לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

דירה+עיתון = 0 ש"ח



 

בא לי לתפוס את דפני ליף לשיחה קצרה, להסתכל לה עמוק בעיניים ולהגיד לה כמה אני מתבייש בעצמי, על כך שאני לא עושה מספיק בשביל לגרום לשכר דירה לרדת באופן דרסטי. בימינו אני שוכר שתי דירות, אחת נורמטיבית עם מקלחת, שירותים ומטבח ואחת סוג של אוהל זיעה שאחרי משמרות לילה לא באמת אפשר להירדם בה. באחת אני מבשל לעצמי ארוחות ובשנייה אני סופג אווירה של עם, עם שנלחם על אותם דברים בדיוק כמוני, חלקם עושים את אותו המאבק על בסיס קבוע ויומיומי וחלקם באים לסולידריות פעם-פעמיים בשבוע, סופגים מוזיקת גראנג' יפהפייה, אנשים שמתופפים על תופים קטנים ומלאי קצב, גיטרות ושירי בידור וקריוקי, מדי פעם יש קצת תעוזה מצד אחד השכנים שבא ומבקש לדבר חלש כי לא ניתן לישון, לנו יותר קשה, זה בסדר. בין לבין הולכים וצועקים את אותם המנטרות שרק מצפים מהן לפיתרון מיידי למרות שדי ברור שאף אחד לא באמת מצפה שמחר בבוקר בעל הבית שלו יבוא ויגיד לו: "וואללה אחי, אתה גר רק בדירת חדר, אז סבבה, מוריד לך אלפייה מהשכ"ד", בשעות הלילה המאוחרות/הבוקר המוקדמות יש קצת פחות אנשים ברחוב, ככה שאם הצלחתם לנמנם יותר משעתיים בין שלוש לחמש בבוקר אז מצבכם טוב, במיוחד אם לאורך חצי מהלילה כל מכונית עם מוזיקת פופ חולנית מגבירה עוד יותר את הווליום פחות ממטר מהפתח של "חלון" האוהל. באיזשהוא שלב הבטן מקרקרת והקיוסק/מסעדת רחוב שפתוחה 24 שעות ביממה מוציאה לכם את העיניים לאיזה טוסט עם רוסטביף עצבני, במיוחד שהעיתונים מגיעים בערך בארבע בבוקר, ככה שאפשר לקרוא את הכותרות של הבוקר ולהאזין מהצד לשיחה בין עולה חוזר לישראל שבא להתעניין על מה הצעירים באמת מוחים בשדרה, ועל הדרך גם מנסה להסביר לחרדי מסוג חדש (אחד שלא שם כיפה או מגדל זקן אבל כן מחזיק כרטיס ביקור עם סמל של מפלגה חרדית חדשה ומנסה לשווק אותה בכל הזדמנות). בין היתר יש גם את התמהונים שרק תל אביב מסוגלת לספק לנו, כאלה שמדברים לעצמם, עושים לעצמם פרצופים ובשעות הלילה המאוחרות גם זועקים "אני פסיכי". מהם עדיף להתעלם ולהמשיך ללכת, למרות שהמחאה נוגעת לכל אחד.

 

בכלל כותרות הבוקר מודיעות שלביבי יש תוכנית על גרנדיוזית שכבר תוכננה ב-2007, הועלתה לאישור ב-2009 ואז ב-2011 אף אחד לא משתומם שאנשים ברחובות כמו הומלסים. אני באמת מחזיק אצבעות שמשהו ייצא מהסרט הזה שנחת על כל מי שחי ונושם את הסרט הזה על בסיס קבוע כבר כמעט שבועיים, גם אלו שלא ומחזיקים אצבעות שמשהו ייצא יגזרו מהמצב קופונים טובים, כי לכולם זה מגיע.

 

לפחות דבר אחד טוב יוצא מהמחאה הזו, ב-5 וחצי בבוקר עגול בחור עם עגלה זורק עיתון 'הארץ' ו'דה מרקר' בפתחו של כל אוהל, אף אחד לא עשה מנוי אבל לפחות שירות טוב מקבלים פה, מי אמר שאי אפשר לקבל דברים חינם במדינה הזו :)

 

נכתב על ידי , 26/7/2011 08:28   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, חדשות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)