לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

הישרדות 22, פרק 5 - ביקורת


יש גרופים/גרופיות בעונה הנוכחית שאצים-רצים להם כל פעם שטיפת רוק נופלת מקצה השפתיים של מפורסם הצעצוע שלהן, לכל שבט יש אותם, חלק מהגרופיות הפסידו את מחמל נפשן וחלק עדיין מעריצים את הקרקע עליה הסלב דורך. כל הגרופים כאחד עושים את אותה הטעות, סומכים בעיניים עצומות על הסלב שלהם שיוביל אותם בטיל זריז אל דרך המלך. היה פרק פצצה, באמת נהניתי ממנו, אבל מפה ועד להכריז שיש פה שחקנים מהותיים העונה, את זה עדיין צריך להמתין כדי להיווכח בכך. בכלל אני מודה שהעונה הזו כבר אחרי 5 פרקים שברה טוטאלית את כל העונה הקודמת, גם מבחינת עלילה וגם מבחינת שחקנים, גם מבחינת רצון לעשות את העונה מטלטלת וגם מבחינת שואו אוף כלפי שאר המתמודדים. הגיעו אל הקאסט העונה אנשים שרוצים ומנסים לעשות בית ספר לאחרים, אחד - מתמודד עבר עם כובע - היחיד שמתחילת הדרך מתפקד כמו מלך ומשום מה זה עובד לו, השבט שאיתו כל כך נאיביים, ולמעט שניים - פיליפ ואנדראה - כל השאר כל כך קו טיילרים שזה מדהים שהם עדיין לא ניסו לעשות לרוב פוטש לתפארת התוכנית. רוב קנה לעצמו העונה שתי קוזינות, אשלי ונטלי אם אני לא טועה, שתי שמיכתיות (בחורות שבאות רק להשתזף ולא באמת לנסות ליצור פה משחק מעניין) שחושבות שבכך שהן בקליקה של רוב אז זה יציל אותן מהדחה כשזמנן יגיע, הן לא באמת מנסות ליצור קליקות, עם אף אחד, הן מסתכלות על המצב שפיליפ הוא איש מגעיל והוא הבא ללכת, אחרי זה הן יוכלו להיפטר מגרנט (חצי ראסטה), לבסוף אנדראה ואם הכול יילך כמו שצריך אז הן מקסימום יחתכו את רוב ברגע האחרון ויגיעו לגמר בתור שתי המתמודדות הכי 'לא עושות כלום' שאי פעם הגיעו לגמר, ובמקסימום יצטרכו להתחרות על המיליון חצי חצי. מצד שני יש את גרנט, אחד הטמבלים גם כן, מצא רמז לאליל חסינות וכמו מעריץ מצוי סמך על הסלב (שכבר הספיק בחייו הטלוויזיוניים ליצור איזו אג'נדה של תחמן לייט) שלא ידפוק אותו - רק כי הוא סלב - והפסיד את הסיכוי לגלות כמה מהלכים של שחמט רוב מוביל עליו, את האמת לא ציפיתי שרוב יצליח לעשות לשבט שלו בית ספר, אבל הוא היה בר מזל, עשו לו את החיים קלים, רוב השבט שלו קיבל אותו בזרועות פתוחות בלי יותר מדי שאלות וציפה שאיש הכובע יוביל אותו כמה שיותר גבוה לעונה, אם לא עד לקיצה. מה שרוב השבט שכח זה שרוב ימשיך להיות רוב, הוא לא רואה בעיניים והוא יעשה הכול כדי לקחת את העונה, פעם רביעית גלידה או חדל. היחידים בשבט שלו כרגע שבעייתיים הן אנדראה (שאחרי שזרקו את חיית המחמד שלה מאט הפכה לשקטה משום מה כי היא נזהרת) ופיליפ שממשיך להסתובב עם התחתונים המזעזעות האדומות שלו ולצוד סרטנים ולהעלות בחילה בין שתי הקוזינות של השבט שכל פעם שרואות אותו מסיטות מבט הצידה כי רק מחכות לרגע שהוא לא יהיה איתן על האי, לא קל לחשוב שהן באמת לא חושבות להתקדם במשחק וליצור ברית בתוך הברית, הן באמת עיוורות, אולי זה בגלל השמש. פיליפ לוקח את ההזדמנות ומציע עצמו בתור בלונדיני חדש לתפארת לאנדראה, מתחיל לתכנן את השלב הבא במשחק, זה הרי ברור שהאיש הזה חי בסרט, כל כך מזכיר בהתנהלות שלו את קואצ' הלוחש לדרקונים שנהג באותה מידת יראת כבוד, ההבדל בינו לבין קואצ' הלז זה שפיליפ לא צפוי וככזה יש לו סיכוי גדול להגיע רחוק, אבל לזכות - זה כבר תלוי בהתנהגות שלו אם הוא יגיע לאיחוד - כי בינתיים אף אחד לא ייתן לו את המיליון כי כל סוג של שוטר (או סוכן פדרלי) מעלה סוג של אנטוגניזם כלפיו, בייחוד אם הוא לא מפסיק להזכיר את המקצוע שלו לשעבר ושהוא יודע לקרוא אנשים כמו שתי טיפות מים, או אפילו יותר גרוע - כל הזמן מנסה לחנך.

 

על אי הרדמפשן המצב יותר פשוט, מאט ממשיך לזכות, מאט ממשיך לרצות, מאט מעיף את כריסטינה ושומר על הרצף, מאט מקבל הזדמנות לנסות להבין מרוב למה לעזאזל הדיחו אותו, לא מקבל תשובות ברורות, אבל מצד שני הוא יוכל להיות לשון המאזניים אם הוא יגיע להחזרה אל האי, ורוב עלול לשלם על זה כשמאט יקבל בחזרה את אנדראה ביחד עם פיליפ, אבל זה נראה לי יקרה רק באיחוד שעדיין מעט רחוק. מצד שני על אי המתים קרה דבר אחר, שתי הראסליות (סטפני וכריסטה) ממשיכות במסע שלהן להיות פרוואטי, לנצל את המומנטום של הקו טיילריות של ראסל, להיות עם אג'נדה מופלאה של פלפות על ימין ועל שמאל, והעיקר לא להרוס רק את השבט שלהן עד תום, יותר מכך, הן רוצות גם להיות המספרים האחרונים ביחד עם רוב כי להיות גרופי זה מקצוע, אם סלב אחד נופל אין שום סיבה לא לנסות להיאחז בסלב השני. במקום הן היו יכולות לרמוז למאט שהן יהיו שלו אם הוא רק יקבל אותן, ואז ליצור ברית האאוטים בשלבים האחרונים של המשחק (כי כששתי בריתות - רוב ושות' והשבט של הקקות מצד שני - רבות אז הצלע השלישית מגדילה את הסיכוי לקחת). עודדתי את השתיים במסע שלהן להשליט טרור בשבט שלהן, אבל התאכזבתי כשלא ראיתי אותן אפילו מנסות תוך כדי הפרק ליצור איזה מומנטום להדחה המתקרבת עוד טרום המועצה, הן ישבו על התחת שלהן ולא פנו לאף אחד,  רק במועד המועצה כריסטה הבלונדינית השקטה סוף סוף פתחה פה לראשונה העונה והצביעה על מה שיקרה דקה אחרי שהשש שנגדן (ראלף, ג'ולי, סאריטה, דיוויד, מייק וסטיב) יעיפו אותן הביתה, מי בתוך הברית אחרון ומי מצליח במומנטום של להיות בצד ולהוביל את הברית לכליון באיחוד). לכריסטה זה עלה בסוף כי העיפו אותה, אבל הנזק שהיא יצרה היה מאוד משמעותי וטוב שכך, כי דיוויד מתחיל להעלות שאלות קשות לגבי מעמדו, סטיב (שחקן הפוטבול לשעבר) ממשיך לחיות בסרט שאף אחד לא שם אליו לב, מייק בכלל חי בסרט של 'אנחנו הדחנו את הכוכב של התוכנית, אז מי יוכל לעמוד נגדנו", באמת - ממש קשה לזרוק משימה ולהגיע עם מספרים כדי להעיף מישהו, לא משנה מי זה יהיה. סאריטה בכלל חושבת לעשות פוטש על דיוויד, אבל נזהרת במהלכים שלה עד הרגע האחרון שלא תהיה לה ברירה, וראלף, חוץ ממעמד המשימה שסטפני זעקה לו "אתה מקשיב, יופי, תזיז את עצמך" לא קיבל שום תשומת לב הפרק, הוא חושב שבזה שיש לו אליל בכיס שכולם אבל כולם מכל נבחרות העונה יודעים מזה אז זה מבטיח לו איזה חסינות, ראינו כבר מה זה עשה למארטי בעונה הקודמת, שגם עם אליל לא היה לו הרבה סיכוי. אז זה מותיר את סטפני, ראשונה בתור להדחה הבאה, אבל קול בטוח למי שזה לא יהיה אם היא תצליח לשרוד עד לאיחוד. אני רוצה לקוות שהיא תצליח, אבל הדרך עדיין מתרחקת, אולי פרק הבא דברים מבחינתה יתחילו קצת להשתנות.

 

בינתיים אנחנו נותרים עם ארבעה אאוטרים וכוכב אחד שיעשו את העונה הזו הרבה יותר מעניינת מרגע האיחוד; רוב, פיליפ, אנדראה-מאט וסטפני.

נכתב על ידי , 17/3/2011 22:26   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-18/3/2011 21:52




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)