא, והסיבה היחידה שהוא הלך זה בגלל שכשמפצלים את הסמסים זה היה יכול להיות כל אחד, מבין הפחות פעילים בבית (ומשום מה להזדיין במקלחת זה לא מהווה משקל פעיל אם אתה לא יוצר אינטריגות אחרות יותר מדי) לא עשית מספיק, הרווחת קהל, הרווחת מעריצות, הרווחת אנשים שלמדו לקרוא מבעד לשטויות וראו אותך בוכה בחדר ארונות ולא באמת היו בטוחים אם אתה עושה את זה בשביל המצלמות או בגלל שבאמת היה עצוב לך מהבטן לראות איך מתעללים נפשית במישהי שאתה עושה. לא קל ידידי לדעת שמכניסים לך דופק בשידור חי, ורואים איך מול כל המדינה אתה נועץ מבט כאוב בליהיא כשהיא גילתה שאבירם בבית, ודבר ראשון תפסת את המצח ועל הדרך תפסת טרמפ על אחד הקטעים הכי מעניינים בריאליטי של 2011, אפילו שהיא רק התחילה.

 

לגבי החדשים, שאולי כדאי להפסיק להתייחס אליהם ככה, אולי עדיף לשתוק, לא יודע, זה כאילו האנשים האלה נכנסו בשביל המיליון ולקדם אג'נדה פרטית ואולי לא, הם לא ברורים לי, אבל זה לא אומר שהם יצליחו לשנות את הכול בשנייה ולהראות פן אחר שלהם, אני לא צמוד 24/7 למסך, ואני בכלל לא בטוח שמה שרואים אחרי עריכה מתקנת פעמיים בשבוע בשידור חי זה אותם האנשים שמתנהגים לייב, אני בטוח שלא, אבל מי שעושה קאט פריים על השוטים שלכם אי שם בחדר עריכה עושה את מה שעושה מתוך מטרה מסויימת, בלי לפגוע, אבל אתם לא מהווים משקל, אחד אחד אתם תפלו, אלא אם כן יקרה משהו דרסטי, ומבין הארבעה היחידים שאולי יצליחו להשתחל לשלבי הסיום זה הילה ותומר, שני הפחות "חשובים" אבל היחידים שיוצרים איזשהו עניין, רם אולי יצליח לגרור אחריו אג'נדה חדשה, שלא ידוע שלא הייתה קיימת לפני, ברור שכן, אבל מכן ועד לזכות במיליון ועוד כפוליטיקאי ועוד גרמני, קשה לי להאמין, מרב תקבל שורה - את מדברת כמו שאת כותבת כמו שאת מדברת, זה מסביר הכול, ככה לפחות העריכה מספרת.

 

אלעד היקר, אל תבכה, אני כבר מדמיין איך יום אחד, לא כל כך רחוק, הדלתות תיפתחנה ותוכרז כזוכה הגדול, הרבה אנשים יעזבו את הבית עד אז, אבל מגיע לך, ולא סתם. אתה לא יוצר יותר מדי עניין בבית, וקיבלת זמן מסך הרבה יותר גדול בתחילת העונה, אבל הפנקס פתוח והדלת רושמת ומשיטוטים קטנים במאקו פעם ב... לראות אותך אומר לליעוז על ג'קי מאחורי הגב בחדר ארונות שלראות אותו מדבר לתיש במקום לבוא ולדבר לאנשים היה אחד הדברים הנכונים, ג'קי פסיכי, ברור שכן, אבל אני מאמין שהוא ככה גם בחיים, אל תשפוט אותו כי הוא מתעל את עצמו והמום על בסיס קבוע גם מעצמו, זה הסרט שלו כמו שהסרט שלך הוא שלך, אל תדאג, יש לך עוד קצת זמן בבית.

 

ומה על השאר, סיון ועמיר והרומן הכי נשוי שיש כרגע בטלוויזיה, והתמיכת כתף לתומר שאוכל כאפה על גרמני עם כובע ונוצה, וליהיא הבוכיה שרצתה לצאת בתנאי שלא ישאירו אותה לבד עם אנשים שבאמת אבל באמת היא שונאת, ודנה ופרידה שמשום מה לוקחות יותר מדי קשה את הסיטואציה בינן ומשתמשות בזה כי הן חושבות שזה מה שמביא להן את הקהל שיצביע, נא להפריד ביניהן בשנית, כי במערכת הזוגיות הלא ברורה שנוצרה ביניהן יש משהו מעצבן מאוד בלראות אותן מאוחדות ומתפשרות ולא שונאות ומקנאות. ונופר, חכי חכי, את עוד לא הולכת, במיוחד אחרי הסרט שעשית עם מטרייה בגשם אחרי שרבת על מצב סיגריות מאופרת בכבדות בלבן, את קונה קהל, את תגלי את זה בהמשך.

 

פריים טיים של פועלים, שיר התעסוקה שניתן בסיפתח מספר את הכול, כי רגע אחרי שהדלתות ייסגרו מאחוריהם ואסי עזר יקבלם בחיבוק תומך של 'סוף סוף בנאדם שאני לא לא סובל' מדבר אליי - הקמפיינים יתחילו.

נכתב על ידי , 5/2/2011 23:32   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)