לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

הישרדות 22, פרק 8 - ביקורת


ככה עושים טלוויזיה טובה, קודם לוקחים פורמט, משקיעים בו בוחטה של יחסי ציבור, יוצרים סביבו באז עצבני ונותנים לאנשים מבוגרים הזדמנות לעשות דברים שילדים חולמים עליהם. אחרי זה משנים את החוקים, מעוותים אותם עוד קצת ועוד קצת עד לבלי היכר מהמקור. לאחר מכן גונבים גימיק ממדינה שגנבה מהם בהתחלה את הפורמט ושינתה אותו קצת הרבה, משחקים איתו עד קצת ויוצרים אי מתים למופת. לא עוד בן אדם אחד שיש לו הזדמנות אחת לגורלו, לא עוד קונספט אי מתים ממנו יש רק הזדמנות אחת לחזור, כרגע מאט הוא היחיד שיוכל אי פעם לטעון שהוא שיחק את המשחק בשלושה מדורים; עונה סדירה, קונספט החזרה ועוד הזדמנות לחזור למשחק ממנו הודח כולה שני בתחילת הדרך. 

 

אם מכבים לבן אדם פעם אחת את הלפיד זה פאדיחה בגדר סקנדל, אם מכבים לך אותו פעמיים זה כבר בושות למדינה, בושות למשפחה ובושות בעיקר לעצמך, ואני לא מתכוון לזה בצורה עלילתית אה לה נאומה של נופר מהאח הגדול, יותר בגלל שמדובר באותה העונה - ואפילו לא בעונה עוקבת, אשכרה שישנה הזדמנות להעיף מישהו שלוש פעמים תוך חודש וחצי זה כבר אכזרי, בלי שום ספק מאט נכנס לספרי ההיסטוריה של הסדרה, משום מה לבלונדינים טיפשים קורה משהו מוזר בתוכנית הזו (עיינו 'ערך'  פרק בחייו של פביו שזכה בעונה הקודמת ותבינו), ומשום מה זה מצליח להם, למאט יש אמונה בספר התנ"ך שיש לו בין הידיים, מעיפים אותו בגלל התקרבות בלתי הולמת מבלונדינית שקטה בשם אנדראה, פעם שנייה מדיחים אותו אחרי שחיכה שבועיים לבד על אי בודד וכל פרק הלך אחד על אחד עם המודחים הפחות נאיביים. הוא אוכל את עצמו, לומד עוד קצת על סטטיסטיקות ותחמנויות למיניהן למשחק, חוזר למשחק אחרי שש קרבות עצמאו אישיים, מקבל הזדמנות לערוק אבל שם אמונה ברוב שהדיח אותו מלכתחילה, ועוד יותר גרוע, רוב גם לקח לו ת'בלונדינית, כמה סטירות בן אדם אחד יכול לאכול בעונה אחת, באמת מסכן. עוד משהו לגביו זה שהיום רוב אשכרה הנדס אותו לזרוק קול לא ברור לסטיב, והוא לא פקפק בזה אפילו לשנייה, מה עם קצת התערות עם מישהו אחר מהשבט מלבד אנדראה, אפילו פיליפ אחד על אחד היה יכול לעשות את העבודה.

 

רוב מצליח להנדס את השבט שלו על ימין ועל שמאל משום מה, אני בכוונה לא רושם יותר מדי על השבט השני כי הם אשמים במפלה שלהם הראשונית אחרי שהם גרמו לתחילת העונה לחטוף סטירה אחרי שהפסידו בכוונה אתגר, וצדק פיליפ שהגדיר זה הכי נכון וקרוע שאפשר, הם מסריחים מצחנה וזה בדיוק מה שהעלה את השבט של רוב צעד אחד ואפילו שניים קדימה, נוסיף לזה את העובדה שכולם שם טיפשים בטירוף, אין אפילו מאסטרמיינד אחד, לא סטיב עם השיער הלבן שכל הזמן מזיל ריר ולא מייק שחשב שתורו היום ללכת הביתה בלי שום בסיס, לא ג'ולי שמפרק לפרק מוכיחה שאפילו שיש לה חיוך של ממזרתה זה לא באמת מהווה משקל כי בא לי לזרוק עליה כיסא כל פעם שאני רואה אותה. אתם רוצים להיזכר לשנייה בראלף שבכלל חי בסרט ומבזבז פסל חסינות על פארש – מה עם לנסות להציל את הדרך היחידה שרציתם להציל את התחת שלכם כי הם במספר אחד נחות אחרי שהעפתם את סאריטה בלי לספור כמה אנשים נותרו במשחק (לפני לכתה היו 13, 9 מושבעים ו-3 פיינליסטים, מה כל כך קשה לחשב את זה – טמבלים). וזה מותיר אצלם רק את דיוויד שרק בזכות ההשתדלות שלו לעזור לסטפני הרוויח מקום כיחיד מהחבורה שלהם שאשכרה מפגין טיפת תחכום, הוא גם הצליח בקלילות להציל את התחת שלו מההדחה הקודמת וגם עדיין לא פנה לרוב כי הוא עדיין שוקל מהלכים. היום הוא הרוויח אפילו שהצד שלו הפסיד.

 

רוב בינתיים מהמשחק הזה עושה בית ספר. הוא משקיט את כולם (למרות שרובם אם לא חלקם הגדול פשוט נאחזים בו כחבל הצלה) ורק בגלל שהוא ה'סלב' זה לא אומר שמגיע לו, העונה הוא מוכיח שאת ההזדמנות שלו לשחק פעם רביעית הוא הרוויח.

נכתב על ידי , 7/4/2011 11:29   בקטגוריות SURVIVOR, ביקורת, טלויזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)