לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

הישרדות, עונה 22, פרק 13 - ביקורת


עוד עונה אחת כזאתי ואפשר כבר בקלות לקבוע עובדה קיימת בשטח; אנשים שראו הישרדות לפני שהגיעו להתחרות בה והכירו את השחקנים איתם הם נבחרו להעביר 39 יום לא מצליחים להבין מה הם רואים על המסך, בעונות הקודמות שרוב שיחק בהם היה קל לראות כמה הבן אדם הזה תחמן ושקרן ובוגד, והוא עושה את זה עם כל כך קלאסה שלא ממש מצליחים לקרוא אותו, אף אחד מבין הארבעה שנותרו איתו בשבט לא חושב אפילו לשנייה שרוב משחק על כל הכיוונים שהוא יכול לשחק עליהם כל עוד זה יוביל אותו לסוף? הם כל כך מסונוורים מ'אבק הכוכבים' שהם שוכחים איך צ'ק של מיליון דולר שיחסוך להם משכנתא לכל החיים יכול לבוא להם טוב? כל מה שהיה צריך היה ישיבה אחת מסודרת שרוב בלעדיה, פיליפ אולי היה זורם, הבנות כבר שם, גם את גרנט היה אפשר לשכנע אם הוא היה מבין כמה להחזיק מישהו כמו רוב בסביבה 4 ימים לגמר זה נזק עצמי ושווה ערך לכדור ברקה. אני מאוד אוהב את העונה הזו, פחות בגלל התפקוד של השחקנים ויותר בגלל ההפקה שמצליחה להמציא עצמה מחדש, אפשר לקטר כמה שרוצים על הטוויסטים בעלילה ואפשר לקלל את הרגע שהחוזה החתום של כל שחקן שהולך לאי בודד מציע פרשנויות נסתרות ביותר לחוקים שההפקה מתכננת להם כל עונה מחדש. נתנו להם הזדמנות למשחק אז הם חייבים ללמוד להתמודד איתו, בלי שום קשר לאג'נדה.

 

גורם השחקן החוזר לעונה מאי הרדמפשן ייכנס לתוקף בפרק האחרון של העונה, איך אפשר לתכנן עם מצב בלתי נסבל קדימה שאתה לא באמת יודע איזה סופריצה תחזור לך למשחק, במיוחד שאת השחקנים שכרגע נמצאים איתך על האי בגיים מוד אין לי מושג, אבל במקרה של רוב יש דבר קטן שנקרא אליל חסינות שרק פיליפ וגרנט יודעים ממנו (והם כל כך טיפשים לברר מה קורה ומתי הוא יבוא לשימוש) ככה שהוא עדיין יכול להגיע לסוף, וקשה לי להאמין שהוא ימסור את האליל למישהו (אלא אם כן תהיה אופצייה אחרונה לשימוש בו ותהיה לו חסינות) או לא יטרח להשתמש בו, הוא לא טיפש, הדבר היחיד בשטח שבא לרעתו זה שהוא לא טיפש, כי כולם שם כולל המושבעים מודעים למצב שהבן אדם עם הכובע עושה להם בית ספר ונותנים לו להוביל אותם, אבל מינימום תחכום עדיין לא הפגינו וכבר לא נותר להם זמן לנסות, זה מה שהעיף את גרנט היום, שאננות, וזה בדיוק הטמטום שבלתי נסבל לראות במשחק הזה, חוסר מודעות עצמית, וזה לא כוכב נולד, כולה הישרדות, הכישרון המהותי היחיד שאתה חייב שיהיה לך זה היכולת לשקר בגובה העיניים.

 

יש הרגשה כאילו פיליפ עלה על סטארט אפ, גם להשניא את עצמך כל הדרך לגמר וגם לראות איך מישהו אחר טורח לתחזק את המקום שלך בשבט, הוא בכלל עשה בפרק היסטוריה טלוויזיונית בתור הבן אדם היחיד אי פעם שטרח לדבב את עצמו כשהוא אמר לאשלי "תז...ני".

נכתב על ידי , 12/5/2011 09:40   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)