לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

זונהוט


עוד נורה אחת מהבהבת ויהיה לי אינטרנט, שעות אני יושב ובוהה ספק משחק משחקים עם המודם החדש שקיבלתי מ'הוט', הוא נוצץ ונקי מאבק, הוא נראה משוכלל והוא גם כן אחראי על תחום מאוד חשוב בחיים, הוא החבר הכי טוב שלי לפעמים כשאין לי חשק לאנשים בשר ודם והוא הגאדג'ט היחיד בבית שאני לא יכול להרשות לעצמי לזרוק על הקיר אם הוא מעלה לי את הסעיף.

 

עוד נורה אחת מהבהבת ואני אוכל סוף סוף להפסיק לממן את המסחרה שחברות הכבלים והסלולר עושות ביניהן בתחרות מונופולית ומניפולטיבית כדי לגרום לבן אדם ממוצע (אחד שרק רוצה שיהיה לו אינטרנט עליו הוא משלם) לא לאבד את שפיותו בטביעה בין מוקד שירות אחד למשנהו.

 

עוד נורה אחת מהבהבת ואני אוכל להפסיק להקשיב למרמור בקולותיהם של נציגי השירות השונים, כאלה שמקריאים בצורה אופיינית מהמחשב את אותם משפטים שהמשכורת שלהם נמדדת על פיהם, עוד נורה אחת, אני לא צריך יותר, אני נשבע לא להתקשר אליהם שוב אם מישהו יפזר אבקת חשמל נורמלית שתגרום למודם שלי לא לפעול רק חצי שעה ואחריו ניתוק לממוצע של עשרים וארבע שעות, רק עוד נורה אחת.

 

כי אם תהיה לי עוד נורה אחת פשוטה ומהבהבת אני לא אצטרך לכתוב פוסטים מרוב שעמום כי אני לא מצליח לפתוח שום דף באינטרנט, אני לא אצטרך גם להתלונן בטלפון לנציגי שירות שאני לא יודע מה קורה בחדשות במדינה, אני לא יודע אם מישהו עשה לי אנלייק בפייסבוק או ביוטיוב, אם מישהו קיבל אותי לעבודה חדשה או אם עברתי את הממ"ן האחרון באוניברסיטה.

 

אם תהיה לי עוד נורה אחת דולקת במודם אז גם אני לא אצטרך להביע מחאה נגד חברות האינטרנט בדרך היחידה שאני מכיר, לכתוב עליהם ועל השירות הקלוקל והמייאש שלהם שיותר מהכול מזכיר לי סצנות נשכחות מספרים של פרנץ קפקא, חוסר אונים מוחלט מעולם שרירותי שלא ניתן להילחם בו, וגם אם מנסים להילחם בו אז אין לכם באמת סיכוי. אתם רק צריכים לפתוח את הארנק, לשלם ולקוות, רק לקוות, שמי שזה לא יהיה שאחראי על התסכול שנקרא 'נקודות אינטרנט בעייתיות במרחב האורבני' יעשה את העבודה שלו.

 

הוט, אל תהיו זונהוט, תפעילו לי את כל הנורות

נכתב על ידי , 15/6/2011 20:17   בקטגוריות אינטרנט, מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)