לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

הישרדות, עונה 23, פרק 4 - ביקורת


אני לא מבין דבר אחד, אם סטייסי הייתה מחוץ לברית של השישייה, מקיילה גם כן ועדנה הייתה בכלל נספחת אז למה לא לנסות לעשות עם זה משהו? ומה אם להמשיך לחפש את האליל? או שזה דבר שלא מראים לנו כי ב-42.5 דק' של פרק אי אפשר לדחוס יותר מדי מידע מינימלי. את האמת לא אכפת לי כל כך שסטייסי עפה, לא אכפת לי אם היא גם תישאר אחרי הפרק הבא, משום מה כריסטין הבלונדינית המפגרת באי המתים מעלה לי את הסעיף, משהו בפרצוף העוגיפלצת שלה עם הגישה של 'אני שונאת את כולם עוד לפני שהמשחק התחיל' גורם לי לרצות לראות אותה עוזבת יותר מהר את המשחק, ונכון לעכשיו - 4 פרקים לתוך העונה - הבלונדה עדיין שם, וחבל. את האמת אם היא כבר נשארת אז לפחות שחזור למסע נקמה אולטימטיבי ותעיף את החת של קואץ' לכל הרוחות, בכלל בשני השבטים לאנשים אין ביצים לעשות מהלכים כי הם חושבים על מספרים טרום איחוד ולא על מה שיקרה אחרי. גם כן חבורה של מעאפנים, להעיף את קואץ' אף אחד לא חושב כי ברנדון בפרקים האחרונים מראה את עצמו כפאפי דוג יותר מדי פטתי של אמינות, אם זו הייתה עונה ישראלית עוד הוא היה נחשב למישהו מהראויים, ואותם תמיד שנאתי. מה עם קצת מהלכים למופת? מה עם קצת תחמנות? מה עם קצת בליינדסיידים? משהו? קצת? תפסיקו לגרור עונה שנגררת כולה חודש וחצי-חודשיים בזמן אמריקה בלי תחכום רב, פעם כל עונה היו אנשים שהייתי שמח ביותר לראות בהמשך במסגרת עונת אולסטאר כזו או אחרת, משלושת העונות האחרונות (לא כולל האולסטאר) אני יכול בשתי ידיים להצביע על אנשים שהייתי רוצה לראות שוב במשחק, כל השאר סתמיים למופת.

 

אז דון הצליחה להחזיק על התחת שלה את כל השבט ולגרום לו לא להפסיד היום, אבל זה לא אומר שאם המצב היה הפוך היא לא הייתה תופסת את המקום של סטייסי אחד לאחד, אם הם היו מפסידים לא הייתה פה שום פלופה נגד אוזי, אולי היה ניסיון של פוטש נגד המיין סקוויז שלו אבל לא יותר, וגם זה לא היה מצליח. הדבר היחיד שיכול להעיף את התחת של אוזי החוצה בקרוב זה אם קית' (ככה קוראים להוא שיודע מהפסל של אוזי?) ייקח את הבלונדה שלצידו ויעשה פוטש למופת כככה שגם האליל לא ישמש לשום דבר. אבל הם לא חכמים, גם לא מר שחמט קוקרן שמראה את עצמו מפרק לפרק כנגרר האולטימטיבי ולא כמעריץ פתטי שהוא מגדיר את עצמו.

 

הדבר שהכי אהבתי בפרק של היום זה לראות את קואצ' מתחיל לגמגם ולנבוח על ברנדון להתאפס על עצמו, בעיקר כי סטייסי שיקרה לו בפרצוף כדי להשאיר את התחת שלה במשחק, אבל הקטע הכי מעניין היה רק לראות את הנאום של קואצ' מתמשך לתוך הפתיחה של מועצת השבט, גם כן חושב שמישהו באמת ייתן לו לזכות העונה - בא לי לרשום הצחקתם אותי אבל אין לדעת, הכול תלוי מי יגיע לסוף.

נכתב על ידי , 6/10/2011 10:06   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)