לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

האח הגדול 3, פרק 22 - ביקורת


רציתי לרשום שהילה עוזבת, היה לי כבר נאום מוכן, חשבתי בכלל לרשום שתומר עף ועל הדרך גם להסביר שדנה הייתה ממש לא חזקה העונה שכל החדשים יכלו לשבור אותה, בסוף היציאה מהארון לא שימשה יותר מדי משקל כשרם לא קיבל יותר מדי קולות מהדיירים הצופים בבית, מסתבר שאנשים אמיתיים שלא מתעסקים בפוליטיקה מהווים יותר משקל מבחינת הסמסים שמקבלת קשת, גם לא אנשים שעוסקים יותר מדי באקולוגיה. ניחא, עוד אחד בדרך החוצה והסיום מתקרב יותר ויותר, העובדה שהוא פתח קו מנחה כנגד תומר על כל דבר שיוצא לו מהפה לא עזר לו בכלל, אם כבר זה גרם לו לצאת הרבה יותר נרקסיסט ממה שהוא התכוון, גם הגרמנית שגרמה לעמיר לחלחלה גם עזרה לו ללכת הביתה.

 

סוף סוף קשת הסיקה את המסקנות של מי באמת ראוי לקבל תשומת לב העונה הנוכחית, לא מדובר באף אחד מהדיירים, מדובר בדג חולה/גוסס/מת, הוא גם קיבל שיר הוקרה וגם הלוויה מלאכותית ופולסה ד-נורה לזכרו, מסתבר שמקשיבים לקהל שצופה בתוכנית מדי פעם, לא רק עושים דווקא ומתעלמים ממה שהקהל בבית מבקש, סוף סוף יש קצת יותר יחס, רק דבר אחד, הדג לא יכול להיות הלא-דייר שמדבר עם הדיירים לא דרך הלדר של האח, אפשר להשתמש בסקולי ואפשר להשתמש בסתם רהיט. אולי ההלוויה לכבוד שימי זה מה שגרם לקצת ויאגרות בבית להיכנס לפעולה ולסיוון לטעון שעמיר ניצל את העובדה שיום האהבה מוסיף קצת תוכן לבית ולטענה שהוא זיון גרוע. ליהיא מבסוטה מהמצב שהיא לא מקבלת יותר מדי תשומת לב לאחרונה שעלולה להעיף אותה הביתה אחרי שיותר מחודש היא גנבה לכל שאר הדיירים יותר מדי תשומת לב, נופר ממשיכה לשחק בקטנות על ג'קי והילה מתחילה לקנא, דבר שעל אוטומט גורם לפרידה גם לקחת את ההמום לשיחה ולהגיד לו שמשחקים בו ושהוא צריך להתחיל לשים לב לנשיקה/בעיטה בביצים שהוא מקבל על בסיס קבוע מבייגלה שלו. פרידה בכלל משתמשת בכל מה שנראה לה שתופס יותר מדי תשומת לב לטובתה, כי לבד היא לא מצליחה ליצור יותר מדי תוכן, זו גם דרך - לא?

 

ההבדל בין נשים לגברים הגיע היום לשיאו כשבנות 'האח הגדול' קיבלו משקל, הטריפ שנכנסו אליו השיקסעות נשא כנף והן דפקו וואחד ספרינט למקלחת, כאשר היחיד מהגברים שזה עניין אותו באמת היה המודח היומי, יש סיבה לכל דבר. זה היה הסיכום השבועי, חוץ מהמצב הווטרינרי של שימי הילה התחילה לאכול על עצמה כאפות ומשום מה השלימה עם נופר כי לבד זה לא תמיד חופשי בפריים טיים ומרב סוף סוף לא קיבלה תשומת לב, אולי חוץ מהגעגוע לכתיבה, כי אם לקחו לה את העט והדף אין פלא שהיא מתחילה אט אט לאבד את זה, לחם קיומה. הקטע הכי מעניין בפרק של היום יקרה דווקא בשבוע הקרוב, סוף סוף הקאסט מקבל את מה שמגיע לו - מחבוש.

 

שיר פרידה מהדמות הכי מעניינת בבית

 

 

החיקוי של ג'קי ונופר בארץ נהדרת

 

נכתב על ידי , 19/2/2011 22:38   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)