לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

האח הגדול 3, פרק 19 - ביקורת


ציפיתי ליותר, גם מהדיירים וגם מבר רפאלי, בדרך כלל כשבחורה אומרת בתור ילדה שכשהיא תגדל היא רוצה להיות מפורסמת אז ההורים שלה או מי שלא מכווין את חייה אומר לילדה שיופי זה לא הכול, צריך יותר. אז בר החליטה להיכנס לתחתונים של אחד הרווקים הכי מבוקשים בעולם, על הדרך הפכה להיות הבחורה שהחליפה את יעל בר זוהר בתפקיד של הבחורה שהכי הרבה בני נוער מביאים עליה ביד. אז למה האכזבה? בגלל שלראות את שימי הדג מפלרטט איתה נשמע אחרת מהיחס שקיבלו ג'קי/נופר/ליעוז מהדג, כאילו ניצלו את מצב הסלב ת'כלס לעומת מצב הסלב וואנאבי, גם הכניסה של אסי עזר והארוחה המשפחתית עם רם הרגיש כל כך מצוייר ולא הכי מציאותי, הייתה חסרה מציאות מסויימת ולא רק אקשן למצלמות, יכול להיות שעזר נכנס לבית רק בשביל לתת כתף תומכת לרם? עד כדי כך הטלוויזיה מנסה לחנך, שאם בן אדם יוצא מהארון לייב מול כל המדינה כי זה יותר קל מאשר לשבת עם ההורים ופשוט להגיד להם אני הומו, נו באמת, רם, הכול היה חלק מהתוכנית? ראו את הכאב בנשמה שלך, אבל האנשים שם הם שחקנים, הם לא חברים שלך, גם אם הם אט אט הופכים להיות, מרגיש קצת כמו ניצול סרקסטי של מצלמות במעגל סגור והכול לתפארת הרייטינג.

 

סביר להניח שהחדשים לא יזכו בתוכנית, לא תומר ולא הילה, לא רם ולא מרב, אחד אחד מתחילים לקרוא אותם, מרב עושה לכל הבית שיעורי תנ"ך על בסיס קבוע שנשמעים כאילו היא עושה כתבת תחקיר או שהיא באמת מדברת ככה ואם מישהו באמת היה מקשיב למילים היה שם לב שהיא מדברת כמו שהיא כותבת ואפילו להיפך, אבל לא בטוח בכלל אם יש פה אותנטיות, הילה חוטפת צביטות בתחת מג'קי ועמיר בכלל לא מהווה משקל מבחינתה והיא שם רק בשביל להעביר את הזמן, כאילו לא הייתה לנו הילה כזו בדיוק כמוה רק לפני עונה וחצי שהובאה רק בשביל להעביר את הזמן ולא כדי ליצור אינטריגות, או תומר שהובא בשביל לשים לג'קי מקל בגלגלים, בכלל להקשיב לשיחה שלו ושל נופר באמצע הלילה על כך שיש משהו ביניהם ושיכול להיות משהו בעתיד, אבל ג'קי נמצא כרועץ בין השניים, ואז דקות אחרי שתומר ונופר הולכים לישון הילדה רצה החוצה ומעבירה עם ג'קי עוד חצי ערב וחיבוק אחד ארוך כי ג'קי ממשיך לאכול סרטים כשבייגלה לא נמצאת במיטה לידו, אבל כן מרשה לעצמו לפלרטט על ימין ועל שמאל עם שאר הבחורות בבית, ועדיין לבכות על נופר שלא באמת רוצה אותו. אבל לכתוב על הרומן לא רומן הכי שקוף שיש זה קל מדי.

 

דנה ופרידה ממשיכות להיות צמד חמד, בטוחות שהן האישיו למרות שנמאס כבר לשמוע, כל הזמן עוקצות ומקללות ומרכלות מאחורי הגב ולעיתים משלימות רק בשביל להתקדם למקומות 4-5 בעונה, לזכות הן לא יזכו, הייתי רוצה לרשום בטוח אבל בסוף אני אוכל את הכובע, אם רוני דלומי הצליחה לקחת פעם אז מי אני שאשפוט בהמתיות יתרה לתפארת המדינה. שתיהן מודעות למצב שהאח הגדול מנצל את האינטריגה ביניהן בצורה צינית ומלאכותית ומצמיד אותן אחת לשנייה רק כדי לעורר את החיכוכים, וזה תפקידו, אבל מה עם כל השאר בבית. סיון ועמיר טובעים בתוך הרומן המאוד משמים, ליהיא סובלת מעצם הסבל והיא מתחילה להבין שהסיבה היחידה שמשאירים אותה בבית זה בשביל שלצופים יהיה יותר כיף לראות אותה מתפתלת, ואלעד - נו, באמת, עליזה גאה בו, אני מוכן לחתום על זה בליינד.

 

על גולן ופותנה ואפילו על רני רהב אין יותר מדי מה לרשום, הם נכנסו, הם יצאו, התקיימו לתפארת הרייטינג הקבוע של 6% של ערוץ 20 והרוויחו על הדרך כמה עשרות אלפי שקלים בשביל זמן מסך שמקדם את האג'נדה שלהם עוד 5 דקות, אבל להשוות את אייל גולן לקובי פרץ ביפה והחנון זה שני דברים שונים לגמרי, קובי לפחות יצר אינטימיות, גולן פשוט ניצל את מצב סלב, וחוץ מזה, הכול היה כולה פרומו, דקה אחרי שהזוכה הגדול יירד במדרגות הדלתות תיפתחנה בשנית, אם פעם, בזמן מלחמת גאורגיה-רוסיה, הכותרות בעיתונים הגאורגיים היו בולטות בצבע אדום בהן היה רשום: הרוסים באים, אז זה בדיוק מה שהפרק של היום והמשימה השבועית ניסתה ליצור: הסלבים באים, עוד חודשיים-שלושה והבית של האח יקבל יותר רייטינג ממה שצבר מהעונה המשמימה הזו, הבחירה שלנו אם להצביע בשלט, כולם גם ככה בני אדם.

נכתב על ידי , 9/2/2011 23:54   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)