לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

כוכב נולד 9, פרק 1 - ביקורת


יש משהו שקצת חוזר על עצמו בכוכב נולד, האודישנים שוב חוזרים על עצמם, האנשים הם אותם אנשים בשינוי פרצוף, השירים הם לרוב אותם שירים, השופטים קצת התחלפו בכיסאות אבל המומנטום בשלו נשאר - תבואו, תפדחו עצמם או שתרגשו אותנו, מתוך כמה אלפים נבחר בין 17 ל-30 איש שיכניסו לנו קצת כסף לעונה 10 שאם העולם לא יסתיים תעלה בערך במרץ 2012, כי גם העונה הזו התחילה מוקדם והמטרה היא להביא שעד סוף יוני הבא כבר נכתיר את הכוכב העשירי. ואחרי שנברור אתכם ונראה מי בוחר שירים שלא חרשו עליהם יותר מדי, מי עושה אותם קצת שונה, למי יש יותר סיכוי להשפיע על המסמסים מבחינת סיפור חיים קצת אחר ולא סטנדרטי יותר מדי ומי יעזור לפרקליטות של קשת להכריז שבפריים טיים יש איכות מוזיקלית, ושמי שרוצה להמשיך להתלונן על כך שבתוכנית מוזיקה של ריאליטי המוזיקה הופכת לבזיונית וכל מי שמשתף איתם פעולה הוא ביזיון בפני עצמו - אז שיבושם לו. כדי להרוס ליהודים (לא ללהקה) קלאסיקות מוסיקליות למופת לא צריך הרבה, צריך רמקול, צריך ימי אודישן, צריך קאסט שופטים וצריך חברת הפקה אחת, וצפוי שזה יהיה בערוץ 2. אחרי זה צריך להקצות כמה שקלים בודדים לתשלום לאקו"ם כדי לכסות את התחת מתביעות בלי בסיס, צריך בני משפחה של מתמודדים, צריך סיפורי אנוש רגילים פחות או יותר, והכי חשוב - חובה שיהיו כמה אנשים שאין להם בעיה לעשות לעצמם פאדיחות, במודע או לא במודע זה לא האישיו, העיקר שישירו, ועדיף שיכניסו לזה וירטואוזיה.

 

הקרדיט היחיד שאני אתן לפרק הראשון של העונה שהתחילה יותר מדי מוקדם מהצפוי זה שאת מקבץ הפרסומות הראשון הם טרחו להעלות לנו רק אחרי 40 דקות, חוץ מזה היה קצת בוסר, בוסר במתמודדים, בוסר בצחוקים, בוסר בצחקנים ובוסר בשירים. הדוגמאות פשוטות: רון לייבוביץ' שהפסיק לשיר בגיל 7 וחזר לשיר בגיל 13, חושב שמצא מקצוע לחיים עוד לפני שסיים את המתכונת אבל שכח להקשיב על הדרך לכל מי שאמר לו ולא פעם, לשיר אל תנסה אפילו, יש גבול לכמות הצחוקים שיירדו עליך מחר בבית ספר, זה לא שסיימת תיכון ויש לך איפה להתחבא, עדיף לך לשחק קדאווה מאשר שיעלו את הקטעי שירה שלך ליוטיוב, זה היה פשוט רע. ארז שמואלי, 44, קצב, קיבל פרומו למקום העבודה והיה קל לראות שהוא יעבור מינימום שלב אחד קדימה, יותר מדי קהל היה בסופר כדי לגרום לו ללכת הביתה בלי לעבור שלב, השקיעו כמה שקלים אז חבל לבזות את העובדים. שר שלמה ארצי שתמיד מעלה קונוטציות חיוביות אצל הקהל בבית ואצל הפרוטוקולים של זקני ציון, עשה חיקוי למופת ועשה לי חשק לשאול אותו משהו אחד ת'כלס לגבי אם לבת שלו יש חבר. אחרי זה המצלמות עברו לדיזינגוף סנטר, הביאו מייקל ג'קסון שמראש בא לפרסם עצמו כחקיין בעבודה עתידית (כי מייקל זה האלוויס הבא) ועד עכשיו לא הבנתי איך לא עצרו אותו בכניסה, אחרי זה הביאו איזו תמר אחת ששיווקה עצמה לפייסבוק כאילו למישהו באמת אכפת (דווקא נראה לי שיש בחור אחד שיתחבר אליה יופי, אם אני לא טועה קוראים לו אבא קריר). אחרי זה הביאו אחד שכן עובר כי את ההשקעה על לתת לצביקה הדר לדבר ברמקולים צריך להחזיר באיזושהיא צורה, אם אני לא טועה קוראים לו מאור תיתון. ואז עזבו את הקניון, עברו בחזרה לאולם האודישן ושוב הביאו לנו טמטום לייב, שי חיים שבטוח שיודע לשיר ובטוח שהוא שר טוב ובטוח שהוא הכוכב הבא של ישראל ובטוח שהוא היה הזמר הכי טוב אי פעם שהיה בלהקה צבאית וכבר יצר איזו שהיא ציפייה אצל הקהל בבית ואצל השופטים אבל רק את עצמו הוא שכח להכין שהוא חסר מודעות טוטאלית עצמית, גם לא לחבר'ה בבית וגם לא בפאב, אולי בלחישה על אוזנם של אהובי ליבו הוא היה עובר, לא יותר. ואז הגיעה ילנה, עולה חדשה, יפה לתפארת, סיפור חיים וכל הקונספט מסביב, טוב, היא כבר תהיה בנבחרת, כמעט בליינד, מרגול לא עוברת על עיניים יפות שיודעות לשיר בשתיקה.

 

כדי לשנות קצת את קונספט אודישן בהפתעה משנה שעבר החליטו להקים את עמותת המלשינון כדי לתת לאנשים קצת ביישנים אופציה, אז נפלו ונפלו טוב על אופיר דניאל, נתן שיר קלאסה, שר חצי דרך אבל הוא עדיין בוסר, ולא בדרך רעה אלא בדרך טובה שתעזור לו בהמשך הדרך כי לנבחרת כבר סימנו אותו. לסיום הביאו עוד כמה אנשים שעדיף לא לרשום עליהם כלום, חיים בסרט שרק רצו לראות את הפרצוף שלהם ואת התוצאות שלהם בגוגל והפאדיחות לא מהוות מבחינתם משקל. ולסיום הביאו עוד סיפור מרגש על נערת פנימיה בשם שחר שלא שרה מי יודע מה, ניסתה והכניסה טונה של רגש בשיר מלא קלאסיקה, אבל לא העיפה אותי אישית לשמיים, שבוע הבא יעבירו אותה, בליינד בתנאי של שיפור להבא.

 

ולסיכום, - לא משהו, לא היה שיר שממש נטמע לי במוח שיזדמזם לו בהמשך השבוע הקרוב, וזה ההבדל מהעונות הקודמות, לפחות על פי הפרק הראשון, חובה עריכה מתקנת, במיוחד שלא היו פה לא צחוקים למופת, לא שירה למופת ולא קלאסיקה טלוויזיונית למופת, לא פייר ככה לצבור על חשבוננו רייטינג, המזל שטמירה ירדני לא תתן לעונה שתצא לדרך בסופו של דבר להיות זוועה, מקצה שיפור תיקון בליינד קרוב.

נכתב על ידי , 2/4/2011 22:48   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)