לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

הישרדות, עונה 5 (איי קמרינס), פרק 11 - ביקורת


את בן לולו אי אפשר היה לסובב, מראש ברור שמדובר בבן אדם קצת מגלומני, אתי ויונתן תפסו תאוצה בתור מיקשה אחת שבלתי אפשרי עד בלתי סביר בעליל שיופרדו, לפחות נכון לכרגע, זה מה שהשאיר את האופציה של להפליפ מתמודד אחד לטובתם ולעשות פוטש לתפארת הבליינדסיידים בידיים של יאנה קלמן, הבעיה היחידה זה שאם מישהי זכתה בעבר בתחרות ריאליטי (גם מלכת היופי זה ריאליטי) זה לא אומר שהיא יודעת איך משחקים, יאנה היא הכי נגררת שיש, כי היא לא רואה ברירה אחרת, היא עדיין בונה בראש שלה על המצב של יולה באיחוד והיא לא חושבת עדיין על המצב הנוכחי שלה בשבט, היא מרגישה שהיא לא נמצאת באיום בהווה אז היא שומרת על עצמה מליפול. מעניין מה היה קורה אם יאנה הייתה יודעת שיולה מהשבט השני כבר עזבה את האי ועלתה על טיסה דיירקט לכיוון ישראל, אולי זה היה מעודד אותה להתפלפ על החברים שלה ולהתחיל לבנות ברית שלישייה הרבה יותר מסובבת קדימה, אולי אחת עם בן לולו, אולי אחת עם השלושה שהיו היום בסיכון (יניב, גב ונטלי).

 

אז גם היום לא היה סיכוי ליותר מדי בליינדים או לאיזה מהלך גאוני בעליל, לא כשאף אחד לא טורח לחפש שם אלילים בלי רמזים, לא כשאנשים עדיין לא מנסים לעשות מהלכים כי הרבה יותר קל לחשוב על מה שקורה היום בערב ולא על מה שעומד לקרות מחר ובייחוד לא כשהאנשים שמועמדים להדחה לא באמת מנסים לעשות פלפות מהאחרים, יניב לא ניסה ונטלי לא ניסתה, שניהם פרצו בסיפור קורע לב כדי לקנות קולות מועצה אבל שכחו שזוארץ מקבל הזדמנות לעשות סיפור קורע לב 2 על הגב של גב.

 

רציתי להגיד כל הכבוד לעורכים, בפרומו לפרק הנוכחי הראו לנו את יניב במועד המועצה בלי שרשרת חסינות מדבר על הלידה של אשתו ושאולי הוא עומד להצטרף אליה, ואז היום כשהוא עמד מול יונתן במשימת החסינות זה היה כזה ברור שהוא עומד ליפול, השאלה היא איך - לוותר הוא לא וויתר, אבל גם לא ניסה לתעל את האנטי של יונתן לתת ניצחון למפסידים. לגב היה היום קל, מראש יונתן הותיר לו את ההזדמנות להיכנס כצלע חמישית לברית שלו, אז מראש הוא היה יכול להיות רגוע. לנטלי היה קל להעלות דמעות ולהשתמש באיך שנשים שנותרו שם מסתכלות עליה, וזה מותיר את יניב, שזוארץ השקיע הרבה כדי להביא את אשתו בצורת וידאו ארט, הכול לתפארת הרייטינג. הבעיה שכששמעו איך הוא מתעצבן על אשתו על השם שהוא בחר לילדתו החדישה עשתה את שלה והוא הודח. אבל שוב - אצל זוארץ הפתרונים. אם חצי מהקהילה שמשחקת הודחה בדרך נכונה (הדחות רגילות משעממות שבועיות), עוד אחד בדרך אחרת (יגאל וההדחה המגעילה של העונה) אז ההפקה חוזרת לחטוא בדרך שהיא הכי יודעת לנכון לעשות - להחזיר מישהו דקה לתוך האיחוד, הבעיה היחידה זה לא אם מגיע ליניב או ליולה לחזור, זה לא האישיו, השאלה איפה זה משאיר את שאר המתמודדים במשחק שהודחו, להם לא מגיע הזדמנות לחזור, כי גם ככה אחד מהדברים שהכי מעוררים שנאה כלפי הגרסה הישראלית זה קונספט אי המתים וההתערבות של ההפקה על פי מתמודדים שבאים לה נכון בעין, אחרי שהאמריקאים של פרובסט אימצו את זה בדרך קצת אחרת אז גם כאן נזכרו שזה ריאלי, להציע לשניים האחרונים שהודחו משימת אי מתים כדי להרוס למי שעדיין לא הודח את הספק שהעונה הזו לא הולכים לצחוק להם בפרצוף. הייתי מקבל ואפילו לחלוטין אי מתים כולל על כל מתמודדי העבר העונה שכבר נפלו להדחה, אפילו אם לא סיפרו לנו עליו עד עכשיו, ככה ברגע אחד להחזיר את כל מי שהודח בדרך לא דרך ולתת להם משימת החזרה אחרונה בהחלט, אבל בשביל שזה היה קורה היו צריכים לשלם מתחילת הדרך עוד קצת דיבידנדים כדי לקבל אופצייה להשתמש בעוד אי מנבחרת איי קמרינס, אבל תקציב כבר לא היה. אבל להחזיר רק את השניים האחרונים לאופציית החזרה לאי - זה כבר מעלה תהייה, עם יד על הלב ועל הפה, יכול להיות ובאמת אני "ממש מצפה" לקבל תשובה כלשהיא ממי שזה לא יהיה, יכול להיות שמשימת החזרה לא הייתה בתכנון העונה ורק אחרי לכתם של יניב/יולה והחוסר ביצים לשבור בריתות ברורות על ידי האנדרדוגים גרמה לערוץ 10 לאודישן נוסף בהפתעה? רק אצל אנוביס הפתרונים - אלוהים בטוח לא קיים שם.

נכתב על ידי , 21/3/2011 22:41   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)