לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

הישרדות, עונה 5 (איי קמרינס), פרק 5 - ביקורת


כשבאים ואומרים במעמד מועצת השבט "אני היום מועמד/ת להדחה" זה הדבר הראשון שמעלה לאנשים קונטרה שלילית, גם אם מישהו לא חשב עד אותו רגע להצביע לכיוון המדבר/ת הקונוטציות לכיוונו כבר נושאות כנף. בכל פעם אחרי שאני רואה מישהו עף הביתה אני חושב מה הייתי יכול לעשות אחרת, אי אפשר לשפוט אותם כי אנחנו פה הצופים בבית והם אלו שאוכלים את החרא הזה על בסיס יומיומי, גם אם ההווה שלהם התרחש לפני כשנה. אם שונית ויגאל עומדים היום על הפרק וחושבים שהם היחידים שעלולים לקבל קולות הדרך הייתה יכולה להיות אחרת, לא קרב בין שניהם אלא שניהם באיחוד קולות כפוי, גם אם זה רק למעמד ההדחה הנוכחי, היו יכולים לצאת על אחרים, על יגאל או על לירון, על גב או על שונית, ובמקום הם העדיפו להתפרפר ולעשות לעצמם מיגרנה כבדה. מצד אחד יגאל שחטא במשימת החסינות האחרונה בהצהירו על תשחצים שהוא פותר שיעזרו לשבט שלו להתקדם, הוא רק שכח שבשביל להרכיב את המילה דמוקרטיה לא צריך לדעת לפתור תשבצים, מקסימום שבץ-נא, ופנינית שאחרי ששמעה שיש פסל חסינות עם רמז הייתה צריכה לפרפר יותר או מינימום לנסות לגשת אל יגאל ולהכריז על פוטש כנגד הברית המתגבשת של אירית רחמים שמפרק לפרק זה הופך להיות ברור יותר ויותר שמאוהבת בעצמה יותר מדי, והעריכה שהיא מקבלת מראה את זה.

 

בשנה שעברה, בעידן הבלוגר 'אגוז צרפתי', ניסיתי להתחמק מהתוצאות שהוא היה מפרסם על בסיס קבוע, הדחות הבאות, שלישיות גמר, ואחרי שהוא ירד מהרשת היה אפשר סוף סוף לנוח, לא עוד ספוילרים. שבוע שעבר נתקלתי בטוקבק בו היה רשום שהצרפתי פרסם גם את שלישיית הגמר הנוכחית של איי קמרינס, אני בכוונה לא הולך לרשום את זה פה ואני מקווה שזה לא נכון מה שקראתי, אבל עדיין, לשכוח אני כבר לא אצליח. בינתיים הטריאג' הסופי עליו רשם הצרפתי עדיין שם ולא נראה כאילו הוא עומד ללכת. מקווה שזו טעות אבל עד עכשיו כל מה שהוא פרסם בעבר היה נכון, גם אם הוא קיבל תביעה עצבנית על הספוילר.

 

פנינית עפה הביתה, ככל הנראה לעין אין לה אי מתים והיא הלכה מבלי לשוב, היא רצתה לשחק הישרדות אבל שמה על עצמה חולצה של 'אאוט אוף קונטנט' שממעמד ההגעה למשחק העלתה לאחרים גבה, גם החוסר רצון שלה להיות חלק מהנורמה במשחק (וזה לא דבר רע לרוב) עשה את שלו, היא אמנם הצליחה לסובב לכיוונה כמה קולות בעיקר כי גב ושונית והבלונדינית החליטו לזרום איתה, אך במבחן התוצאה העובדה שלירון ואירית וגם יניב המשיכו להקשיב למנהיג שלהם (לירון) לטוב ולרע עשו את שלהם, כי עדיין לרוב בשבט שלהם אין ביצים לעשות פוטשים, הם מעדיפים ללכת על הבטוח, אסור לשכוח שזו רק תחילת הדרך ועוד ייקח פרק או שניים עד שהביצים שהם דוגרים עליהם יעשו את שלהם ויפקעו והם יצליחו למרוד כמו שצריך ולעשות בליינדסייד אחד לרפואה, בינתיים הדבר הכי לא ברור בפרק של היום היה לראות את אוהד לוקח רמז לפסלון חסינות והדבר הראשון שהוא עשה היה לספר לכל השאר על המצב, וחבל. היחיד שפעל נכון היה גב, חבל שזה לא הצליח לו, המצב בפרקים הבאים היה יכול להיראות אחרת.

נכתב על ידי , 28/2/2011 22:33   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)