לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

הישרדות, עונה 5 (איי קמרינס), פרק 12 - ביקורת


"שהילדה שלי תגדל ותראה שאבא שלה לא היה בלידה שלה? לא - אבא הלך להביא הביתה את המיליון". בזכות עופר לוי ובזכות גיא זוארץ יש סלבים חדשים שמקבלים הזדמנות לעשות קצת כסף גם אחרי ששאר הסלבים באותה התחרות בדיוק שלחו אותם הביתה, כי מה שאפשר להרוויח בכבוד, אפשר גם לעשות על ידי יד מושטת לעזרה, גם אם היא באה ממקומות לא צפויים. כי דמויות מצויירות זה הדבר שהכי הרבה מושך את הרייטינג, אפשר להסתכל על כוכבי ריאליטי מתחילת הזמנים, מי שהיה דפוק אמיתי בשכל (ולא מבחינת איי קיו אלא יותר מבחינת סגנון דיבור/צבע/כמות שטויות שיוצאים להם מהפה/מקצועות לא סטנדרטיים/התנהגות לא ברורה) הוא זה שמקבל עוד הזדמנות ועוד אחת ועוד אחת עד קץ הזמנים, כי התוכנית הישרדות בעיקר, יותר מהכול, נועדה כדי ליצור תוכן טלוויזיוני בגובה העיניים, פחות בשביל המתמודדים בתחרות ויותר בשביל הצופים בבית ולתפארת הרייטינג. קאלק "כמה מיללת, התפילות שלך נענו" - הפרומואים מתחילת הדרך בעונה הזו עשו את שלהם, על אדון הופ-סע אף אחד בהישרדות לא היה מוותר כל כך מהר.

 

קצת חבל לי על יולה, ועל יגאל, ועל עופרי ואפילו קצת על בן ואולי גם על מי ששכחתי לרשום, ובעיקר גם על מעיין פורטר, כי מה שמותר לחלק לחלק מהמתמודדים אסור לחלק לכולם, שאלוהים בכבודו ובעצמו יירד מעל הבמה שלו ולעזאזל יסביר לי למה (אם כבר עשו וטרחו לעשות סוג של משימת החזרה למשחק) נתנו הזדמנות רק לשני המודחים האחרונים, מה עושה אותם הרבה יותר מיוחדים מהשאר, למה לאדון הופ סע ולאדונית יולה סיפור אמיתי יש עוד הזדמנות לחזור למשחק, אני לא כועס על המשימת החזרה, אני יותר מזועזע שלשאר המתמודדים לא נותנים את אותה ההזדמנות בדיוק, למה יניב ויולה אתם שואלים, בעיקר בגלל שיש להם עוד כמה שיתמכו בהם אם הם היו מצליחים לחזור לעונה ועל הדרך יצליחו ליצור עוד קצת אינטריגות, כי הכול על הדרך, וחבל.

 

חוץ מזה דווקא אחרי האיחוד, דווקא אחרי משימת ההחזרה של רוחן שהוכיח שעדיף לקחת את כל הקרשים גם בלי סדר ברור לגשר שעליו לבנות כדי לחזור לעומת יולה שהעדיפה לעשות אחורה פנה כל פעם מחדש, כי לעשות הופ סע זה יותר טוב. בסוף רוחן חזר כי הוא אומר את מה שהוא חושב ומזלזל כשצריך וכי הוא סוג של ישראלי טיפוסי מהסוג הראוי ליצור קצת עניין ל-10. אבל שטויות, זה היה ההיילייט של הערב, חוץ מזה עשו להם מסיבת איחוד, שכחו לפזר קצת רמזים על איזה אליל חסינות כדי ליצור אינטריגות סביב השולחן אוכל, שלחו אותם לבקתות למנוחת אמצע הדרך, והכי חשוב נתנו לאתי ספר שירים של אלתרמן כדי שתהיה קצת תרבות על האי, כי כמה עופר לוי אפשר לספוג לאורך עונה שלמה.

 

 

נכתב על ידי , 27/3/2011 22:42   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)