לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

כוכב נולד 9, פרק 13 - ביקורת


אתמול לירון איצקוביץ' עשתה מה שציפיתי ממנה, לקחה שיר, הכניסה בו נשמה, הצליחה להעיף כמה מהמתמודדים שאני פחות אוהב והצליחה לסחוב עמה לנבחרת. זה לא היה יכול להיגמר אחרת, קשה היה להאמין שציון חורי או ארז הקצב היו נותרים בנבחרת על חשבונה, על חשבונם של אחרים אולי אבל לא כשעומדת מולם ג'ינג'ית עם שיער פרוע למופת שמצליחה בשירה שלה לסובב למאזינים קצת מפתח בלב. אבל לא באנו לדבר על לירון, הערב שלה כבר עבר, ועם מצב העשרת אלפים מתמודדים שצריך לסנן עד הגמר בחיפה יש זמן להיתקל בה מינימום עוד פעם אחת. היום משי חזיזה עשתה את הבלתי ייאמן, הצליחה לגרום לשואו קלוקל להעיף אנשים יותר חזקים ממנה, אולי זה הגיל או האופי, אולי בגלל ששני העוזבים של היום, דודי וורד, שניהם מנחיתים בפרצוף של הקהל מעט סנוביות, אולי זה בגלל שהשופטים והקהל אוהבים אנדרדוגים, יכולות להיות הרבה יותר מדי סיבות, אבל קשה לי לקבל מישהי שלוקחת שיר של מאיר בנאי שמנגן (גם בגרסאות הקאברים שלו) למאזין המצוי על הרגש ומצליחה לשבור מומנטום של בן אדם שמשתמש בכל השטיקים כדי לזכות בסמס (מפוחית, גיטרה ורק היה חסר שהיה מתיישב ומתחיל לתופף, הרגיש כמו סופריצה של העונה, אבל לא נראה אותו יותר, וחבל, נניח) והצד השני לנגדו, מושקובסקי עם שיר מקורי לא רע (וזה אחרי ביצוע יפהפה להיא הלכה בשדות, שאישית חבל לי שלא תישאר לעשות אותו שוב בהמשך). חבל שאין מה להוסיף על חזיזה כי בסופו של יום היא גם ככה לא תסחוב שם יותר מדי, קשה לי או שאני לא רוצה להאמין, אבל זה רק אני. בכלל אין לה לאן ללכת, גם אם היא לא רוצה להיות בתחרות היא נבחרה להמשיך להתמודד, זה בעצם כמו רכבת הרים, גם אם היא רוצה אין לה לאן לברוח, לא מהקהל שקוטל, לא מהמבקרים הקנטרנים, לא מהמצלמות ולא מהחשיפה, זבשל"ה.  

 

חוץ מחזיזה הופיעה היום גם אורטל אדרי שבחרה שיר שדיבר ישירות לדמעות בעיניים של אימא שלה, אם יבחנו את הסטטיסטיקות של ההצבעות יראו שאת הקולות שלה היא קיבלה מאימהות, די בטוח. גם רותם כהן בחר שיר קלאסי, לא ברור למה השופטים התמוטטו ממשינה כי הילד יצא קצת אנמי. תמר יהלומי חושבת שהיא תישאר אחרונה, אין לדעת, קשה להעריך וקל לשער, אבל הדרך עוד ארוכה, אפילו מצב מומו ארצי לא הביא אותי לקטול אותה כראוי, רק לשים לב שיש שיתוף פעולה בין גופים שעובדים בקשת, לקחת משפט שדמות מארץ נהדרת אמרה ולהשליך אותה על שיר ישראלי למופת, איך זה הולך - אחד השירים אם לא ה... רמתי בכלל היום הפגיז, מרגול מתחילה להשניא את עצמה עם הקטנוניות המתבקשת אך גובלת ביותר מדי חירשות, לירון הוא זמר טוב, אולי בחר בריאליטי שירה הפחות טוב אבל אין מה להאשים אותו, הדרך שלו לקונצנזוס מתחילה להיסלל ולא רחוק היום בו הוא ימריא או ייפול יותר מדי חזק. אהבתי שכל הקהל השתתק לחלוטין בצורה שונה כשהוא התחיל לשיר, היה שם סוג של קסם. לפחות לסיום קיבלנו את המתמודד המעצבן של העונה, יוסי אשר (אז ככה קוראים לו??) שעוד לפני שהתחילה ההופעה כבר התחשק לי שהוא לא יהיה שם, בחר יופי של שיר ועשה אותו בגירסה חזנית-צוענית, לא בבית ספרנו. זה שהקהל והשופטים אהב אותו לא אומר כלום, לא מתחשק לי לראות אותו רוק את אחד מריקודי השמחה הכי ביזאריים בארץ, אפילו לא עוד פעם אחת. הוא כמו סוג של אלמר פאד מעורבב עם באגס באני, רק בלי האוזניים. אולי אין לי שמיעה מוזיקלית ואין לי מושג מה אני כותב אבל שכשמתמודד עולה לשיר ומתרכז בכל מילה ומותח אותו יותר גרוע ממסטיק זה עושה לי משהו, משהו רע.

נכתב על ידי , 14/5/2011 23:21   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)