לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

כוכב נולד 9, פרק 9 - ביקורת


לפעמים יש החלטות טובות ולפעמים יש החלטות רעות, לפעמים יש שירים שנשמעים טוב רק בגלל הזמר המקורי שביצע אותם ולפעמים הזמרים שבוחרים לבצע בדיוק את אותו השיר גורמים לזמר המקורי להתכנס בתוך עצמו ולחשוב טוב טוב אם הוא רוצה שאקו"ם ייתן אישור למבצעים החדשים בתוכנית הריאליטי-שירה המובילה בישראל לבצע את הלהיט ההיסטרי האחרון שלו. לא הייתה היום תוכנית טובה, אפילו לא יותר מדי משעשעת, קיבלנו תשובות לגבי חלק מהמתמודדים שעברו לנבחרת ואלו שקיבלו את הלא שלהם עדיין לא בחוץ באופן טוטאלי ככה שאי אפשר לשמוח לאיד שנפטרנו מעוד פליט ריאליטי דקה לפני שיקבל יותר מדי זמן מסך על חשבון הזמן הפנוי של כולנו. הדבר הכי טוב שיצא היום היה שלראשונה בישראל צמד שיש לו סיכוי לתחרות הזו עולה לנבחרת כוכב נולד, אי אפשר שלא לתהות אם סולן מלכה באיה ושותפו לדירה בעלייה פינת סלמה שמחים על ההחלטה כי הערוץ שלהם ביוטיוב על מצב שירים מקוריים רק תופס תאוצה ותגובות מיום ליום ולא בטוח כמה הם באמת צריכים את הפריים טיים בשביל לנשוא כנף, אבל לפחות הקהל בבית לא יפסיד מזה, לא כשהשניים היחידים העונה שיעשו דברים קצת אחרת (ואין ולא היו לנו יותר מדי רוקרים אחרי עידן ג'קו שבימינו מסתובב באמסטרדם כי המדינה דחתה אותו) התקבלו על בסיס לא עיוור לנבחרת. לפי דעתי עוד לפני שהעונה מתחילה אפשר כבר לסגור את הגמר שלה, אבל פנטזיות בצד ומציאות לחוד, יש כמה דברים טובים העונה כאשר לגבי רוב הטובים העתיד לא לוט בערפל, כי העריכה שיקפה כבר מתחילת הדרך שיש ייחוד העונה, אמנם לא הכי טוטאלי אבל ככל שהעונה מתקרבת לרגעי סיפתח זה כבר הופך להיות ברור, מי שבמודע בוחרים להיכנס לנבחרת מודעים לעובדה הפשוטה שאם הם לא יעשו דברים אחרת שום אס אמ אס לא יהיה פה, וכן - אפילו רוני דלומי (שזו המחמאה הראשונה ואולי היחידה שאני אזרוק עליה אי פעם) שרה שיר בברזילאית כדי לצאת ידי חובה.

 

לפחות נפטרנו מיהונתן משה, אני מתחנן שלא יקבל יותר מדי הצבעות במאקו, יהיה קשה להתמודד איתו שוב פעם ולקלל את הרגע בו נצטרך לראות אודישן אחרי אודישן שלו כשהוא עדיין לא למד להתנתק מעצמו ולשיר. גם מאורטל אדרי נפטרנו, היא אמנם בנבחרת אבל מכאן ועד לקבל אותה כתופעה גרנדיוזית שתמוטט אותנו כליל בכל פעם שתעלה לשיר הדרך עוד ארוכה ויש לי הרגשה שהיא תהיה בין הראשונות ללכת ברגע שהתחרות תתחיל. את יוסי אשר-גץ העבירו בלי להתייחס לקסקט שמוטמע על קודקודו, נתנו לו לשיר אייל גולן והסתלבטו עליו קצת כדי שיאמין קצת יותר ביושב במרומים, עוד בשר תותחים אחד כזה ובאמת אין ברירה אלא לסגור את שלישיית (או רביעיית) גמר כבר מעכשיו. ילנה קיבלה כבר בתחילת הדרך סופר מחמאות ממרגול על העיניים הכי יפות בכוכב נולד, היא גם הצליחה להוציא ממירי מסיקה יותר מדי מחמאות כי זה הופך להיות ניכר מתחילת הדרך שאת מסיקה מכל פאנל השופטים הכי קל לקנות, רק להתחבר למוזיקה ולזייף עם קריצה קטנה ומסיקה מוכנה לשחר לטרף על כל הקוטלים. שחר כרמי קיבלה את מה שקיבל שאולי וקנין בדיוק לפני שנתיים, אולי שנה הבאה היא תחזור ותיכנס לנבחרת ותעוף כמעט על ההתחלה, בדיוק כמוהו. 

 

חוץ מהנ"ל עלה ובא ארז שמואלי, עשה בנאי כי בנאי זה טייטל גדול מדי להביא לפאנל שכולל את מסיקה/צנעני/ניצני/צרפתי/הדר, אם הוא לא היה בוחר קלאסיקה ישראלית אז הפאנל לא היה נותן לו יותר מדי תשומת לב, אולי אפילו מתחילת הדרך, צפוי שיעבור כי הוא מביא משהו שונה משאר המתמודיים העונה, ולא מדובר בכישרון אחר או אפילו גרנדיוזי. כי ההפקה אוהבת את האנדרדוגים ואין כמו אנדרדוג שעובד בתור קצב ועבר את גיל 40 כדי להגדיר את המשמעות של גימיק.

נכתב על ידי , 30/4/2011 22:52   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)