לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

הישרדות, עונה 23, פרק 3 - ביקורת


יכול להיות שנוצרה העונה שיטה חדשה לשחק במוח של אנשים על ידי 'כנות יתר'?? יכול להיות שנוצרה שיטה חדשה ללהיות מוזרה על ידי טקסיות יתר?? יכול להיות שמתמודדים העונה נותנים יותר מדי קרדיט גם העונה לשחקני עבר במקום לחטוף עליהם את הג'ננה על ההתחלה?? נו טוב, הכול יכול להיות, אנשים אמיתיים הם לא צפויים ושום תסריט בעולם בכל סדרה מתוקנת לא יוכל לשנות את זה, במיוחד אם הם באים עם עול שמכביד להם על הצוואר עוד מהבית.

 

נתחיל דווקא בסמהאר, הראשונה שעפה טוטאלית מהעונה, הייתי מעדיף לראות את הכלבה הבלונדינית נעלמת לפניה אבל רק לשמוע את הקידום העצמי של השירים שלה שניות לפני כניסה לאתגר העלה לי קצת את הסעיף, גם כן פסיכית, מילא אם היא הייתה בן אדם דתי שמברך מתוך אמונה שמישהו יחזק אותו אבל היא כולה ציטטה את עצמה מאיזה שיר בעברה על תינוק מעורסל בידיה, וכל זה למקל, זה מה שנקרא 'בוא נבנה לעצמנו רזומה לאחר כך', שאם אנשים יארחו אותה בטוקשואס בהמשך לפחות לא יצטרכו לשאול אותה "אז מה את יודעת לעשות?". גם כריסטין קצת מפגרת, היא באמת חושבת לעצמה שאם על תחילת העונה, על הפודיום, היא באה ומכריזה שהשחקני עבר הם זמניים, ואחרי זה עוד הולכת ומחפשת אליל מול העיניים של כולם, לא מתחברת לאף אחד ושומרת על הבעת גועל קבועה על הפרצוף מבני אדם זה יעבוד לה, אנשים לא עיוורים, הם כולה חסרי אוכל שם, אוכל וחברה אנושית נורמטיבית. זה משחק והיא לא שיחקה את המשחק, כמו שסמהאר חשבה/אמרה במועצה הראשונה ש"איך אנשים יכולים לשפוט אותי על כמה ימים במשחק" ואז שחקן אחר אמר לה "על זה בדיוק אנחנו שופטים אנשים, כי אין דרך אחרת".

 

קוקרן קצת יותר דפוק, הוא כל הזמן שם על עצמו מסכה מתחסדת של 'אני המעריץ הכי גדול פה', זה לא אמור להביע קצת טקטיקה, הוא ואיש-דוב דיברו על זה עוד ביער?? אחד משניהם אמור לעוף, זו עם השיער הקצר היא שלישית בתור, היו מסובבים אליהם עוד איזה שניים וסוגרים סיפור, אבל כנראה לקוקרן היה יותר קל פשוט לאמץ את הטקטיקה של NEED TO KNOW  ככה שמה שאומרים לו לעשות הוא עושה, מציעים לו עוד שלושה ימים בשבט על ידי להצביע לקלוקל שכמוהו אז הוא בוחר בדרך הקלה, לא קל להאשים אותו – קשה לו גם ככה עם החברותא אז אם מישהו מלטף לו את המצח הוא לא יגיד לו לא, גם אם כל מה שהוא עשה בינתיים זה להקדים את המאוחר, וקשה לי לקנות את הפרומו לפרק הבא שהוא מבטיח להתחיל לגרום לפלפות בשבט עם המיליונר הזרחני. אבל אין לדעת, דווקא יש לי הרגשה העונה שבכל אחד מסתתר מיני שחקן קטן ולא רק כאלה עם רצונות להיות מפורסמים.

 

ולגבי אדון האנץ המצב יותר לא ברור, אולי זו דרך שאני מסתכל על צורת המשחק שלו ולא כמו שאחרים שרואים את התוכנית מסתכלים עליה, אבל יש לי הרגשה שהכול הצגה, קשה לי לקנות את כל הייאוש שמבעבע בו, אפילו שהוא משתקף מאוד אותנטי מהמסך הקטן, הוא מעורר אי נוחות -  זה כן, אבל מה אם הוא מנסה לבנות את הדמות שלו כמישהו שכל כך מיוסר שכל מה שהוא מנסה לעשות זה להכות על חטא, יש אנשים שיקחו אותו ברצינות ויעזרו לגאולה הפרטית שלו, ככה הוא קונה אמינות מסוימת, קצת כמו הפוך על הפוך, ובינתיים מהצד כשאף אחד לא ישים לב הוא יכול להמשיך לנסות לעשות בלבלות בשבט כמו 'אחיין טוב'. אני בכלל לא קונה את זה שהוא רוצה להיות שונה מהדוד שלו, זה עדיין משפחה, הוא בכלל בוידויים הראשונים למצלמה אמר שהוא בא לגאול את השם האנץ, ואם הוא התכוון לזה בהפוך על הפוך, שהוא יבנה קודם אמון ואז ישבור אותו בהמשך אז יכול להיות שהכול חלק מתוכנית מקורית קצת דפוקה אבל עדיין אחת שסטטיסטית יכולה לעבוד. בכלל לשמוע אותו בווידוי קורע לב בפני כל השבט, ובציטוט: KEEP ME OUT OF THE DRAMA הוא יצר משהו שאני לא חושב שראיתי כבר הרבה זמן בשחקני המערכה – מועצת שבט פנימית בלי ג'ף, כמו לפתוח את הקלפים על ההתחלה, אין דרך לא לחשוב על זה כאילו הוא בא לעורר פה כאוס. יש אנשים שמאוד ירצו לאמץ אותו ולשמור עליו להמשך, מכל מיני אספקטים, גם מוטיב השנאה העתידית שאף אחד לא יצביע לו וגם רגש אבהות להוביל אותו ב"דרך הנכונה". זה עוד עלול לעבוד לו, אפילו ששלושה אנשים לפחות כבר חוטפים עליו את הרגשת WTF העונתית. ליהוק למופת ולאו דווקא מבחינת משחק אלא יותר מבחינת צבע.

נכתב על ידי , 30/9/2011 11:03   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-30/9/2011 17:44




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)