לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

הישרדות, עונה 5 (איי קמרינס), פרק 4 - ביקורת


איזה חבורה של פלגמטים - ערוץ 10 הביא 20 איש לאי בודד, חילק אותם לשבטים, אמר להם להתחיל לאכול אחד את השני ובזמן ההווה שלהם על האי כבר עברו קרוב לשבועיים, עדיין לא הבנתי איך זה יכול להיות שאפילו בן אדם אחד, לא משנה מי, לא טרח לנסות ולחפש את האליל חסינות. לא צריך יותר מדי רמזים למרות שזה חופשי צריך לעזור - אבל יכול להיות שיש דברים שלא מראים לנו, של חלק מהמתמודדים מסתובבים באי שלהם הזויים לחלוטין וחופרים בורות או מטפסים על עצים, אולי כדי לשמור על ספוילר לפרקים שיבואו ואולי כי אף אחד לא טרח לשים את האליל במקום ממש מודע לעצמו. פרק שעבר הראו שגב היה יכול לקבל רמז לאליל והוא בחר לוותר עליו לטובת ברזנט שגם ככה לא שימש את השבט שלו יותר מדי כי השבטים שינו מקום. אבל בכל אי ואי מסתתר לו אליל אחר גם ככה, רק קצת אמביציה ובקלות אפשר לתעל את האליל לנקודות אסטרטגיה הרבה יותר רחוקות מהמיקום בו רוב הדמויות, אם לא כולן, נמצאות בו כרגע.

 

מעצבן אותי גם כן שאין יותר מדי בריתות ברורות שמסתובבות להן בתוך השבטים עצמם, רוב המתמודדים עדיין מסתכלים על המשחק כשבט אל מול שבט ולא כאדם אל מול אדם זאב. גיורא הוא הדמות הכי בולטת בסיטואציה הזו, רק מנסה לאחד את השורות של החיילים מתוך מטרה של 'קודם כל ליצור אידיליה, אחרי זה להתחיל לאכול אחד את השני', זה בדיוק מה שהוא עשה במקרה של בן ואביב והאיחוד הכפוי שהוא הנחית עליהם, איחוד שגם ככה יישבר בשנייה הראשונה שתהיה להם הזדמות לנגוס אחד לשני באף, בינתיים מהשבט שלהם אף אחד לא הולך הביתה מחר, שבוע הבא זה כבר סרט אחר. גיורא בכלל מבסוט מהמצב שסוף סוף הוא הגיע לאי בודד כמו שאי בודד צריך להיראות, אתי ויהונתן מתחילים ליצור חזית משותפת אך אף אחד עדיין לא מתמקד בעובדה הפשוטה שזוג קרוב מדי אחד לשני שווה יותר מהכול לאיום על מעמד כל השאר במשחק, כי אם הם כבר שניים אז להוסיף עוד כמה קולות על הדרך לסיבוב במערכה יכול להיות יותר מדי קרוב. בן הוריד פרופיל כי הוא הבין שהצגת חזית לא ברורה בשבט שלא השגת יותר מדי קולות כדי לסובב לתועלתך יכול לבוא לו לא טוב, מתמודדת אחת מבין הטריו שהוא ניסה ליצור כבר עפה וייקח לו עוד קצת זמן להוסיף לעצמו עוד כמה קולות, בינתיים אנשים הולכים ונעלמים מהעונה ואט אט בן עלול למצוא עצמו בלי אף אחד לרפואה.

 

אחרי שהיה שינוי בשבטים בפרק של היום הגיעו העניים לשבט של העשירים, ראו שיש להם קצת מקום לנוח, אכלו קצת עשבים ואז בחרו בבן אדם עם המשקפיים מהשבט שינהיג אותם אל הניצחון בחסינות, בסוף הסוכר עלה ליגאל לראש, זה והעובדה שהוא אכל יותר מדי סוכר לפני ככה שלראות יותר מדי הוא לא ראה ובמקום להוביל הוא הרים את השבט שלו להורדה בכפייה מעל פני גובה המים. מחר הראש שלו בסכנה, יניב ואירית ייצרו ביניהם אידיליה מזוייפת לטובת המערכת ופנינית יוצאת למרתון חפירת בורות בחול, יכול להיות שהיא הראשונה שהולכת לחפש אליל בזמן שכל השאר משחקים ביניהם משחקי ילדים? לא ברור - מה שבטוח זה שזה כמעט סופי - העונה אין שום אי מתים לחזור ממנו אחרי הדחה, ההפקה של הישרדות החלה לשנות את פניה.

נכתב על ידי , 27/2/2011 22:53   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)