לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

האח הגדול 3, פרק 24 - ביקורת


כשהם קיבלו את השיחת טלפון שהודיעה להם שהם התקבלו לעונה הנוכחית הם היו צריכים לעמוד מול המשפחות שלהם ולהודיע להם שהם הולכים לעשות שטויות בשידור חי מול העיניים של כל המדינה, אחד אחד הם נעמדו על כפות הרגליים האחוריות וזעקו לבני המשפחה: "אנחנו מודעים לנזק שאנחנו הולכים לעשות לנו ולכם, מודעים גם לאיבוד האנונימיות, מודעים לכמות שטויות שהולכות לצאת לנו מהפה, לגיחוך שחלקנו נעלה לצופים בבית על הפרצוף ולטעויות שסביר להניח שיגיעו כי המודעות למצלמות עלולה להיעלם לה לעיתים. אבל הכול בשביל המיליון, אחרת מה עשינו פה?". לכלא הם נכנסו במודע והפרק של היום הראה בדיוק את זה, רוב הפרק סבב סביב המפגש של האסירים עם המשפחות והחוסר מפגש של הסוהרים עם בני המשפחות שלהם - ות'כלס - לא פייר, פחות כואב לי על החדשים אבל הישנים שלא קיבלו ביקור הפסידו את הראש הזה בבטן שניות לפני שהתריס אמור להיפתח. ולא - זה לא פייר, אבל עוד כולה חודש, מי שיסחוב עד אז גם ככה יראה את המשפחות. יש לי הרגשה שמי שייקח את כל הקופה גם ככה נמצא בצד של האסיר, אבל התוכנית מתקנת את עצמה, הטיזר שנתנו לנו בסוף התוכנית על הביקור משפחות למי שלא קיבלו אותו עד כה מסביר הרבה.

 

על הביקור המשפחתי יש הרבה מה להגיד - החל מא' ועד ב', השאלה אם זה פייר לבקר אנשים שלא בחרו להשתתף בתוכנית באופן פעיל אלא רק בגלל שהם קרובי משפחה של. אז נשאיר את אימא של אלעד ואת חברה של ליעוז והקרב המשפחתי של האימהות של נופר וג'קי על הרומן הלא ברור ולא בטוח בצד. הפרק של היום גם הראה את החזית כנגד פרידה שתומכת בהילה, מירב מתעצבנת על המצב ומבקשת עוד לפני שהילה תעיף את התחת שלה כמה שיותר רחוק ממנה, היא גם על הדרך שמה חולצה בעלת טון פייסבוק - אינעלבוק זו גם רשת חברתית מסתבר. פרידה תמיד צודקת, פרידה תמיד תומכת ואף פעם לא מרכלת - מסתבר שמירב השכילה להשתמש במקצוע בו היא עוסקת בחיי היום יום - להגיד בפול טיים את מה שהיא חושבת על פרידה, דבר שלא דנה הצליחה לעשות (באמת - לא כל כך שמתי לב) וגם נופר לא הצליחה להביא לידי ביטוי - השאלה הכי כואבת זה אם זה באמת היה עובד לה גם אם היא לא הייתה הולכת היום הביתה - אבל היא גם הרוויחה משהו אחד לא פחות חשוב - בליינד כתבת שער, רק שלא תרשום שום כלום על השיעורי תנ"ך שהיא הייתה מעבירה על בסיס יומיומי בחודש האחרון, אחד הדברים היותר משעממים, לא בשביל זה הדלקתי את השידור החי. חוץ מזה הילה לא יכלה עדיין השבוע ללכת הביתה - האח הגדול קנה לה יותר מדי שזיפים ועד שהיא לא תסיים את כולם היא לא הולכת לשום מקום. וחוץ מזה קצת צפוי המצב שגם העונה אף דייר חדש לא יצליח באמת לנצל את המצב של להשתתף בתחרות על מיליון שקל בחצי מהזמן שכל שאר הדיירים עשו אותו.

 

שבוע הבא פותחים פה לא רק מול המצלמות והקהל בבית אלא גם מול הדיירים בעצמם, אול בטס אר אוף. בנוסף גם מסתבר שרותי שהייתה מגיעה עם המעטפה לבשר לצביקה הדר על המודח השבועי בכוכב נולד עושה חלטורות גם אצל קופרמן.

נכתב על ידי , 26/2/2011 22:46   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)