לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

שוק בשר (הדור הבא 24/7)


וואלה, נותנים לשחיין אולימפי לברור לו מבין 14 קוזינות אחת שבא לו עליה והוא מתייחס לזה כמו השוק בשר הכי גדול שאי פעם נברא בפריים טיים של שוק הריאליטי הישראלי, 24/7 הדור הבא זה לא בדיוק האח הגדול וזה לא בדיוק הרווק, זה לא בדיוק תחרות מלכת היופי וזה לא בדיוק אופציה להתקשר לנערת ליווי הכי יקרה בשוק רק בגלל שאתה חרמן באמצע הלילה ואתה לא יודע אם בא לך לשלוח SMS 'ערה' למכוערת התורנית.

 

הדור הבא זה גם לא בדיוק ריאליטי טיפוסי. לקחו בית סגור מוקף במצלמות, נותנים לאנשים לבוא וללכת, סביר להניח שהם גם מעורים בחיי הפוליטיקה היומיומית של מדינת ישראל, הוילה גם נמצאת בבת ים ככה שכל פלוץ של לחיאני הם מריחים ואין להם לאן לברוח, גבר אחד עם 14 בחורות, יפות אחת אחת, חלקן גם טיפשות נעליים אבל זה לא האישו, לאותו גבר שכבר הצליח לחסוך מספיק כסף בחיים שלו (ניחוש פרוע) נותנים אפשרות להביא איתו 3 חברים אנמיים שיעזרו לו לבחור בחורה אחת שתעשה אותו מאושר, וכל מה שמשתקף מהמסך שבועיים אחרי תחילת הסדרה זה שהבנות מקסימות, הן אלו שיוצרות את התוכנית, האינטריגות שלהן, המריבות המפגרות שלהן, ההצבעות המיותרות על דברים ברורים מאליהן. פסיכולוגית אחת שגורמת לכל אחת לאבד את שפיותה. ומה עם איתן - אנמי, לא ברור, בחירה של פרצוף יפה בלי ביצים לעמוד מאחוריהן כי הוא נעול על כמה פרצופים שהתחת שלו הסתובב מלכתחילה ועל הדרך גרם לעשר מלעונות להסתובב סביב עצמן עד שהעונה תגמר. לפחות מזל שיש שם איזה אתי גמדה עם פרצוף בלונדיני, אם תהיתם מה הדור הבא של מעיין חודדה אז היא עברה לגור בבת ים, ועוד בלייב. בחורה בלי פרופורציות שיודעת איך ליצור טלוויזיה טובה בלי באמת להשתדל, וזה היופי שמשתקף מהתוכנית, זה הרי ברור שאילולא היא הייתה שם התוכנית הזו הייתה עפה במהרה לפח הזבל של תוכניות ריאליטי שלא ישובו בשנית, מעניין אם יפתחו עונה שלמה רק לכבודה פעם הבאה כי מה שבטוח היא תתנהג בהרבה יותר כבוד לכל השוק בשר שיביאו לה. כי איתן, רק אורבך איתן, יוצא סתם פרצוף בורר שהופך להיות רס"ר משמעת או מינימום מש"קית ת"ש שחושב שאם נתנו לו כוח בידיים הוא יכול להתייחס לנשים (ותסלחו לי) כמו כוס מהלך, הוא מפגין כבוד למה שמוצא חן בעיניו אבל לחלוטין מתייחס כמו שקיות נייליון שאפילו לא ניתן למחזר לשאר הבחורות, אין פלא שהן נשברות שם כל דקה וחצי ופורצות בבכי או מינימום צווחות אחת על השנייה, כי להן את הפריביליגיה לבחור גבר שהן רוצות. כי למה הן נכנסו לשם? חלקן כדי להיות דמויות ריאליטי, חלקן כדי למצוא אהבה, חלקן כדי לגנוב לאורבך את הזרע. וחלקן, רק חלקן, כי מגיע להן.

 

אני רק מקווה, ומי שטורח לסמס יעשה את זה, שאל הגמר תגיע מישהי שאיתן לא סובל או מינימום לא רוצה, ככה שהאישה הזו, מי שלא תהיה, תקח לו את הכסף ותשאיר אותו (ושוב תסלחו לי) עם הזין ביד.

 

נ.ב - יופי של תוכנית, טבע אנושי במיטבו

נכתב על ידי , 11/7/2011 17:22   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, הדור הבא 24/7  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עגדעגכ ב-17/7/2011 09:09




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)