לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

הישרדות, עונה 5 (איי קמרינס), פרק 10 - ביקורת


ליולה לקח בדיוק שתי דקות לחשוף שהיא מזיינת לכולם את השכל, על תחילת הפרק גיורא ואירית רחמים מגיעים עם ההודעה על המשימה הקרובה שלא יהיה בה הדחה בכלל, ויולה ישר קפצה משמחה כי הרגישה איחוד מקרב בו היא תוכל להתפלפ שוב, שקר צפוי אבל אחד שחשף יותר מדי מהתכנון שלה לפלפה ביום אחרי האיחוד, למרות ההבטחות שהצילו את התחת שלה והעיפו את בן היא הייתה צריכה לשמור על פאסון אבל שכחה שהפנקס רושם כשאת הבאה בתור ללכת. מישהו בכלל צריך לקבוע חוק בלתי כתוב בסדרות ריאליטי, די כבר לנאומים על החיים שלכם בעבר לפני ההשתתפות בתוכנית, זה אולי מעניין ואפילו מרגש, זה אולי מעלה תהיות ומעורר סימפטיה, אבל מכאן ועד לעזור לכם לזכות בכסף המרחק רחוק מאוד. זו דעה אישית אבל אני מאמין שהיא מכלילה על עוד כמה אנשים, רוצים לעשות כסף אז תתחמנו, תשקרו, תגנבו, תעבדו על אחרים בעיניים, תעשו את מה שאתם צריכים לעשות כדי ליצור רפרטואר של סופר מהלכי תחמנות במשחק, אבל די לדמעות, זה לא עוזר לכם ולא לאחרים, זה מנגן על הרגשות של שאר המתמודדים אבל זה לא יעזור לניצחון. או מקסימום פשוט תחליפו ריאליטי, יש תוכניות שזה עלול לעזור בהם הרבה יותר.

 

אירית היום העלתה את סף השטויות שיוצאות לבן אדם אחד מהפה לשיאים חדשים, המוזיקת עריכה שהיא קיבלה ברקע כשהיא צחקה על יולה והמצב רוסיה בסופר סתם הוציא אותה כגזענית, לא חכמה, רעת לב, חסרת אמפתיה, לא סובלנית, שטנית במקצת וחסרת פרופורציות, לא מדיע לה להיות בברית הרביעייה שלה אפילו שהיא מובילה אותה, לא מגיע גם לשונית בגלל שהיא הכי נגררת שיכול להיות, אני לא רואה אותה אפילו מנסה לעשות משהו במשחק חוץ מלהיאחז בציפייה להגיע לגמר עם מספרים ובינתיים המספרים שלהם מגיעים מראש נמוכים למשחק, וזה מביא אותנו לאוהד וללירון, צמד חמד עושי דברה של האדריכלית מאולמי רסיטל, בלי ביצים עצמיות, יותר כמו קו-טיילרים שחושבים שהם מובילים אבל בעצם מדשדשים הרחק מאחור כי הם לא יודעים לראות או אפילו לרחרח את התמונה המלאה בברית שלהם, ששונית ואירית קודם כל, אחרי זה שניהם, וזה בלי לחשוב בכלל על היום שאחרי האיחוד שכל הבריתות יעמדו בו במבחן כדי ליצור שלבי סיום לעונה.

 

וגיורא, למה בתור בן אדם חכם שראה מספיק טלוויזיית ריאליטי בחיים לא טרחת להפוך את האי על ימין ועל שמאל, מינימום לנסות לחפש את האליל אפילו אם הוא לא שם, אז יפה הסטת את הזרקור לכיוון אוהד, נכון שדאגת לעצמך על חשבונם של בן ויולה, אבל עשית את זה צפוי מדי, איך שהחבר'ה שלך נפלו בשבט החדש האמת יוצאת החוצה, אתה ידידי עומד ליפול, אם לא בקרוב אז ברחוק, אבל כשאתה גורם לבחורה אחת עם שיער שחור לשרבב מולך שפתיים ולהגיד לה "למה מי אתם בכלל? חבורה של ארבעה אפסים" אל תתפלא אם הנקמה מתחילה להתבשל.

נכתב על ידי , 20/3/2011 22:31   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)