לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

הישרדות, עונה 5 (איי קמרינס), פרק 7 - ביקורת


אביב, בוא נדבר ת'כלס, את הטעויות שלך עשית מתחילת הדרך, דבר ראשון ניסית לקנות קולות אחרי נחיתה ראשונה בחולות האי הבודד, קלטו אותך ונפלת, דבר שני ניסית לעורר סימפטיה עם סיפור משפחתי בריאליטי שלא נכון לעשות זאת, כי לרוב כולם יותר מדי סוציומטים. דבר שלישי הודעת שאתה הולך/פורש, שינית דעה, שכנעו אותך להישאר ועוד נתנו לך את מה שניסית להשיג מלכתחילה - ברית - האמנת להם בלי לשאול שאלות קשות. דבר רביעי כבר השגת היום חסינות אישית, גיורא בא אליך ואמר לך ת'כלס לא לסמוך על הברית שלך כי כולם גם ככה לעצמם בשבט הזה אז למה לא לקחת את המילה שלו, כן - גיורא הוא יחסית טיפוס אמין, אפילו שהוא מעורר כלפיו חוסר אהדה מסויים בעיקר בגלל החסות שהוא פורש על בן וגם בגלל התסרוקת, היית צריך להאמין לו, לעשות איזה פוטש כזה או אחר, אם לא על בן אז על אתי, אם לא על אתי אז על בן לולו, אם לא על הספר אז על יונתן, לא משנה מי. והדבר הארחון והטעות האחרונה קרתה דווקא דקות אחרונות לפני ההדחה, מי הטיפש שמוסר חסינות בה זכה, ועוד נותן אותה למלכת יופי בדימוס, מה חשבת לעצמך? ת'כלס - רצית לבחון את החברים שלך לברית, היחידות שזרמו איתך היו יאנה ואתי, וזה בעיקר בגלל רגש חובה על שרשרת והשנאה שמעורר כלפיו בן על בסיס קבוע. חבל, זה לא שגם ככה היה לך סיכוי יותר מדי להתקדם אבל עדיין, היית יכול להיות אחלה בובת אימון לחיצים של אחרים נגדך, היית יכול להיות קול ביניים לברית כזו או אחרת, היית יכול כמה ימים למחרת להגיע לערבוב השבטים כי עפרי פרשה וההפקה הייתה צריכה לעשות שוב פעם קולולושה כדי לגרום לדברים להיות פיירים, היית יכול לראות איך בפרק הבא גיא זוארץ שוב פעם משפיל מבט כי הוא עושה שוב את המקרה של מעיין פורטר והדחה לא פיירית בלי מעמד הדחה רצוי ובלי פרישה. חבל אביב, זה לא היה חייב להיות ככה.

 

הדבר שהכי מעניין אותי אישית בתוכנית הזאת זה לראות איך אנשים יכולים לשקר לאחרים מול העיניים ואחרי זה צוחקים על זה מאחורי הגב או מינימום מול המצלמות, בהישרדות ישראל הסצנה שהראתה את זה הכי ברור הייתה כשטלכו שיקר לאיבגיל פרל בגובה העיניים ושנייה אחרי זה היא סובבה קלות את ראשה ואז טלכו הבליט את עיניו ובלע רוקו כשהיא לא הסתכלה, זה היה ההיי לייט הראשון בתוכנית היהודית, מבחינת שקרים זאת אומרת, הפעם השנייה הייתה לראות את גיא גולד גונב לאריאלה את האליל בפרק הראשון של עונת המיני אולסטארס, וכשהיא מצפה לראות אותו מביא לה את האליל במועצת שבט הוא סובב את הגב ומילא פיו מים, הפעם השלישית שסוף סוף ראינו שקר כמו שצריך הייתה בפרק של היום - יונתן מבטיח ויונתן מסריח, אביב רוצה ללכת, מחליט להישאר ואז במועצה הוא מבין שניצלו אותו אחרי שאנסו אותו להישאר.

 

הזוגיות של יונתן את אתי היא באמת זוגיות של שקרנים, אבל בריאליטי הזה אין בכך שום דבר רע, אני עדיין לא מבין למה אתי התחילה לבכות אחרי שגיורא הודיע לה שהיא הבאה מבחינתו ללכת, בגלל שזה נחת עליה שאין לה באמת סיכוי לקחת את המשחק או יותר בגלל שהיא הייתה צריכה לעשות הצגה, בסופו של יום היא תכננה לצאת על גיורא וגרמה לי לחשוב שאולי רמבו סוף סוף יעזוב, בסוף היא שינתה דיעה והייתה אחת היחידות שזרמה עם אביב, לטובתה זה לא יועיל, אבל אני לא חושב שגם לרעתה, כי יונתן לא כועס עליה, גם הבנות לא, הפתקים חשופים אך בלי סימנים מזהים, ופרק הבא מתערבבים, ככה שהפליזים שהיא זכתה בהם היום מצטרפים לברית שאמורה אולי להירקם עתידית בינה לבין נטלי מהשבט השני, אפשר להתחיל להריח את השלב הבא במשחק, בו הבריתות יהיו הרבה יותר מגוחכות אבל הרבה יותר משעשעות.

 

נקודה לסיום - מה יותר גרוע, לראות את יגאל אוכל טרמיטים מהמדורה או את הדס מלפני שתי עונות מנשנשת בלוטים מתחתונים?

נכתב על ידי , 7/3/2011 22:53   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)