לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

האח הגדול 3, פרק 30 - ביקורת


כבר הייתי מוכן לא לכתוב שום פוסט על העונה הזו עד הגמר, כבר התחשק לי לכבות את המחשב ולעזוב את הכתיבה על העונה הנוכחית בשקט, עוד שבוע נותר ועוד שבוע נגמר ועוד שבוע כל מה שייוותר דקה אחרי שהמנצח יירד במדרגות זה הציפייה שהעונה הבאה תשבור שיא חדש מבחינת עניין טלוויזיוני. ואז פרידה הלכה, פרידה שיותר מדי אנשים בארץ הזו מעריצים את הדרך שלה בתוכנית על כל האלימות בדבר, שהצביעו לה פעם אחר פעם ועמדו ומחאו לה כפיים על הדרך שהיא מתבטאת ועל הדרך שבה היא נוהגת ועל העובדה שהיא הכריזה על עצמה כמלכת הבית עוד לפני שהבית היה ברור בתור משהו שאפשר למלוך בו.

 

ואז היא עפה, כל כך מהר היא אצה רצה לה במדרגות ובפעם הראשונה העונה באמת שמחתי בשבילה, היא תיעבה שם כל דבר שזז, היא שנאה את רוב האנשים, היא אולי לא שמה לעצמה מטרה על הגב בכך שבחרה לריב עם כולם אבל את החטא העיקרי שרוב בני האדם חוטאים בו היא לא טרחה אפילו לסנן - לדעת לסתום כשצריך, לדעת לשתוק כשמותר, לדעת לסלוח כשזה נזקק ולדעת לקבל כשמדברים אלייך בגובה העיניים. המטרה על הגב בסוף הציבה את עצמה, פרק אחרי פרק, דקה אחרי דקה. הדבר היחיד שכואב לי בגללו בגלל שהיא עפה זה העובדה שליהיא מקבלת עוד קצת זמן מסך ויותר גרוע - היא עוד עלולה לקחת. עכשיו, אני מסוגל להבין למה הבית של פרידה מקבל את הבלונדינית כברירת מחדל לקחת את הכסף, מספיק אנשים שרצו לברוח ממערכות יחסים ולא אזרו מספיק אומץ חטפו חום כשהם ראו את הבלונדה מורידה את הטבעת, היו כל כך מאושרות לראות אישה חזקה מודיעה בפני כל העולם על כך שהיא לא רוצה להתחתן עם בעלה המיועד כי הרבה יותר קל לברוח, ואפילו נכון לברוח כשהדבר הנכון כל כך רחוק מלהיות נכון, אבל מכאן ועד להראות לנו את כל הקווצ'ים בחייה, ברור שבתור הצופים אנחנו רוצים חשיפה מלאה על הבהמות בהם אנחנו בוחרים במודע להסתכל עליהן בפריים טיים הטלוויזיוני, אבל עד למצב של רוע לב, וליהיא, גם בלי המצב של אבירם, הביעה טונה של רוע לב, גם בתככים שהיא יצרה ויזמה, גם בהתגוננות הלא ברורה, גם בכאפות שהיא אכלה שם ותיעלה את זה כדי לגנוב קצת זמן מסך שלאחרים שהיו בבית באותה תקופה היה כל כך חסר, ויש עוד עשרות סיבות למה ליהיא לא, אבל הזמן כבר יעשה את שלו.

 

וזה מותיר אותנו לגמר עם ארבע אופציות, הזוג הברור והזוג הלא ברור, כששני הזוגות הנ"ל יכולים בכיף להתחלף ביניהן, מצד אחד יש את סיוון ועמיר, שנפרדו כל כך הרבה פעמים ולא יצרו יותר מדי אקשן עלילתי מעבר לרומן הסתום בלום שלהם, ברומן הזה יש מצד אחד את סיוון שמתמוגגת מעצמה לרוב כשהמצלמות פונות אליה באופן אישי ואת עמיר שאיכשהו מצליח לשמור על פאסון, אבל אם הברירה בינו לבין סיון בסיומת אז חופשי מגיע לו לקחת, ולו בזכות היציאה שלו על ליהיא באמצע הדרך, הדרך שלו להתמודד עם דברים שמעצבנים אותו שהוא שותק ושותק וצובר וצובר ורק כשהכובע מכסה לו את רוב העיניים אז התפוצצות הזעם כל כך נרחבת, אני רק מצטער שלא ראינו מעמיר יותר אקשן, כי הוא ישב על הגדר רגל פה רגל שם יותר מדי זמן, חבל שרק ברגעים האחרונים הוא נזכר, כי זה מותיר רק שניים לסיום, הזוג האחרון שמעולם ולעולם לא יהיה זוג, פסיכי בייגלה ובייגלה פסיכי, והנזק כשאחד מהם ייקח את הכסף כבר מתחיל לחלחל, הפרומואים לפרסומות הבאות שהצמד יילקח אליהם בעתיד כבר מתחילות לקבל מימון. מצד אחד ג'ק ילד הבורקס הנוכחי של עולם הבידור הישראלי ומצד שני הבחורה עם הגבות הכי מסודרות/בובתיות על המסך, נופר. אין לי מושג ת'כלס מי הולך לקחת אם השניים יעמדו אחד מול השני בסיומת, אבל אם שניהם יעמדו אחד ליד השני בשלבים האחרונים אז חליק, לפחות כמו שהעונה נפתחת ככה היא גם תסתיים, ג'קי בחמישייה הראשונה להיכנס וג'קי בחמישייה האחרונה לצאת, יש צדק, גם אם הוא בורקס.

נכתב על ידי , 19/3/2011 22:58   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)