לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

הישרדות, עונה 22, פרק 10 - ביקורת


כששמים את כל הקלפים על השולחן ומצפים לתוצאה הטובה ביותר ישנם דברים שלרוב מתגלגלים קצת אחרת, את זה בדיוק חוותה על בשרה היום ג'ולי כשהיא ראתה איך מכבים לה ת'לפיד למרות שהיא יצרה סטארט אפ הגיוני, כזה שעוד עלול להיזכר בראש של מתמודדי הישרדות עתידיים, הן הארץ והן באמריקה. היא תפסה מומנטום של בחור עם נוצה ותחתונים אדומות, שעצם המושג של לדמיין איך היצור הזה עלול להיראות כבר יוצר אסוציאציות מסוימות לגביו (ז"א פסיכי על כל הראש), והיצור הזה חוטף חום על כל דבר, בתחילה על סיר של אורז (גם מצב האוכל ה"מבוזבז" וגם מצב התולעים בסיר השני) ואחרי זה בגלל שמבחינתו עצם זה שמישהו אומר לו שהוא דפוק על כל השכל אז יש פה סטירה גזענית, היא גונבת לו את הבגד ים וגורמת לו לצאת עוד יותר מגוחך (ודיוויד שיכול היה לכרות ברית עם השטן תמורת לא לראות תחתונים ורודות יכול להעיד על כך בשקט), ובסוף אחרי שהדיחו לה ת'צורה (וסביר להניח שבפעם האחרונה) הכריזה בפני פיליפ שאת הבגד ים שלו הוא בחיים לא ימצא. זו יופי של דרך לגרום לכולם לשנוא אותו עד כדי כך שבחיים אבל בחיים לא יתנו לו כסף. וחבל, כי פיליפ, למרות שלא יותר מדי מתברבר אבל הרבה יותר מדבר, הוא דמות שתיזכר ברפרטואר של המתמודדים הכי דפוקים שאי פעם עשו הישרדות. צריך לתת לו חופשי קרדיט על ההצגה שהוא בונה בעונה הזו מפרק לפרק במכוון או שלא במכוון. אני דווקא מת לראות אותו מנסה להוציא תוכנית לפועל, כי זה שקוף שלא יזרמו איתו, אבל השאלה הגדולה היא מי לא יזרום אותו, כי ההזדמנות להגיע לשלשה האחרונה עם מישהו כמו פיליפ שווה ערך ללקפוץ מדרגה, והפיתוי למיליון מתקרב. הדבר היחיד שהיא באמת שכחה לעשות זה לנסות קצת לסובב אחרים לכיוונה, יפה שהיא הפנתה אחלה תשומת לב לדפקות הברורות של פיליפ, אבל מפה ועד לנסות להציל לעצמה ת'תחת הדרך הייתה ארוכה, מעניין למה השלשה שעומדת להדחה חושבים שיש להם סיכוי להישאר כשכל מה שהם מנסים לעשות זה רק לקום ולהודיע לשאר שהם מצביעים ל... וחושבים שזה מספיק, זה אמנם מפתה אבל במצב של 'מוקדם מדי' אם היא הייתה למשל ניגשת לאחתד/אחת האחרים ומדברת ת'כלס על המצב ומנתחים מספרים אולי היה אפשר לבסס פה משהו, היא כן הצליחה ליצור וואחד מומנטום על הדפקט, אבל בינתיים וכנראה לתמיד ההיא שלא רצתה לזרום עם ראסל ולגרום לעונה הזו להיות עוד יותר מגניבה לעולם לא תשוב, יופי :)

 

מאט בינתיים באי הגאולה במשבר אמונה, הוא מקבל יותר מדי תשומת לב על נפילת הנפש, אבל בליינד חוגי הנוצרים המאמינים שפותחים טלוויזיה בשביל לראות הישרדות יעיפו לכיוונו את חביב הקהל, הוא הדמות היחידה בעצם מכל העונה שמקבלת פרק אחרי פרק אחרי פרק ובעצם בכל הפרקים את אותה תשומת לב, הוא מקבל את הסיפור שלו בהישרדות, גם אם הדרך נאיבית שלא יודעת איך להתחרפש כי היא לא מאמינה בכוח השקר.

 

את סטיב וראלף אין דרך אחרת מלאכול בשקט עד שמישהו סוף סוף יירק אותם החוצה, הם פשוט כמו ג'ולי, טמבלים לחלוטין. קצת עורמה, קצת תחכום, איך הם חשבו שלזרוק אתגר ולאבד מומנטום במשחק עזר להם, אני מניאק אם בפרק ריוניון בארה"ב ג'ף לא ישאל אותם באיזו שהיא וריאציה אם היה שווה לזרוק את המשחק כדי להדיח איום פוטנציאלי, ואם מישהו היה משנה רטרואקטיבית את ההחלטה הכי מעצבנת אי פעם בסדרה הזו.

 

הקטע עם רוב הרבה יותר טריקי, יש פרקים שהוא פשוט יושב ולא עושה כלום, מינימום איזה טיזר אחד או שניים לדברים שהוא מתכנן הלאה, ולפעמים הוא מפציץ בהחלטות, הפרק הזה היה פרק קליל מבחינתו, הוא רק מבין שאין לו דרך להתחיל לתכנן הלאה אם הוא לא יפתור בקרוב את משבר פיליפ, כן להזדיין בסבלנות ולסבול אותו עד הסוף ולקחת ממנו מיליון דולר או פשוט להעיף לו ת'צורה כי הוא מוזר תחת.

נכתב על ידי , 23/4/2011 00:21   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)