לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

הישרדות, עונה 22, פרק 9 - ביקורת


"מה הישרדות עושה?" שאל מאט את מייק, המודח הראשון מתוך שניים בפרק של היום, אחרי שהוא סוף סוף הבין שלא משנה מה האמריקאים שנרשמו לעונה הנוכחית חשבו שההפקה יכולה לעשות כדי להפתיע אותם היא חופשי הצליחה. מסתבר שלאי המתים האמריקאי יש הזדמנות לחזור אליו פעמיים במהלך עונה אחת, ולא רק - יותר מכך, האי אפילו משחק בהם מיראז' ומסובב להם את התחת, יכול להיות שיש שני שלבים באי המתים שאפשר לשחק בהם? הראשון סטנדרטי של אחד על אחד והשני שבט שהולך ונבנה עד שהרגעים האחרונים של העונה המצוינת הזו יגיעו ואז כל השבט יעשה בינו לבין עצמו סוג של רויאל ראמבל על מקום אחד או שניים לשלבי הסיומת? אין לי מושג אם כל זה הגיוני אבל משום מה העונה הזו כן עושה את שלה, ומפרק לפרק אפשר לראות עד כמה סדרה אחת יכולה להמציא את עצמה מחדש, ואפילו יותר מכך, לא רק ההפקה מפריזה העונה בתחכום, אפילו השחקנים ולו השוליים ביותר הופכים בקלות להיות דמויות קריקטורות מגוחכות בו גם הנלעג הליצן הופך להיות נשמע הגיוני.

 

גם האנשים שאיכשהו הודחו מתחילת הדרך היו נסבלים ואפילו פרפרו למוות לפני ששבקו חיים טוטאלית. קריסטינה לא ניסתה להתהפך על רוב בתחילת הדרך ועוד היה לה אליל על ההתחלה? ניסתה. פרנצ'סקווווווה לא תכננה בתחילת הדרך מרד עם פסל חסינות, קריסטינה אחת ועוד סוכן פדרלי פסיכי? ניסתה. סאריטה לא חשבה שהיא תוכל להעיף את דיוויד לפניה אבל לא טרחה לדבר עם סטפני על המצב ואולי לשפר את גורלה במשחק? ניסתה. יש צורך בכלל לדבר על הברית של בלונדינית-גמדה-איש מוכשר עם כובע? כולם העונה שחקנים, וגם המשעממים ביניהם (ברית השתי קוזינות עייפות של רוב, וזה בלי לדבר על אנדראה, ומצד שני כל שבט המשועממים שלמרות שההחלטה שהם ביצעו בתחילת הדרך באה ונוגסת להם במודע בתחת, עד כדי כך הם נראו מיואשים מהחיים ומעצמם, אבל למרות הכול כן ביצעו החלטה שרובם עמדו מאחוריה, ואני מאמין שלכולם שם הייתה הרגשה מהרגע הראשון שהדיחו את ראסל שיכול להיות שזה יחזור להם לפרצוף כמו איזה בומרנג עצבני).

 

רוב עושה בשכל, איכשהו הוא מצליח לסובב לשבט שלו את התחת כשיש לי הרגשה שהוא מודע למצב שכולם נחים על התחת שלו שם, הוא יודע את זה והם יודעים את זה, בשביל זה הם היו מבסוטים מעצמם כשהוא ירד מהמסוק דוח אליהם, הם ידעו שהוא יתחמן אותם במהלך הדרך, יסובב אותם ואפילו יבגוד בהם, רוב כבר נכנס לרפרטואר של הישרדות, ואפילו ביותר מעונה אחת, אז כולם  משתמשים בו ובינם לבין עצמם השאלה היא מי יתפלפ עליו קודם, כי רוב בינתיים עושה בית ספר, יש לו אליל שגרנט (איש חזק אבל לא בטוח שמתוחכם כל כך, יותר זורם עם מה שנפל) ופיליפ (פסיכי על כל הראש אבל עושה יופי של טלוויזיה, רק לראות את הפרצוף שהאנשים שאיתו במועצת השבט עושים, משני השבטים, מסביר את הכול). ולרוב יש גם את התוכנית על החדשה להיפטר מהבלונדינית מהצמד העייף כי כבר יש לה אופציה לקול אחד במועצה האחרונה, ואת העובדה שפיליפ בחיים לא יקבל קולות נורמאליים אם הוא יעמוד מולו בסיום. ופיליפ גם לא פראייר, הוא רק בהמתנה.

 

קודם העיפו את מייק שבלי לדבר על פרפורי גסיסה נראה לאורך העונה כמו גרסה לא מוצלחת של עצמו, דיויד עף שני, הוא היה היחיד מהשבט שלו שאיכשהו הראה תחכום מינימאלי, זו בעצם היה מה שקבע את ההדחה שלו היום, הוא היה חכם מדי אבל בלי ביצים לנסות ולעשות משהו עם זה, רק להשתיק את איש הכתום ראלף כשהלז פונה להציע הצעות פורנוגראפיות לילדות שבחיים שלו לא חשב שיפגוש. דיויד יכל לנסות אבל לא הייתה לו אפשרות, עמד מולו קיר, הדבר היחיד שהוא לא עשה היה להסתובב קצת על האי ולחפש אליל חדש, או מקסימום לנסות להכין אחד ולהגיד לרוב שהוא ישתמש בו היום, ואז הוא היה מציע להתפלפ על החבורה שלו. אבל הוא העדיף לשתוק, או יותר נכון להתחיל לחשוב מה הולך לעשות כשהוא ידיח מישהו אחד (כביכול) מאי המתים ובאיזשהו שלב יחזור שוב למומנטום במשחק. יופי של עונה.

נכתב על ידי , 14/4/2011 12:22   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)