לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

הישרדות 22, פרק 1 - ביקורת


בשנת 1994 עידן ה-WWF היה בשיאו, סוף סוף מצאתי דאז טלוויזיה שהייתי מתלהב בשבילה והייתי חייב לראות את השידורים משם כמה שיותר מהר, אם לא במועד השידור עצמו, פעם הייתה בערוץ הספורט אפשרות להישאר ער בשלוש בבוקר ולראות בשידור ישיר תחרויות כמו WRESTLEMANIA או SURVIVOR SERIES ולרוב באותם ימים היה צריך להמתין שעות עד שפיצה בהזמנה הייתה מגיעה ככה שהיה זמן להמתין, השידורים האלה ספציפית היו הדברים הכי מלהיבים בטלוויזיה והיה שווה לחכות להם. עם השנים דברים השתנו ושנות ה-2000 הביאו איתם את הישרדות של מארק ברנט, עונה אחרי עונה הציפייה הייתה נוצרת ומעוד סדרת טלוויזיה היא הפכה לסדרת טלוויזיה, עונות אולסטארים בכלל העלו את הציפייה ומאז עונה 19 נפתח ז'אנר חדש במשחק, וכן, בעיקר בזכות ראסל.

 

אחרי עונה אחרונה משמימה לחלוטין העם האמריקאי תמך שוב במה שחסר להם, קצת אינטריגות מעניינות במשחק ואם בן אדם הוא עדיין בן אדם, לא משנה כמה שקרן גמד עם כובע הוא יכול להיות, אז יכולים להתעורר עוד כמה שקרנים טובים במיוחד שיוכלו להיכנס למשחק. אז צוות ההפקה של הישרדות 22 כינס סביבו 18 מתמודדים חדשים ולא מוכרים, נתן להם משימה ליצור קצת רייטינג, חילק אותם ל-2 שבטים והנחית אותם באיי ניקרגואה, שנייה אחרי הנחיתה יצר להם טוויסט והוסיף להם שניים שיצרו מספיק זמן מסך, את רוב לסיבוב רביעי שצריך קצת כסף לשלם על ילדו החדש ואת ראסל שחוזר לסיבוב שלישי כדי לזכות בקצת כבוד אותו איבד בכל מועצת גמר אותה עבר. עכשיו – לא משנה איך תסתכלו על זה, רושם ראשוני זה דבר מאוד חשוב במשחק הזה, גם רושם משני, ועדיף לדעת איך להיות הדמות שמתבלטת או הנחבאת אל הכלים אחרת לכל הכיוונים המחזות בראש על שלישיית גמר כזו או אחרת מתרחקים בשנייה. וחבל, כי אם כבר נכנסים לתוך תוכנית ריאליטי, ומתחסד לחלוטין מי שלא יודה בכך, אפילו אם זה רק לשנייה, לריאליטי הולכים בשביל לזכות במשהו, ההיחשפות זה הצד המשני שלא תמיד יכול לבוא טוב אם בן אדם רק רצה לעשות כסף, זה כמעט כמו לזכות בלוטו ובזמן שמצלמים אותך עם המכסה על הראש אתה מוריד אותה ומצטלם עם הצ'ק הענק.

 

מתוך החבורה של העונה אפשר לראות כמה חולי נפש על ההתחלה, בראשם הדמות הראשית פיליפ, שופט פדרלי לשעבר שמתחילת הדרך מחלק פקודות ולא כחבר או סתם מנהיג, יותר בציווי יתר והתנשאות מגובה כס השיפוט, הוא אפילו מכנס סביבו 7 צ'יצ'ולות שאיתו בשבט ומכריח אותם לתת לו נשיקה על הלחי בזמן שהוא היחיד לא באמת מהווה משקל. שתיים מהבחורות הן קריסטינה ופרנצ'סקה, דקה אחרי שבוסטון רוב ירד מהמסוק בתור המשתתף הנוסף לשבט פרנצ'סקה סיננה בקול רם "DAMN, מה הוא עושה פה?" ורוב הפנים את זה, הוא ישר חשש שמעשי עבר במקרה שלו כמו של ראסל תמיד יהיו חייבים להיזקף לזכותו/לרעתו ואין איך להתחמק מזה, אולי בגלל זה הוא החליט לא לצרף אותה למרעה שלו, שבזמן שהוא התבודד עם שאר השבט בצד לה היו את החפירות שלה עם פיליפ הפסיכי ועם קריסטינה הוואנאבי תככנית. אבל עוד נגיע לזה.

 

עונה 22 התחילה אתמול בלילה אצל האמריקאים והפרק הראשון היה טוב, לא בגלל הקאסט שלא ידע איך לאכול את שובם של המתמודדים הידועים בציבור כתככנים, לא בגלל שמארק ברנט וג'ף פרובסט החליטו לאמץ את אי המתים באופן רשמי, גם לא בגלל שחלק מהמתמודדים שהגיח לעונה הנוכחית לא באמת בטוח איך להתנהל, יותר בגלל שהטעויות שהמתמודדים החדשים עושים כל כך צפויות וכל כך משעשעות לעין, וזה מה שהריאליטי הזה מביע מבחינתי - כשבן אדם לא חושב כמו שצריך הטלוויזיה יוצאת הרבה יותר מעניינת. איך שרוב וראסל נחתו על הפודיום השבט הצהוב של רוב שמח שהם קיבלו מתמודד עם אתיקה, מה שאומר שהשבט הזה יהיה השבט הלוזרי ורק בודדים ממנו יצליחו להתקדם הלאה, ובשבט הסגול של ראסל נמצאת גמדה שמחכה במיוחד בשבילו ולא הפסיקה לעשות לו עיניים שיקלוט אותה שהיא רוצה להיות הפרוואטי הבאה, נעזוב בצד את העובדה שבתוך השבט של ראסל שאר המתמודדים ממזמן כבר קלטו את השיטה שלו ואפילו הכריזו על זה מול המצלמות - "כי מה ראסל עושה, הוא בוחר מתמודד חמודה וקטנה וגורם לה להפוך להיות כלבה", וזה בדיוק מה שהגמד עשה, אבל בגלל שהשבט שלו ניצח באתגר חסינות יותר זמן מסך שלו לא באמת ראינו, שומרים את זה לפרק הבא. לעומת זאת בשבט של רוב המצב פחותפשוט, רוב קולט על תחילת הפרק את פרנצ'סקה עם השיער הקצוץ, הוא גם קולט את קריסטינה מסתובבת סביב הציוד שהם קיבלו מההפקה וישר ניגש אליה ואומר לה להפסיק לחפש את האליל חסינות כי הוא רואה מה שהיא עושה וזה לא מוצא חן בעיניו, במיוחד שהוא יודע שזה בדיוק סוג הדברים שעלולים להביא לו את הסטירה על ההתחלה, קריסטינה איכשהוא יוצאת למסע חיפושים ביער לחפש אליל, מסתבר שההפקה עדיין לא הפיקה את הלקחים שהיא הבטיחה להפיק ועדיין לא החביאה את האלילים שלה יותר מדי טוב, קריסטינה מוצאת את האליל ועד כאן הכול טוב ויפה, קריסטינה יצרה רצון מסויים לראות איך היא תתמודד עם הסרט הזה שנקרא סיכוי ראשוני, ובמבחן ההוכחה היא עשתה את כל הטעויות האפשריות, קודם כל היא הסתודדה עם פרנצ'סקה שאין בזה שום דבר רע, אבל כשרוב כבר מראש קלט את הסרט החץ מראש היה אמור להיות מופנה גם לכיוונה, וקריסטינה עושה את הטעות הכי גדולה, היא ניגשת לאיש חופר - פיליפ - מספרת לו על האליל ואומרת לו שהיום רוב הולך הביתה, וכשפיליפ, כשופט הכי נאיבי שאי פעם ראו בטלוויזיה, בא ושומע במועצה שלא מתככנים לצאת על רוב באותו הפרק (הלו, קצת תחכום, לא כולם אומרים את האמת ישר בפרצוף, במיוחד במשחק כמו הישרדות) הוא ישר פותח פה וחושף הכול בפני כולם, כולל את האליל של קריסטינה, על הדרך הוא גם נכנס על אוטומט לרפרטואר השחקנים הכי מטומטמים שאי פעם נכנסו לסדרה. רוב שמראש הריח את הרוחות מודיע לכל שאר השבט לפצל הצבעות ופרנצ'סקה בסוף הולכת לאי המתים, לא לפני שרוב עוד מבקש מקריסטינה לתת לו את האליל אם היא רוצה להישאר עם השבט עוד קצת, בסוף הדבר הכי נכון שקריסטינה עשתה כל הפרק קורה, היא שומרת לעצמה את האליל ומרוויחה לפחות עוד שבוע עם אפשרות לסובב אליה כמה אנשים, מה לעשות שהיא נפלה בשבט הלא נכון עם המתמודד עבר הלא נכון, אבל יהיה לזה פיתרון אם היא תמשוך עצמה עוד קצת במשחק. הדבר הכי מצחיק בסיום היה לשמוע את פרנצ'סקה מכבה את הלפיד וזועקת לשאר השבט DONT TRUST PHILIP, כי אם על השופט הפדרלי הכי אתי בעולם אי אפשר לסמוך בגלל שהוא וסודות לא הולכים ביחד אז הסיכוי של שאר השבט במשחק בסכנה.

 

אה כן, גם לראות את המבט שרוב נעץ בראסל אחרי שהשבט שלו הפסיד במשימה הראשונה נתן את הטון למלחמה שעוד כל כך צפויה להגיע, עוד קצת, הכול מעבר לפינה.

נכתב על ידי , 17/2/2011 22:20   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/2/2011 08:10




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)