לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

האח הגדול 3, פרק 28 - ביקורת


שני אנשים תקועים בבית סגור שלושה חודשים, האחד אומר לשני "את האוכל שלך תאכל בבית שלך" וזה מסמל הכי הרבה את העונה הזו, עונת התקציב. לא משנה מה קורה בתוך הבית, לא משנה מה קורה מחוצה לו עם התביעות ההזויות, לא משנה מצב הסקס והאלימות והנוחות והשעמום והמשימות והדגים המדברים, לא משנה כלום בעצם, האנשים האלה רבים על כסף ולמען האמת קשה להאשים אותם, נאום השלושה חודשים בתוך החדר היום הסביר הרבה, אנשים צריכים את מה שהם צריכים וכשלוקחים להם את זה אז אין פלא שהם מתחילים לעשות את הדבר הכי צפוי - אין כסף לשטויות - אז אפשר להתחיל לאכול אחד את השני.

 

הפרק הכי טוב העונה, בתור התחלה פתחו חזית נגד ג'קי, כמעט כולם, על זה שנופר סוף סוף יזמה נגיעה והרסה להם את המשימה, הם שכחו שאם הוא לא היה מסכים להיות נזירה, אפילו שזה נמשך כולה 5 דקות, אז שום מסיבה לא הייתה שם, כי כשהכסף חסר הזיכרון לטווח קצר הולך לאיבוד. ג'קי לא מודע תמיד לדברים שהא עושה כי זה צפוי שיש לו הפרעת קשב אבל זה לא אומר שהוא לא צודק, דווקא הפעם, דווקא בריב הזה, הוא חופשי צדק, הוא ובייגלה שלצידו צדקו על מה שהם עשו, לא על ההרס של המשימה שבקלות הייתה יכולה לעבור חלק ונופר הרסה אותה בשנייה, הם צדקו כי אסור לשאר לשפוט אותם - היא באמת אוהבת אותו, לא אהבה מהסוג הצפוי, יותר אחת מהסוג מצוי, כזו שבקלות יכולה לחטוף הפכה ולהפוך לשנאה יוקדת או מצד שני.... הם צדקו כי זה סוף סוף נתן פתח לטונה של צביעות לצאת החוצה, כמעט מכולם, היחידה שלא שיתפה פעולה בריב הזבל השבועי הייתה סיון שישבה ושתקה כי היא מתחילה לרחרח את מצב שפרה והמיליון וגם כי היא רגישה יותר מדי וכל מילה שתיפתח עליה מהצד של פרידה תשבור אותה נפשית וכבר נמאס לה לבכות משטויות. נופר וג'קי היו בקלות יכולים לסתום את הפה השבוע אבל כולם מרגישים שם שקשה ומשעמם, אז הדרך היחידה ליצור קצת אקסטזה הזויה הייתה לגרום לחזית הזו להתפוצץ, ואני אישית התמוגגתי.

 

הנאומים של המועמדים להדחה הפרק היו התזה לגודל הכאפה שכולם חטפו השבוע, ומי שהיה כנה ולא רק מהנקודת מבט שלו הוא מי שקיבל עוד כמה קולות ברגע האחרון, אני לא אתפלא אם זה מה שגרם לליעוז לקבל עוד קולות ברגע האחרון. הייתי קצת בשוק לראות את אלעד עוזב כי באמת רציתי לדעת אם הוא יזכה ברגע האחרון וירד במדרגות חשמליות אל הבמה, באמת נשבר הלב, גם בגלל הסרט הרע שהוא אכל וגם בגלל האותנטיות שלו, על ימין ועל שמאל. אבל חפיף, אפילו שחופשי לא הגיע לו לעזוב היום, לא כשפרידה וליהיא עדיין שם, ולא שליעוז שבר אותו.

 

אבל אם פרידה הייתה הולכת היום אז כמות האקשן הייתה יורדת ואין מה לעשות, האלימות שלה (גם בפרק של היום וה"את מכופפת אותי") והצעקות שלה (שראינו חופשי היום) וההתמוגגות עצמית שלה והמגיע לי שבא אצלה טבעי משום מה (וגם את זה ראינו היום, לאורך כל הפרק). על כל אלה היא לא תלך כל כך מהר, היא תעשה לנו ברגע האחרון שימי תבורי ותלך הביתה שנייה או שלישית אבל אני לא רוצה להאמין שיתנו לה לזכות, מגיע לה בתור בן אותנטי זה בטוח לא, רגע - אני בעצם טועה, היא באמת אותנטית, בעיקר כלפי עצמה, כמו אצל הקומוניסטים אבל הפוך, לא לטובת הכלל, אלא קודם עצמי ואחר כך כל השאר, כמו כולם בעצם, גם שם וגם אצל רובנו. איך אפשר לא להתסכל עליה בצורה הזו, היא מקבלת יותר מכולם שם, בגלל המצב שלה, ועדיין היא מרשה לעצמה להתלונן על הכול, וצדקה הבלונדינית שזעקה היום שזה הבית של פרידה הכט, כי פרידה עושה את העונה הזו מעניינת בטירוף, רק בגלל שהכי מעניין בעולם לראות כמה שטויות בן אדם אחד יכול להוציא מהפה שלו במשך כל כך הרבה זמן.

 

על ליהיא אני מעדיף שלא לכתוב כלום, לא על כך שהיא הכי אנוכית שאפשר, לא על ההתפלאות שלה על אבירם והתוכנית אינטרנט שלו שחזרה ונברה בזה יותר מדי פעמים, כי היא בטוחה שהכול קשור אליה, אפילו שהיא קצת צודקת - התוכנית שלו היא באמת בגללה אבל ממש לא עליה. אני גם לא רוצה לכתוב שליהיא אוהבת ליצור תככים והיא שוחה בהם ומשגשגת בהם, כי קל לה להגיד I'M SO EXCITED כשהיא רואה שהמזימות שלה כשהיא חוככת ידיה מצליחות, היא הצליחה כבר כמה עשרות פעמים ליצור שנאה בבית שרצה הרבה יותר שקט נפשי, ועל זה אני מקווה מאוד שיעיפו אותה, אם לא בקרוב אז מתישהוא בהמשך, כי להגיע לה - אני בטוח לא יצביע, בעיקר בגלל ההתנהלות לאורך כל הדרך ובעיקר (ונעזוב את האירוסין בצד) בגלל שהיא לא יודעת לסתום כשחופשי צריך.

 

חופשה בארץ פלוס משכורת לא שווים השתתפות בתוכנית ריאליטי, לא משנה כמה היא יכולה להיות מפתה, אפילו אם היו נותנים לי תרמיל ומקל ושולחים אותי לשנתיים במזרח עדיין לא הייתי מסכים לסבול את ההיחשפות יתר הזו שאתה לא יכול ללכת למכולת בלי לשים כובע, לפחות בתור התחלה, רק אם אתה יודע לחלוטין שאתה הולך לקחת אז רק אז. אלירז היום בא והצביע על מגמה קצת הפוכה, שלהיות אמיתי זה לא דבר שתמיד עוזר כדי לזכות, כי אם לא לוקחים צד בשום ריב אז האותנטיות מאבדת משמעות. שפרה מישהו?

נכתב על ידי , 12/3/2011 22:50   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)