לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

האח הגדול 3, פרק 20 - ביקורת


"אז אנחנו מכוסים?".

 

"מכוסים. התנצלתי והיא קיבלה את זה, מזל שאין לדיירים קשר עם העולם החיצון עד שהם יוצאים מהבית, אחרת היינו חשופים לתביעה".

 

איזה קל להגיד למישהי כשהרמקולים בבית האח הגדול זועקים "דנה, היית רוצה שאשחק עם הבולבול שלי בין השדיים שלך?" ולא לשים לב שכל שאר העולם מקשיב, עוד יותר קל לחטוף זעקות שבר מבעלה של דנה ואיומים בתביעה משפטית, והכי קל לדבר עם הדיירת המדוברת ולהתנצל בפניה בלי לספר לה הכול. ככה חוסכים כסף לקשת, ככה מרוויחים עוד קצת באזז ברשת, ככה מנצחים את המתחרות מהערוצים האחרים וככה גם מקבלים קצת פלטפורמה נוספת לקידום תכנים אישיים בתוכנית הדגל של ערוץ 2. ובכלל, לנצל את המצב אחרי ההדחה ולקבל מדנה את ההתנצלות בלי ברירה אחרת.

 

אבל מספיק לדבר שטויות, דנה לא הייתה מגדילה את ה-CC אם היא הייתה יודעת שלתקציבאים שלה תהיה יופי של שיחת בוקר על הבוסית מסביב למכונת הקפה במשרד, היא גם עפה היום הביתה אחרי שמישהו שנמצא שם כולה שבוע וחצי עשה לה בית ספר בהצבעות בלי להשתדל יותר מדי, אולי הכול היה חלק מתוכנית העל של ההפקה לבקש סליחה כדי לא לחטוף מגה תביעה והחליטו לשחרר את הגברת עם הקוצים לביתה מוקדם מהצפוי. הייתי משוכנע שפרידה תעזוב היום רק בשביל שיוכלו לחגוג לה על השקית וחצי טבק, הייתי בטוח שנופר תלך היום כדי לראות את ג'קי צובט לאדון מפרצים באגן, הייתי בטוח שתומר יילך היום רק בשביל שהוותיקות שעמדו מולו יחשבו שהן הצליחו ליצור מספיק רלוונטיות מהפרסונה שלהן. בסוף דנה הלכה, הלא יאומן אך הכל כך רצוי התרחש, פרידה חייבת למצוא אנטיתזה אחרת לקנטרנות שלה ול"אמת" שלה אחרת לא יהיה זמן מסך רצוי למריבות דומיננטיות ולא שוליות בבית. ליהיא פצחה השבוע בתחינה שכל SMS שנשלח אליה יכול להיות מופנה לתומר, כי מבחינתה הוא כמוה, עבד לה.

 

בכלל לגבי תומר לא ברור איך זה קרה, כמו המקרה של שחר בעונות הקודמות ששבר את הוותיקים והסתנן לשלבי הסיום של העונה ככה גם תומר, רק שהוא לא עושה צחוקים, לא יוצר תכנים, לא נכנס לתחתונים אבל כן רב על ביצי חופש בשביל ליצור קונטרה לדובר על עוולות החברה. יכול להיות שזה מה שהביא לו את ה-SMSים? סוג של "אתם אל תגידו לי מה לאכול, איך להתנהג, מתי להיות רציונלי ואיך לריב על כלום ואתם תשאירו אותי בבית עוד קצת", לא שבשלבי הסיום זה יעזור לו, עם כל הרצון הטוב הקרב על הניצחון מצוי בין נופר וג'קי ובין פרידה ואלעד, כל השאר שם רק בשביל להיות בשר תותחים. לא סיוון ועמיר והרומן-לא רומן שרק להקשיב לשניים בשידור חי בשעות לילה מאוחרות ולראות אותו תופס לה את הירך (אבל בלי מיניות) והיא אומרת לו שנעים לה ואז דקה אחרי הוא קורא לה פסיכית ומתחיל לסדר את כל הבית כדי שיחשוב שהוא תורם לאחווה בזמן שסיוון נותרת בוכיה במיטתה. גם מרב לא תזכה, למרות שכל יום היא מגבשת את רוב הדיירים בבית בשעות הערב ולוקחת פרשה תנ"כית ומבארת להם הכול בקול מורתי במיוחד, לפחות עד שג'קי מכריז שהוא "צריך סיגריה של חוסר וודאות" כי קשה לו להתמודד עם שיעור תנ"ך שנים אחרי בית ספר. ואז לשמוע את כל שאר הנוכחים בכיתה מכריזים עליו כהפרעת קשב וריכוז הכי ישראלית שיש. גם ליעוז לא הולך לקחת, לשמוע אותו לוקח את אלעד וליהיא ואומר להם את התוכניות שלו לצאת על מצב פרידה והסיגריות בתקציב שאמור להתרחש למחרת ואז כשמגיע המועד לראות אותו ממלא פיו מים יעלה לו בכמה קולות, וחבל, כי היו ציפיות מהמתווך כביסה. ליהיא לא תקח אבל כן תגיע רחוק, צריך רק לחשוב על שיטה יצירתית במיוחד גם להתעלל בה עוד קצת וגם לגרום לעורכים להפסיק לתת לה זמן מסך כי יש שם משהו מאוד מעצבן, גם החיקוי שעושים לה בארץ נהדרת איבד כל פרופורציה, כמו אוסטין פאוורס לעניים.

 

אחרי שדנה עפה היא קיבלה הזדמנות לתת בונוס או צ'ופר, במקום לסמוך על האינסטינקטים הרעים שהיו לה באותו הרגע לתת לפרידה בתור אקט מחאה אופציה לבחור 5 דיירים שלא יראו סרט בקולנוע וליצור קצת יותר עניין בבית דנה עבדה הפוך - החבר שלה עמיר היה צריך לבחור 5 שכן יראו את הסרט וראו את ההתחבטות שלו - מצד אחד לא לתת לאנשים שאיתו בחבורה ליהנות מהסרט ועל הדרך לצאת מלך ומצד שני לתת לחבריו "הטובים" נופר וג'קי ערב של תרבות, שלג'קי יהיה קשה עד בלתי נלאה להבין מה רץ על המסך בתוך הסרט שהוא נמצא בו. אולי בכלל צריך לתת לדנה את כל ההכנסות SMSים של היום, כתב תביעה עדיין לא נרשם שם.

נכתב על ידי , 12/2/2011 22:59   בקטגוריות האח הגדול, ביקורת, טלויזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)