לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

האח הגדול 3, פרק 23 - ביקורת


כי צריך כבר להגיד מספיק, ליהיא לא מפסיקה להתלונן גם כשטוב לה וגם כשרע לה, לדוגמא אפשר לקחת את הפרק של היום, מצד אחד היא מבסוטה על כל האסירים במחבוש ויש לה תירוץ מדוע כל אסיר ואסיר קיבל את המעצר במקומה. מצד שני כשהיא מגלה שבמקום מחבוש האסירים יצאו לריביירה היא שינתה שוב פרצוף וזעקה לאפליה, ככה נראים הורמונים של הריון בפריים טיים או שהאח הגדול דאג גם הפעם לפתור כל פאלטה אפשרית?

 

כי צריך להגיד היאח, סיון כועסת על עמיר, נוזפת בו וחופרת לו בלי פרופורציה, והוא במקום לתקשר איתה כמו שצריך כותב לה בקלסר משפטיים 'אלמותיים' וכשהיא באמת רוצה שהוא יגיב אליה הוא בורח לפרוק רגשות אצל האח, עכשיו - אני לא מאשים אותו, להיכנס לקשר רומנטי בתוך קונכייה טלוויזיונית שהיא במקרה גם כור היתוך זה לא דבר שתמיד בא טוב, אני אפילו בטוח שלא, זה סוג של סבל גם אם זה הזיה טובה ובמיוחד אם זה סרט רע. חוץ ממנו אחד אחד אפשר לראות איך שאר הדיירים מתחילים לאבד את עצמם לדעת, לנו זה מעניין, להם זה סבל, מעניין איך הם יגיבו עוד חודש כשהם יבינו שבמקום 3 חודשים בבית סגור הם יבינו שסגרו אותם להרבה יותר.

 

כי צריך לדעת לשתוק, עוגה גדולה עליה רשום 'ששששש...' הכריזה בפני כל מי שנבחרו לאכול דייסת קוואקר ש(אולי כמעט) אף אחד לא טורח לקנות כבר שנים שיש מנהרה סודית ושיש מי שיבצע עבורם את המטלות, העיקר שילמדו לסתום את הפה, בסוף הגיע מסאז'יסט שממבט ראשון ורחוק נראה כמו יורם זק וגרם לי לתהות אם זה העונש שנתנו לו אחרי ה'פאלטה של דנה', אחרי זה הבנתי שזה סתם בחור עם קוקו, רק נופר, מרב ואלעד בחרו לשמור על פנים תמימות ולשחק על שני הצדדים, כי אם נתנו להם לשתות שמפניה או מרשמלו ממפל שוקולד אז מה זה מסאג', הכול בקטנה. ונכון - הסוהרים קיבלו הרבה פחות אבל קשה לי להאמין שבסופו של דבר לא יהיה פה סרט אחר, עתידי לשיהיה, שייתן להם קצת קונטרה נגדית, עם כל מצב הד"שים מהבית.

 

כי צריך לשמוח לאיד, הסוהרים לא קלטו כלום והאסירים שחקנים אחד אחד, יכול להיות שההפקה בחרה אותם לא רק בגלל האישיות הרבגונית שלהם אלא גם בגלל שכל אחד מהם יוכל להרים קמפיין בימים שאחרי 'תום ימי התום' שלהם בבית?

 

כי צריך לפעמים להעז, הטוקבקים שלא באים לידי ביטוי בעריכה מספרים דברים שונים על הדמויות בבית, החל מאח של עמיר שקיבל כתבה שלמה בה הביע קול זעקה על איך שאח שלו מוצג בתוכנית, נוסיף לזה את העובדה שליעוז הרבה יותר שואב זמן מסך מהזמן מסך שהוא מקבל אחרי העריכה המתקנת, ואלעד- אנשים מספרים שהוא לא מפסיק לחטט בכפות רגליים ובתחת, אבל מצד שני יש בו קסם אחר. השאלה איך אנחנו, בתור הקהל שצופה בבית ונהנה מההזיה שקשת מציגה לנו, יכול להבין לאן מכוונים בשבילנו את העונה לעומת איך שאנחנו בסופו של דבר נבחר לאן העונה תלך.

נכתב על ידי , 23/2/2011 23:22   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם בחור עם קוקו ב-24/2/2011 11:25




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)