לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

הישרדות, עונה 5 (איי קמרינס), פרק 3 - ביקורת


כששניים רבים מגיע רמבו TO THE RESCUE, גיורא בא ועוצר את הלכלוך ומבקש לעבור שבט כי מתאים לו על תסרוקת מרועי בן לולו, גם מוראל נכנסת למגננה כי היא יודעת שאם היא לא תדבר קצת היא עלולה לקבל כמה קולות להדחה, בסוף העובדה שהילדה עם השיער הכי ארוך העונה בחרה להגיד לגיא במעמד משימת החסינות האישית "לא זורמת, אני עייפה" עשה את שלו, אף אחד לא רוצה באמת לפתוח חזית מול זוארץ, כולם זוכרים מה נסגר עם טלכו.

 

בפרק של היום שמתי לב לכמה דברים - בוא נתחיל בזה שבן דמות מעצבנת (רציתי לרשום אידיוט אבל גם אני חושש מתביעת דיבה על הוצאת לשון הרע), דבר ראשון בגלל הגישה המלוכלכת (ואני ממש לא מדבר על השקרים), דבר שני יש דרך לכל דבר, אפילו שזו הישרדות זה לא אומר שצריך להשתמש במילים פלצפניות כדי להשליך שקר על אחרים. אבל ת'כלס מגיע לאביב היחס שהוא מקבל, ככה יעשה לאיש שפותח חזית מהדקה הראשונה באי נגד כל השאר שלא באים לו טוב בעין, הוא ראה הישרדות לפני שהוא הגיע למשחק אבל הוא כנראה לא ראה את העונות הנכונות, על תחילת העונה לגשת לכל מיני מתמודדים שונים שאיתך בשבט ולנסות להקים בריתות לא ברורות בלי שהחלפת עם כולם מילה לא בא טוב בעין לשאר אנשים בשבט. גם לנסות להסתיר את המודחים הבאים בתור שאתה רוצה להעיף מהמשחק לא נעשה נכון. אין פלא שבן החליט להמריד את עפרי ואת מוראל נגדו, הוא חשש למקומו בשבט ולשמחת הצופה המצוי (או המתמודד בהמקופח באי) הדרך היא פשוטה - לשקר זה מותר, לשקר זה אפשר, לשקר זה אף פעם לא מאוחר - זו אחת המהויות של הישרדות - לא? בסוף החזית בין השניים לא נפתרה, האיחוד של גיורא-רמבו וזוארץ עשה את שלו ואנחנו נצטרך להמשיך לחזות בלכלוך בין בן ואביב גם בפרקים הבאים, זה גם סוג של רייטינג.

 

ובשבט שזכה למנוחה בפרק של היום, העניים, המצב יותר פשוט - מצד אחד גברת רסיטל ממשיכה בקידום עצמי על חשבון פלטפורמת הריאליטי ומצד שני ראינו שוב את יגאל בולע כבוד עצמי ומענטז, אבל זו בעיה שלו, רצה להוריד כוונת מגבו, זו הדרך היחידה בשבילו כרגע, גם ככה השבט לא הלך היום למועצה. הדבר הכי מעניין בשבט שלהם קרה דווקא עם אי המודחים. גב הוא חתיכת פלגמט, כל האג'נדה בעולם לעזור לשבט שלך לא באמת מהווה משקל אם אתה לא דואג דבר ראשון לעצמך - זכה בדו קרב באי המתים על חשבון יהונתן, לא ביסס יותר מדי אינטריגות או בריתות סודיות, קיבל כאופצייה ראשונה רמז לאליל חסינות שהוא אחד הדברים הכי חשובים במשחק ובסוף בחר לוותר עליו, הכול לטובת השבט שגם ככה כולם שם עכשיו אדם לאדם זאב - זו הדרך לקחת את המשחק? אנחנו עדיין בישראל, כאן ההצבעות מהמודחים מגיעות רק אחרי שכל המתמודדים ראו את הכול בטלוויזיה אבל עבד לו, על גבו של השבט הוא הצליח לקנות שם כמה קולות, מחסה מהגשם לנשים שזופות תמיד יעזור קצת הלאה, השאלה אם בסופו של דבר לא יתהפכו עליו והוא לא יתחרט. אבל עדיין - לוותר על אליל, בא לי לרשום טמבל אבל אם הוא יעוף באחד השלבים, מוקדמים ומאוחרים כאחד, חופשי יגיע לו.

 

הערות לסיום - איך יכול להיות שאביב מגולח לתפארת מדבר בשושו מול המצלמות על המצב הבעייתי שלו בשבט והאינטריגות עם בן, ומצד שני רואים אותו עם זיפי זקן בן שבוע בזמן עונה בהווה, שוב צילומי השלמה בפלמחים? מישהו צריך לגרום לבן להפסיק לחזור על אותם משפטים, עורך דין צריך לדעת להתנסח בכל מיני וריאציות - ולא רק באותה המנטרה הקבועה של 'עשו לי-אכלו לי-שתו לי' אז אני תובע. חוץ מזה בשקט של אתי יש משהו מאוד נכון, עוד מוקדם מלהגיד לאן זה ייקח אותה. בפרק הבא שלב הפרלוטריון והפוטש על מיקום השבט מגיע, גיורא סוף סוף מקבל את מה שהוא מייחל לו - אי בודד ואנשים לתפארת, הוא רק חייב להפסיק עם משפטי התוכחה על זה שהוא הגיע להישרדות בשביל לשרוד, בסוף זה יעלה לו, וכהוכחה אפשר להסתכל על כל ה'ראויים' שאי פעם השתתפו במשחק הזה, ראינו כבר לאן הם הגיעו.

נכתב על ידי , 21/2/2011 22:45   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת, ריאליטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)