לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

הטורפים (PREDATORS) - ביקורת


"בוא נעשה את זה מעניין" אמר התסריטאי, "התקציב מ-20th century עומד על כמה מיליונים טובים, קיבלנו הזדמנות לעשות מסרט על חייזרים קלאסיקה, להכניס עוד קצת כסף לקופות, ליצור מומנטים לעוד כמה סרטי המשך, ויותר חשוב מהכול אנחנו גם נעשה סרט בן זונה".

 

אל ההפקה של סרט החייזרים שנמשך כבר יותר מדי שנים הועלתה הצעה, שימצאו דרך לפתל עוד יותר את העלילה של סדרת סרטי הטורף או שיגנזו אותה סופית, ההפקה הסכימה לניסוי ושכרה תסריטאי עם מוח שחשב על קונספט קצת אחר, לא עוד PREDATOR VS ALIEN, לא עוד ניסויים לא ברורים כדי לעשות עוד קצת כסף על מותג, לא עוד ליצור משהו רק בשביל כמה דולרים שגם ייכנסו אליהם. הפעם היחס לקהל הצופה הוא שונה, לוקחים כ-10 חיילים מובחרים מכל קצוות הפלך, כל אחד מאומה אחרת, אחד מהמארינס, אחד מהכוחות המיוחדים, אחד מצה"ל, אחד מהיאקוזה, עוד איזה אסיר על סף הוצאה להורג, איזה שכיר חרב מובחר ועוד איזה חנון. את כולם נזרוק ממטוס לעבר עולם אחר בו הם יצטרכו לצאת למחול עם השדים החייזרים הכי מכוערים שיש, מי שלא ימות יזכה במשהו, 22 דקות אל תוך העלילה עדיין לא ברור מה. לא נספר להם כמובן במה מדובר ומה הם בעצם עושים שם, רק שילמדו לאט לאט שהם שם כדי להישאר או למות, זה אמור להספיק. לקאסט נתנו כמה פרצופים מוכרים, חילקו לכולם כלי נשק, פיזרו כמה פרחים טורפים, וגרמו למצפן בג'ונגל להשתגע. על הדרך הראו להם שהם לא הראשונים שם, שהחליטו להשתמש במותג של הטורף כדי להראות שהפעם הוא לא תורם של בני האדם להראות איך הם מתמודדים עם החייזרים בעולם הבית שלהם אלא להיפך, להראות איך בני האדם מתמודדים עם העולם של החייזרים, ויותר חשוב – גם נתנו לקהל לראות מה קורה כשבוחרים לוחמי אנוש מוברחים ושולחים אותם להתמודד עם המציאות החדשה של מלכודות, דם ורוע חייזרי לתפארת.

 

הרעיון עצמו פצצה, זה גרם לי לחשוב שאולי מפיק על אחר יראה את הקונספט ויחשוב איך לעשות סרט זירה לתפארת עם כל מיני גזעים ויצורים וישכן אותם על עולם נידח, יגרום להם לטבוח אחד בשני ועל הדרך יקנה לו מקום של כבוד ברפרטואר הסרטי זבל הכי טובים שיש, עד אז אפשר להסתכל ואני מודה שדי בהנאה בסרט 'הטורפים', כי כשהכותרת של הסרט הופכת מיחיד לרבים אפשר להודות למי שזה לא יהיה שהכסף שהרוויח התסריטאי היה בליינד שווה כל דולר, אפילו שבמבחן התוצאה היה אפשר להכניס עוד קצת פצצות, עוד קצת דם, עוד קצת מכות ויריות, כל אלו היו נוכחים אך לא כמו באחרון של סטלונה שהביא וואחאד קאסט והצליח ליצור איכשהוא אקשן לתפארת ההפקה פה כשלה במבחן הסופי, אבל זה לא אומר שהרעיון לא טוב והסרט אפילו עובר בדילוג קליל הרבה סרטי רצח אחרים.

 

טריילר

נכתב על ידי , 8/3/2011 20:30   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, אימה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)